Maar dat weet ik dan weerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:57 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
roddelqueen![]()
[..]
Die van mij weet je niet eens![]()
Kan je lekker met GE meetenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:57 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Yep, BB heeft helemaal geen probleem met roddelenMaar het is netter als je via msn roddelt
Aha, nog een reden om niet naar de meet te komen! De eerste reden was omdat ik homo's eng vind![]()
![]()
Nee, niemand weet dat hij Repelsteeltje heetquote:
Mooi, nu vind ik GE tofquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:04 schreef error het volgende:
[..]
Nee, niemand weet dat hij Repelsteeltje heet
wat moet je hebben?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:04 schreef error het volgende:
[..]
had ik al gezegd dat ik omkoopbaar ben?![]()
schattigquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:05 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mooi, nu vind ik GE tof
En van jullie homo's heb ik genoeg, ik ga slapen
Doei![]()
![]()
goed ideequote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:05 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mooi, nu vind ik GE tof
En van jullie homo's heb ik genoeg, ik ga slapen
Doei![]()
![]()
# lief doen is verplicht.. la lala... #quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:08 schreef petre86 het volgende:
[..]
wat moet je hebben?
( ik wist het geloof ik wel, tis iig geen fokker, anders had ik het wel onthouden)
Hee.. hanteer jij ook de omkooppraktijken van XMN8Rquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:04 schreef error het volgende:
[..]
had ik al gezegd dat ik omkoopbaar ben?![]()
hij heeft bij de besten gestudeerdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:09 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hee.. hanteer jij ook de omkooppraktijken van XMN8R![]()
?
Ik doe nou eenmaal graag mensen een plezier.quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:36 schreef Blubberzwijn het volgende:
http://www.albinoblacksheep.com/flash/has![]()
![]()
200 zo veel kan het toch niet geweest zijn?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:48 schreef creno het volgende:
SAJ waar was je de afgelopen 200 topics ?
en waar was je tijdens de efteling-meet ?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
200 zo veel kan het toch niet geweest zijn?
Op de dag van de meet had m'n vent een belangrijk sollicitatiegesprek en kon ik er onmogelijk bij zijn.
Jups, vandaar dat het niet helemaal zonde van de tijd was.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:15 schreef creno het volgende:
[..]
200 is misschien ruim genomen, maar toch bijna zo'n 4 maanden.
En is ie aangenomen ?
sanderrrrr!quote:
Dat zal me verbazen, daar ben ik al net zo lang niet meer gewees als hier.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:58 schreef Jerruh het volgende:
[..]
sanderrrrr!
telkens als ik langs de beijaard loop, denk ik aan je.
duss.....
"Ziet Cairon rondlopen met een wel zeer lokaal zonnetje boven z'n hoofd"quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:57 schreef Cairon het volgende:
DATE!
Dingen opmeten, schoonmaken, kamers "inwijden"?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:35 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb zin om naar dat huis te gaan, alleen: wat moet ik er doen??
dat zal Waxxer toch pas doen als er raamdecoratie in de vorm van gordijnen of lamellen hangenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:55 schreef Dave het volgende:
[..]
Dingen opmeten, schoonmaken, kamers "inwijden"?
inwijden in z'n eentje? En daarna weer schoonmaken?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:55 schreef Dave het volgende:
[..]
opmeten kun je ook prima in je eentje!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:00 schreef beaverhausen het volgende:
inwijden in z'n eentje? En daarna weer schoonmaken?
Ach, het houdt hem van de straat. En aangezien er vast nog geen raambekleding is geinstalleerd, rijd ik er straks op weg naar huis even langs.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
"Dquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik had het ook niet over opmeten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
opmeten kun je ook prima in je eentje!
@ SAJ:
Nou, morgen begin ik met schilderen, nu is het alleen zo staan van: poeh poeh!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:55 schreef Dave het volgende:
[..]
Nog bedankt voor je punten hé?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
opmeten kun je ook prima in je eentje!
@ SAJ:
Van nu?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:12 schreef Dave het volgende:
Maak in ieder geval foto's van de situatie nu.
Echt?!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:09 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh.
O ja: TRS ... http://www.gay.nl/TTK Wat is ie lief op MSN
O ja: Kuggie ... ik had reactie op gay.nl, de stilte was verklaarbaar
verdikkeme nou je het zegt...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:25 schreef wonderer het volgende:
Wat blijft het ineens lang licht buiten.
Ben net een half uur thuis. Ik heb niets gezien of gehoord en ben ook niets tegengekomen. De ABN-AMRO toren stond er inderdaad nog gewoon.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:06 schreef Waxxer het volgende:
(qua brandweerauto's die erheen gingen, dat ging maar door)
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:17 schreef Dave het volgende:
[..]
Ben net een half uur thuis. Ik heb niets gezien of gehoord en ben ook niets tegengekomen. De ABN-AMRO toren stond er inderdaad nog gewoon.
Dan zat ie zeker te klooien.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar er is iemand te water geraakt aan de Klooienberglaan.
nopequote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:29 schreef Ang3l het volgende:
Hey zijn we nou nog niet bij een volgend topic?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:57 schreef Cairon het volgende:
DATE!
Waar hèb je 't in godesnaam over?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:17 schreef Jooztk het volgende:
En bedankt voor het quoten van een gay.nl link, Ang3l, nu is heel gay overbelast:
Server niet gevonden
Firefox kan de server op www.gay.nl niet vinden.
gay.nl lag er in het begin van de middag uit !quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar hèb je 't in godesnaam over?
Weet je hoe vaak hier gay.nl links gepost worden
Dan zou ie iedere dag down moeten zijn
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Echt?!Hij is zo lekker.
. Maar niet zeggen dat ik dat gezeg heb enzo hoor.
![]()
Je het toch vanochtend gepost aan TRS dat jet met TTK had zitten MSN'enquote:
Wat schattig onwetendquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je het toch vanochtend gepost aan TRS dat jet met TTK had zitten MSN'en
en daardoor dacht Jooztk dat de server downgegaan was![]()
Ik snap er niks vanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:48 schreef Ang3l het volgende:
http://www.apple.com/trailers/lions_gate/hardcandy/large.htmlZien!
en dat heb jij niet zo veel geloof ik, geduldquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:53 schreef TehRockstar het volgende:. Ik moet wachten tot Maandag voordat hij me bijles kan geven.
![]()
Nee, ik wil dat hij nu naar me toe komt om me te helpen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dat heb jij niet zo veel geloof ik, geduld
Kan jij gitaar spelen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Van nu?
Die heb ik al, wel slecht (met telefoon gemaakt), maarja.
Woon:
[afbeelding]
en de formule staat niet in je Binas ?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:57 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, ik wil dat hij nu naar me toe komt om me te helpen.Stomme teringstudiebolpersoon.
Ziet er wel uit als een hele aparte film inderdaad.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:48 schreef Ang3l het volgende:
http://www.apple.com/trailers/lions_gate/hardcandy/large.htmlZien!
Nee, niet echt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en de formule staat niet in je Binas ?
of bestaat dat boek in het huidige onderwijs systeem niet meer?
Gooi het eens hier op Fok, met al die studerende mensen moet er vast iemand je verder kunnen helpenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, niet echt.. Maar ik heb sowieso geen idee wat we behandelt hebben.
Bij hem thuis nog wel!quote:
Die komt niet uit Azie.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Gooi het eens hier op Fok, met al die studerende mensen moet er vast iemand je verder kunnen helpen
Maar je zat dus achter die meneer uit je klas die uit Azie komt zeker![]()
Maar dan kan je d'r nog wel in de klas achter gaan zitten en naar z'n kont zitten staren in plaats van het bord vooraan in de klas in de gaten te houdenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:13 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Die komt niet uit Azie.. Die is heel Nederlands hoor.
.
Die Aziatische meneer zit in een heul andere klas in de 5e of de 6e ofzo, maar die is heetuhroh.
Ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar dan kan je d'r nog wel in de klas achter gaan zitten en naar z'n kont zitten staren in plaats van het bord vooraan in de klas in de gaten te houden![]()
Ja, het heeft wel wat. Maar ik moet nog de hele nacht.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat zou ik ook wel willen zijn op dit uur van de dag![]()
Meisje (jong) chat op i-net met jongen/man. Meisje doet zich ouder voor, man waarschijnlijk jonger. Maken afspraakje. Meisje minderjarig, meneer best wel meerderjarig. Uiteindelijk (volgens mij) doet de man juist niets maar flipt het meisje en zal ie wel aangeklaagd worden voor pedofilie etc. N.a.v. die discussies of chatten ook strafbaar is in die zaken.quote:
WHAT DE FOK?!quote:
quote:
Okee, had ik het toch goed... aan die poster te zien met die berenklem, dacht ik dat een van de twee de ander gruwelijk zou vermoorden of zo, maar ik kwam er maar niet achter wie danquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meisje (jong) chat op i-net met jongen/man. Meisje doet zich ouder voor, man waarschijnlijk jonger. Maken afspraakje. Meisje minderjarig, meneer best wel meerderjarig. Uiteindelijk (volgens mij) doet de man juist niets maar flipt het meisje en zal ie wel aangeklaagd worden voor pedofilie etc. N.a.v. die discussies of chatten ook strafbaar is in die zaken.
is dat niet die meid die zich om wil laten bouwen tot man ?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:02 schreef Vlarp het volgende:
Wow!
Duitsland heeft een hunk die meedoet aan Deutschland sucht den Superstar. Daniel
Neuh.. een jongen met een beetje indo uiterlijk. Heel knappe gozerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:03 schreef creno het volgende:
[..]
is dat niet die meid die zich om wil laten bouwen tot man ?
oja ik ga verven/schilderen...
Spanjaardquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neuh.. een jongen met een beetje indo uiterlijk. Heel knappe gozer
Ik kreeg de helft maar mee Dave !quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:06 schreef Dave het volgende:
Een Spaanse vader, een Nederlandse moeder, en een Indo-uiterlijk.
Goed opgelet bij Boulevard, Vlarp..
Maar lekker & lief was ie inderdaad wel.
Ik stapte net binnen toen Daniel er wasquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Spanjaard
Heb je net ook die "zoon" van Laura Fygi gezien? Die ziet er vrouwelijker uit dan ikMaar wel mooi.
Gaan we zeilen?quote:
Don't askquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:13 schreef petre86 het volgende:
[..]
wat heb je allemaal fout gedaan dan?
Nou jaaaa!quote:
* TehRockstar giechelt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:55 schreef Vlarp het volgende:
*giechel*
Dave!! Je avatarquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:58 schreef Dave het volgende:
Bijna vol. Ik stop met posten. Anders kan ik weer een nieuwe gaan openen..
Ge-wel-dig...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |