inwijden in z'n eentje? En daarna weer schoonmaken?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:55 schreef Dave het volgende:
[..]
Dingen opmeten, schoonmaken, kamers "inwijden"?
opmeten kun je ook prima in je eentje!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:00 schreef beaverhausen het volgende:
inwijden in z'n eentje? En daarna weer schoonmaken?
Ach, het houdt hem van de straat. En aangezien er vast nog geen raambekleding is geinstalleerd, rijd ik er straks op weg naar huis even langs.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
"Dquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik had het ook niet over opmeten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
opmeten kun je ook prima in je eentje!
@ SAJ:
Nou, morgen begin ik met schilderen, nu is het alleen zo staan van: poeh poeh!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:55 schreef Dave het volgende:
[..]
Dingen opmeten, schoonmaken, kamers "inwijden"?
Nog bedankt voor je punten hé?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
opmeten kun je ook prima in je eentje!
@ SAJ:
Van nu?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:12 schreef Dave het volgende:
Maak in ieder geval foto's van de situatie nu.
Echt?!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:09 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh.
O ja: TRS ... http://www.gay.nl/TTK Wat is ie lief op MSN
O ja: Kuggie ... ik had reactie op gay.nl, de stilte was verklaarbaar
verdikkeme nou je het zegt...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:25 schreef wonderer het volgende:
Wat blijft het ineens lang licht buiten.
Ben net een half uur thuis. Ik heb niets gezien of gehoord en ben ook niets tegengekomen. De ABN-AMRO toren stond er inderdaad nog gewoon.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:06 schreef Waxxer het volgende:
(qua brandweerauto's die erheen gingen, dat ging maar door)
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:17 schreef Dave het volgende:
[..]
Ben net een half uur thuis. Ik heb niets gezien of gehoord en ben ook niets tegengekomen. De ABN-AMRO toren stond er inderdaad nog gewoon.
Dan zat ie zeker te klooien.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar er is iemand te water geraakt aan de Klooienberglaan.
nopequote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:29 schreef Ang3l het volgende:
Hey zijn we nou nog niet bij een volgend topic?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:57 schreef Cairon het volgende:
DATE!
Waar hèb je 't in godesnaam over?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:17 schreef Jooztk het volgende:
En bedankt voor het quoten van een gay.nl link, Ang3l, nu is heel gay overbelast:
Server niet gevonden
Firefox kan de server op www.gay.nl niet vinden.
gay.nl lag er in het begin van de middag uit !quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar hèb je 't in godesnaam over?
Weet je hoe vaak hier gay.nl links gepost worden
Dan zou ie iedere dag down moeten zijn
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Echt?!Hij is zo lekker.
. Maar niet zeggen dat ik dat gezeg heb enzo hoor.
![]()
Je het toch vanochtend gepost aan TRS dat jet met TTK had zitten MSN'enquote:
Wat schattig onwetendquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je het toch vanochtend gepost aan TRS dat jet met TTK had zitten MSN'en
en daardoor dacht Jooztk dat de server downgegaan was![]()
Ik snap er niks vanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:48 schreef Ang3l het volgende:
http://www.apple.com/trailers/lions_gate/hardcandy/large.htmlZien!
en dat heb jij niet zo veel geloof ik, geduldquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:53 schreef TehRockstar het volgende:. Ik moet wachten tot Maandag voordat hij me bijles kan geven.
![]()
Nee, ik wil dat hij nu naar me toe komt om me te helpen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dat heb jij niet zo veel geloof ik, geduld
Kan jij gitaar spelen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Van nu?
Die heb ik al, wel slecht (met telefoon gemaakt), maarja.
Woon:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |