en de formule staat niet in je Binas ?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:57 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, ik wil dat hij nu naar me toe komt om me te helpen.Stomme teringstudiebolpersoon.
Ziet er wel uit als een hele aparte film inderdaad.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:48 schreef Ang3l het volgende:
http://www.apple.com/trailers/lions_gate/hardcandy/large.htmlZien!
Nee, niet echt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en de formule staat niet in je Binas ?
of bestaat dat boek in het huidige onderwijs systeem niet meer?
Gooi het eens hier op Fok, met al die studerende mensen moet er vast iemand je verder kunnen helpenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, niet echt.. Maar ik heb sowieso geen idee wat we behandelt hebben.
Bij hem thuis nog wel!quote:
Die komt niet uit Azie.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Gooi het eens hier op Fok, met al die studerende mensen moet er vast iemand je verder kunnen helpen
Maar je zat dus achter die meneer uit je klas die uit Azie komt zeker![]()
Maar dan kan je d'r nog wel in de klas achter gaan zitten en naar z'n kont zitten staren in plaats van het bord vooraan in de klas in de gaten te houdenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:13 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Die komt niet uit Azie.. Die is heel Nederlands hoor.
.
Die Aziatische meneer zit in een heul andere klas in de 5e of de 6e ofzo, maar die is heetuhroh.
Ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar dan kan je d'r nog wel in de klas achter gaan zitten en naar z'n kont zitten staren in plaats van het bord vooraan in de klas in de gaten te houden![]()
Ja, het heeft wel wat. Maar ik moet nog de hele nacht.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat zou ik ook wel willen zijn op dit uur van de dag![]()
Meisje (jong) chat op i-net met jongen/man. Meisje doet zich ouder voor, man waarschijnlijk jonger. Maken afspraakje. Meisje minderjarig, meneer best wel meerderjarig. Uiteindelijk (volgens mij) doet de man juist niets maar flipt het meisje en zal ie wel aangeklaagd worden voor pedofilie etc. N.a.v. die discussies of chatten ook strafbaar is in die zaken.quote:
WHAT DE FOK?!quote:
quote:
Okee, had ik het toch goed... aan die poster te zien met die berenklem, dacht ik dat een van de twee de ander gruwelijk zou vermoorden of zo, maar ik kwam er maar niet achter wie danquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meisje (jong) chat op i-net met jongen/man. Meisje doet zich ouder voor, man waarschijnlijk jonger. Maken afspraakje. Meisje minderjarig, meneer best wel meerderjarig. Uiteindelijk (volgens mij) doet de man juist niets maar flipt het meisje en zal ie wel aangeklaagd worden voor pedofilie etc. N.a.v. die discussies of chatten ook strafbaar is in die zaken.
is dat niet die meid die zich om wil laten bouwen tot man ?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:02 schreef Vlarp het volgende:
Wow!
Duitsland heeft een hunk die meedoet aan Deutschland sucht den Superstar. Daniel
Neuh.. een jongen met een beetje indo uiterlijk. Heel knappe gozerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:03 schreef creno het volgende:
[..]
is dat niet die meid die zich om wil laten bouwen tot man ?
oja ik ga verven/schilderen...
Spanjaardquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neuh.. een jongen met een beetje indo uiterlijk. Heel knappe gozer
Ik kreeg de helft maar mee Dave !quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:06 schreef Dave het volgende:
Een Spaanse vader, een Nederlandse moeder, en een Indo-uiterlijk.
Goed opgelet bij Boulevard, Vlarp..
Maar lekker & lief was ie inderdaad wel.
Ik stapte net binnen toen Daniel er wasquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Spanjaard
Heb je net ook die "zoon" van Laura Fygi gezien? Die ziet er vrouwelijker uit dan ikMaar wel mooi.
Gaan we zeilen?quote:
Don't askquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:13 schreef petre86 het volgende:
[..]
wat heb je allemaal fout gedaan dan?
Nou jaaaa!quote:
* TehRockstar giechelt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:55 schreef Vlarp het volgende:
*giechel*
Dave!! Je avatarquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:58 schreef Dave het volgende:
Bijna vol. Ik stop met posten. Anders kan ik weer een nieuwe gaan openen..
Ge-wel-dig...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |