Yep, BB heeft helemaal geen probleem met roddelenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:53 schreef petre86 het volgende:
homo's roddelen
tis dat jij nog niet op een meet bent geweest, maar anders wist ik ook wie je eerste lover was hoor![]()
Maar dat weet ik dan weerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:57 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
roddelqueen![]()
[..]
Die van mij weet je niet eens![]()
Kan je lekker met GE meetenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:57 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Yep, BB heeft helemaal geen probleem met roddelenMaar het is netter als je via msn roddelt
Aha, nog een reden om niet naar de meet te komen! De eerste reden was omdat ik homo's eng vind![]()
![]()
Nee, niemand weet dat hij Repelsteeltje heetquote:
Mooi, nu vind ik GE tofquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:04 schreef error het volgende:
[..]
Nee, niemand weet dat hij Repelsteeltje heet
wat moet je hebben?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:04 schreef error het volgende:
[..]
had ik al gezegd dat ik omkoopbaar ben?![]()
schattigquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:05 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mooi, nu vind ik GE tof
En van jullie homo's heb ik genoeg, ik ga slapen
Doei![]()
![]()
goed ideequote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:05 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mooi, nu vind ik GE tof
En van jullie homo's heb ik genoeg, ik ga slapen
Doei![]()
![]()
# lief doen is verplicht.. la lala... #quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:08 schreef petre86 het volgende:
[..]
wat moet je hebben?
( ik wist het geloof ik wel, tis iig geen fokker, anders had ik het wel onthouden)
Hee.. hanteer jij ook de omkooppraktijken van XMN8Rquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:04 schreef error het volgende:
[..]
had ik al gezegd dat ik omkoopbaar ben?![]()
hij heeft bij de besten gestudeerdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:09 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hee.. hanteer jij ook de omkooppraktijken van XMN8R![]()
?
Ik doe nou eenmaal graag mensen een plezier.quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:36 schreef Blubberzwijn het volgende:
http://www.albinoblacksheep.com/flash/has![]()
![]()
200 zo veel kan het toch niet geweest zijn?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:48 schreef creno het volgende:
SAJ waar was je de afgelopen 200 topics ?
en waar was je tijdens de efteling-meet ?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
200 zo veel kan het toch niet geweest zijn?
Op de dag van de meet had m'n vent een belangrijk sollicitatiegesprek en kon ik er onmogelijk bij zijn.
Jups, vandaar dat het niet helemaal zonde van de tijd was.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:15 schreef creno het volgende:
[..]
200 is misschien ruim genomen, maar toch bijna zo'n 4 maanden.
En is ie aangenomen ?
sanderrrrr!quote:
Dat zal me verbazen, daar ben ik al net zo lang niet meer gewees als hier.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:58 schreef Jerruh het volgende:
[..]
sanderrrrr!
telkens als ik langs de beijaard loop, denk ik aan je.
duss.....
"Ziet Cairon rondlopen met een wel zeer lokaal zonnetje boven z'n hoofd"quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:57 schreef Cairon het volgende:
DATE!
Dingen opmeten, schoonmaken, kamers "inwijden"?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:35 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb zin om naar dat huis te gaan, alleen: wat moet ik er doen??
dat zal Waxxer toch pas doen als er raamdecoratie in de vorm van gordijnen of lamellen hangenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:55 schreef Dave het volgende:
[..]
Dingen opmeten, schoonmaken, kamers "inwijden"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |