Ben net een half uur thuis. Ik heb niets gezien of gehoord en ben ook niets tegengekomen. De ABN-AMRO toren stond er inderdaad nog gewoon.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:06 schreef Waxxer het volgende:
(qua brandweerauto's die erheen gingen, dat ging maar door)
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:17 schreef Dave het volgende:
[..]
Ben net een half uur thuis. Ik heb niets gezien of gehoord en ben ook niets tegengekomen. De ABN-AMRO toren stond er inderdaad nog gewoon.
Dan zat ie zeker te klooien.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar er is iemand te water geraakt aan de Klooienberglaan.
nopequote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:29 schreef Ang3l het volgende:
Hey zijn we nou nog niet bij een volgend topic?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:57 schreef Cairon het volgende:
DATE!
Waar hèb je 't in godesnaam over?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:17 schreef Jooztk het volgende:
En bedankt voor het quoten van een gay.nl link, Ang3l, nu is heel gay overbelast:
Server niet gevonden
Firefox kan de server op www.gay.nl niet vinden.
gay.nl lag er in het begin van de middag uit !quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar hèb je 't in godesnaam over?
Weet je hoe vaak hier gay.nl links gepost worden
Dan zou ie iedere dag down moeten zijn
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Echt?!Hij is zo lekker.
. Maar niet zeggen dat ik dat gezeg heb enzo hoor.
![]()
Je het toch vanochtend gepost aan TRS dat jet met TTK had zitten MSN'enquote:
Wat schattig onwetendquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je het toch vanochtend gepost aan TRS dat jet met TTK had zitten MSN'en
en daardoor dacht Jooztk dat de server downgegaan was![]()
Ik snap er niks vanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:48 schreef Ang3l het volgende:
http://www.apple.com/trailers/lions_gate/hardcandy/large.htmlZien!
en dat heb jij niet zo veel geloof ik, geduldquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:53 schreef TehRockstar het volgende:. Ik moet wachten tot Maandag voordat hij me bijles kan geven.
![]()
Nee, ik wil dat hij nu naar me toe komt om me te helpen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dat heb jij niet zo veel geloof ik, geduld
Kan jij gitaar spelen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Van nu?
Die heb ik al, wel slecht (met telefoon gemaakt), maarja.
Woon:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |