Ik ga wel een vlucht nemen naar London jaquote:
Die heb k ontmoetquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:13 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wanneer ga je? Ik wil Jay Sean wel ontmoeten![]()
Verdoriequote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die heb k ontmoetin Amsterdam
Als je op tijd boekt, kun je praktisch gratis, ja. Ik heb wel goeie ervaringen met EasyJet. Op Luton vliegen is wel een goed idee.quote:
Ik zat nu boeken op 60équote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je op tijd boekt, kun je praktisch gratis, ja. Ik heb wel goeie ervaringen met EasyJet. Op Luton vliegen is wel een goed idee.
Niet Balkan-achtig genoeg?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:17 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow ik zie al, hmm niet m'n ding.
niet knap wel lekker?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:18 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
http://news.bbc.co.uk/nol(...)/img/jay_sean203.jpg
De rechter![]()
Ook jaquote:
Inclusief al die toeslagen en zo?quote:
Mal Petertje tochquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:20 schreef petre86 het volgende:
[..]
niet knap wel lekker?
welke lichaamsdelen beoordeel jij?
eem grote slurf bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:21 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mal Petertje toch
Iemand hoeft niet superknap te zijn om lekker te zijn, je kan 'iets' hebben![]()
yupquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Inclusief al die toeslagen en zo?
Blond hangt af wat het totaalpakketje is .quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:22 schreef petre86 het volgende:
[..]
heeft nog niemand het over mijn sig gehad he![]()
en blonde dan?
Gaafquote:
Poeh poeh, idd het zou een ramp zijn. Hoe gaat het met Fulco- daar??quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:24 schreef error het volgende:
poeh, was ik toch bijna mijn tvp vergeten![]()
Ik vind alles best, als ze maar niet lichter zijn dan jijquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:23 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Blond hangt af wat het totaalpakketje is .. Ik vind alles best als ze maar niet donkerder zijn dan ik.
Iemand opgevallen.. Ja nu welquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:22 schreef petre86 het volgende:
[..]
en blonde dan?
Alles prima. De bouwperikelen zijn bijna achter de rug, zodat we nu eindelijk ook eens kunnen gaan relaxenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:25 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Poeh poeh, idd het zou een ramp zijn. Hoe gaat het met Fulco- daar??
Nog nix zeker hoor.quote:
Tja.. ik had m gelezen..maar t boeide me niet zo eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:22 schreef petre86 het volgende:
[..]
en blonde dan?
ik rel niet, ik constateer en vraag me hardop iets af, en kennelijk was/ben ik niet de enige..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tja.. ik had m gelezen..maar t boeide me niet zo eigenlijk.
zó relgevoelig ben k nou ook weer nietvind t een beetje lullig om nou steeds maar te gaan tech-bashen
Nou..je sig is er redelijk op uit om een relletje te veroorzaken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:31 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik rel niet, ik constateer en vraag me hardop iets af, en kennelijk was/ben ik niet de enige..
Wow, Geweldigquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:27 schreef error het volgende:
[..]
Alles prima. De bouwperikelen zijn bijna achter de rug, zodat we nu eindelijk ook eens kunnen gaan relaxen![]()
Er is ook nog versatile hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:32 schreef BB_Koning het volgende:
Hmm, is Tech bttm of tp?
BB maakte een grap![]()
ik? ik zou niet durven...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:29 schreef petre86 het volgende:
[..]
waarom heb je de vraag verkeerd geformuleerd?
it wasn't me!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou..je sig is er redelijk op uit om een relletje te veroorzaken.![]()
Je bent niet de enige... ik vroeg het me ook al een tijdje af.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:31 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik rel niet, ik constateer en vraag me hardop iets af, en kennelijk was/ben ik niet de enige..
Uiteraard maken we fotowsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:32 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Wow, Geweldig![]()
, maar dan wel pics maken he van het eindresultaat . Kzie ze regelmatig via Fulco-, althans de vorderingen min of meer
maar als het fokkers zijn en soms richt ie zich op de jonge garde.. dan mag je daar wel over discussïeren toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:38 schreef BB_Koning het volgende:
BB wil diplomatisch zijn:
als Tech met veel mensen neukt, dan is dat toch zijn zaak?![]()
Ah mooizo, misschien hoor ik de updates wel. Ik ga alvast een tukje doen. Trustequote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:38 schreef error het volgende:
[..]
Uiteraard maken we fotows
Op het moment zijn we bezig met een grote waterbak en dat gaat erg snel, dus veel updates!
Ik kan ook niet begrijpen waarom iemand van 30 iemand van 18 zou nemen (in elke betekenis van het woordquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar als het fokkers zijn en soms richt ie zich op de jonge garde.. dan mag je daar wel over discussïeren toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |