Leuk, lekker slow chattenquote:
Dat zijn de werkzame stoffen, volgens mij....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:22 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Leuk, lekker slow chatten
Waarom moeten die gasten trouwens altijd van die rare bekken trekken??
Oh, ja, daar heb ik niet zo vaak last van.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:24 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat zijn de werkzame stoffen, volgens mij....
kan niet anders, de tanden sturen de voeten aan lijkt welquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:24 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat zijn de werkzame stoffen, volgens mij....
Leve de werkeloze stoffen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:26 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Oh, ja, daar heb ik niet zo vaak last van.
Eentje dan. maar die gaat ook zo plat (morgen vrijquote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:45 schreef sigme het volgende:
Nog nachtbrakers hier?
Hier is de ochtendploeg
Hoi!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:59 schreef zoalshetis het volgende:
hoi
alles goed?quote:
misschien kent meneer google hem?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 05:01 schreef Drugshond het volgende:
Wie kent er toevallig een zekere Peter Breedveld ?! (als extr rechts figuur).
Ja, prima. Met jou? Was je een tijdje weg?quote:
met mij gaat het ook prima. maandag weer een half jaar freelance opdracht. heb je me gemist?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 05:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, prima. Met jou? Was je een tijdje weg?
Nou die kent hem zeker, hij is zowat op elke politieke web-log te vinden.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 05:05 schreef zoalshetis het volgende:
misschien kent meneer google hem?
Als in: je moet een half jaar keihard werken of je heb weer een half jaar lummeltijd om te fokken?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 05:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
met mij gaat het ook prima. maandag weer een half jaar freelance opdracht. heb je me gemist?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |