Leuk, lekker slow chattenquote:
Dat zijn de werkzame stoffen, volgens mij....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:22 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Leuk, lekker slow chatten
Waarom moeten die gasten trouwens altijd van die rare bekken trekken??
Oh, ja, daar heb ik niet zo vaak last van.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:24 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat zijn de werkzame stoffen, volgens mij....
kan niet anders, de tanden sturen de voeten aan lijkt welquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:24 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat zijn de werkzame stoffen, volgens mij....
Leve de werkeloze stoffen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:26 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Oh, ja, daar heb ik niet zo vaak last van.
Eentje dan. maar die gaat ook zo plat (morgen vrijquote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:45 schreef sigme het volgende:
Nog nachtbrakers hier?
Hier is de ochtendploeg
Hoi!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:59 schreef zoalshetis het volgende:
hoi
alles goed?quote:
misschien kent meneer google hem?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 05:01 schreef Drugshond het volgende:
Wie kent er toevallig een zekere Peter Breedveld ?! (als extr rechts figuur).
Ja, prima. Met jou? Was je een tijdje weg?quote:
met mij gaat het ook prima. maandag weer een half jaar freelance opdracht. heb je me gemist?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 05:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, prima. Met jou? Was je een tijdje weg?
Nou die kent hem zeker, hij is zowat op elke politieke web-log te vinden.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 05:05 schreef zoalshetis het volgende:
misschien kent meneer google hem?
Als in: je moet een half jaar keihard werken of je heb weer een half jaar lummeltijd om te fokken?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 05:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
met mij gaat het ook prima. maandag weer een half jaar freelance opdracht. heb je me gemist?![]()
![]()
vanwege deze signatuur?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 05:07 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nou die kent hem zeker, hij is zowat op elke politieke web-log te vinden.
Maar de vraag is ... is deze dude extr. rechts ik heb net een topic de nek omgedraaid vanwege deze signatuur.
www.peterbreedveld.comquote:Op vrijdag 20 januari 2006 05:07 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nou die kent hem zeker, hij is zowat op elke politieke web-log te vinden.
Maar de vraag is ... is deze dude extr. rechts ik heb net een topic de nek omgedraaid vanwege deze signatuur.
fok! is handig tijdens het werkquote:Op vrijdag 20 januari 2006 05:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Als in: je moet een half jaar keihard werken of je heb weer een half jaar lummeltijd om te fokken?
En ja, ik heb zo m'n entiteiten die ik wat in de gaten hou
.
wat een rothonden allemaalquote:
het zijn niet de meest frisse figuren die zich verzamelen onder 'vrijheid van meningsuiting'. En net als ze de PC verwijten: hun gewenste vrijheid geldt beperkt voor anderen.quote:gregorius nekschot
weet je, vrijheid van meningsuiting is prima, maar waarom is dat tegenwoordig inherent aan beledigen? zo geeft men nooit het goede voorbeeld van onze diepgewortelde cultuur.
Nee een artikel van zijn hem als OP gebruikt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 05:10 schreef sigme het volgende:
vanwege deze signatuur?
was het een verwerpelijk topic of is die gast een banneling?
ik zou haast zeggen onmisbaar voor een schrijver.. of een softwaretesterquote:Op vrijdag 20 januari 2006 05:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
fok! is handig tijdens het werk![]()
ik vind "de mening van de burger" politiek gezien net zo glazuurspringendzuur als "vrijheid van meningsuiting".quote:Op vrijdag 20 januari 2006 05:16 schreef sigme het volgende:
[..]
wat een rothonden allemaal
[..]
het zijn niet de meest frisse figuren die zich verzamelen onder 'vrijheid van meningsuiting'. En net als ze de PC verwijten: hun gewenste vrijheid geldt beperkt voor anderen.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 05:17 schreef sigme het volgende:
[..]
ik zou haast zeggen onmisbaar voor een schrijver.. of een softwaretester
Ik had het gezien, inmiddels. lijkt me niet onterecht, dit was gewoon knip & plak van een column, dat hoort onder eigennaam of voorzien van eigen mening.. lijkt mij.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 05:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee een artikel van zijn hem als OP gebruikt.
Daarom moet er ook niet te veel geluisterd worden. En moeten er veel vrijheden zijn. Wat mij betreft is (bijna) alles vrij om te zeggen, en zijn slechts sommige daden verboden.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 05:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind "de mening van de burger" politiek gezien net zo glazuurspringendzuur als "vrijheid van meningsuiting".
beslissingsbevoegdheid wordt zelden gesierd door consessies voor jan-en-alleman.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 05:18 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind "de mening van de burger" politiek gezien net zo glazuurspringendzuur als "vrijheid van meningsuiting".
beslissingsbevoegdheid wordt zelden gesierd door consessies van jan-en-alleman.
Maar was je nou een tijdje weg, of was je gewoon niet in NWS / POL? Ik kom daar niet buiten, weetje.quote:
mee eens, maar beledigen, behoort dat tot de vrijheid van meningsuiting?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 05:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Daarom moet er ook niet te veel geluisterd worden. En moeten er veel vrijheden zijn. Wat mij betreft is (bijna) alles vrij om te zeggen, en zijn slechts sommige daden verboden.
misschien hooguit een flink aantal uur.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 05:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar was je nou een tijdje weg, of was je gewoon niet in NWS / POL? Ik kom daar niet buiten, weetje.
wat is er?quote:
Ja! Ja! Juist beledigen hoort bij de vrijheid van meningsuiting.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 05:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mee eens, maar beledigen, behoort dat tot de vrijheid van meningsuiting?
Energy low... need power-up.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 05:25 schreef zoalshetis het volgende:
wat is er?
Even je AT bekeken.. zo te zien was je weinig in POL / NWS, de laatste tijd. Dat zit niet tussen mijn oortjes.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 05:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien hooguit een flink aantal uur.
paranoia!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 05:30 schreef Drugshond het volgende:
Peter Breedveld = P.B. = PBerends
quote:
Ik moest ff naar de wc en mijn pc staat toch altijd aan (page stond nog open).quote:Op vrijdag 20 januari 2006 05:37 schreef Drugshond het volgende:
Jij slaapt helemaal niet .
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 06:58 schreef Drugshond het volgende:
fuck ik zit jouw bericht te editten.... (zo ziet het er ook wel grappig uit)
Slaap lekker, Robert de Niroquote:Who is talking to me... ? Are you talking to me ?
Maar ik ben nog slaapdronken (1 uur slaap en ik duik weer onder het wolleke).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |