ik luister niet naar badmongolen. heb lekker een goede zender opstaan via inetquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:25 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het weer een voordeel dat we hier geen radio op de afdeling hebben.
wie nietquote:
hoor wie t zegtquote:
dat doe ik!quote:
Dat kan natuurlijk ook. Ik denk niet dat collega's mijn muzieksmaak zullen waarderenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:26 schreef Ynske het volgende:
ik luister niet naar badmongolen. heb lekker een goede zender opstaan via inet
ik flikker mijn minidisc maar straks aan, killers, rammstein etcquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
koffiequote:
Welke?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
gewoon vinger in je strot en kotsen maarquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:28 schreef nixxx het volgende:
wie komt mij een lekker kopje thee brengenik voel me niet zo lekker...
thee is lekkerquote:
mja, not my tastequote:
Komt dat even goed uit! Ik had mijn verpleegstersuniformpje al aan voor GF.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:28 schreef nixxx het volgende:
met van die uitpuilende borsten?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Komt dat even goed uit! Ik had mijn verpleegstersuniformpje al aan voor GF.
welke smaak? groene thee is my favoritequote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:28 schreef nixxx het volgende:
zoethout, sterrenmix of drakenmix krijg je t lekker warm vanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:32 schreef Evel-in het volgende:
[..]
welke smaak? groene thee is my favorite
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |