Het is totaal niet volgen wat er nu precies in het hotel gebeurt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat ging nog nét, nu is het echt crisis
Ja kloptquote:
Jeppie... bong was eerderquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja kloptal vond ik FB's TT ook erg treffend maar laten we hier maar verdergaan
Liever niet eigenlijkquote:
Gebruiken we de TT voor de volgende topicquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja kloptal vond ik FB's TT ook erg treffend maar laten we hier maar verdergaan
Heel Viola is niet flatterendquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:43 schreef cuall het volgende:
Ik vind die jurk van Viola niet erg flatteren
Jurk? Jurk waar??quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:43 schreef cuall het volgende:
Dat doen ze dan maar als de gasten weg zijn, al die opgekropte frustaties in een keer euit gooienquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Liever niet eigenlijk![]()
Ik wil dat ze onder ons zijn, haat en nijd, irritaties, huilbuien, mensen die door hun hoeven storten![]()
Zacht uitgedrukt, ze lijkt hoogzwanger.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:43 schreef cuall het volgende:
Maar ze heeft zo'n mooi decolletéquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:43 schreef cuall het volgende:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:44 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Jurk? Jurk waar??
Ik vraag me wel af... hoe het toch kan dat overal waar viola loopt een gordijn hangt... Echt toeval!
Ah je hebt het nieuwe topic gevondenquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:44 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Zacht uitgedrukt, ze lijkt hoogzwanger.
Heeft ze dan wel flatterende jurken?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Jurk? Jurk waar??
Ik vraag me wel af... hoe het toch kan dat overal waar viola loopt een gordijn hangt... Echt toeval!
ze is net ma flodder nu.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:43 schreef cuall het volgende:
Miss J ook weer terecht ; -)quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ah je hebt het nieuwe topic gevonden![]()
[..]
Jurk? Jurk waar??
Vind het wel een leuke 2 persoons tent.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:43 schreef cuall het volgende:
Ik zat net ook al te kijkenquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:46 schreef cuall het volgende:
[..]
wat zie ik daar nou eigenlijk, een gasbrander die de asbak aan het uitbranden is?
Denk dat 't drugs zijnquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:46 schreef cuall het volgende:
[..]
wat zie ik daar nou eigenlijk, een gasbrander die de asbak aan het uitbranden is?
ik zou er niet in willen kamperenquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
Vind het wel een leuke 2 persoons tent.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:45 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Heeft ze dan wel flatterende jurken?
Ik zocht me de pest. En was bezig om een ikoontje te krijgen maar die pagina schijnt niet te werken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus precies hetzelfde, word er gek van!quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is totaal niet volgen wat er nu precies in het hotel gebeurt.
Doe er ook geen moeite meer voor.
Crême Brulee Héérlijk!quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:46 schreef cuall het volgende:
[..]
En dat zelfs nog vele malen sneller als beertje op zaterdagavondquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
SuperMOMquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:48 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dat heb ik dus precies hetzelfde, word er gek van!![]()
Hoi allemaal![]()
Whahahahahaaquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En dat zelfs nog vele malen sneller als beertje op zaterdagavond![]()
Die had ze vanmiddag nog wel in haar mond, kijk maarquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
ze is net ma flodder nu.
mis alleen de sigaar nog![]()
JA!!! Het zijn vrijwilligers.... BRrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:49 schreef Wickedangel het volgende:
Wat zijn dat voor een freaks die ze op bezoek hebben![]()
Zijn dat ergere freaks dan wij?![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:48 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dat heb ik dus precies hetzelfde, word er gek van!![]()
Hoi allemaal![]()
beertje op zaterdag....ik mis het nu alquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Tja routekaart was kwijtquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mits ze haar tolk bij zich heeftquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
beertje op zaterdag....ik mis het nu al![]()
![]()
plaag beertje niet zo jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
Tja routekaart was kwijt![]()
niet dat ik kan kaart lezen hoor
Geeft niet... verder ben je liefquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nog 2 daagjes wachten dan is het weer zaterdagquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
![]()
Deze zaterdag is de wijn weerquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
![]()
Viola meteen weer nieuwsgierig.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:52 schreef BONG4002 het volgende:
Kelly gaat naar de DBK, zou ze weggaan?
Neequote:Op donderdag 19 januari 2006 22:52 schreef BONG4002 het volgende:
Kelly gaat naar de DBK, zou ze weggaan?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hier rechtsaf.... en hup de heg inquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Toch maar eens een tom tom aanschaffen dan![]()
Dan is TomTom wel iets voor jouwquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat was een zeer democratisch en unaniem besluit iddquote:
Je wil me in de heg hebben dusquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Toch maar eens een tom tom aanschaffen dan![]()
Hoeveel hebben er gestemt danquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat was een zeer democratisch en unaniem besluit idd![]()
Geluid stream1 lekkere muziek beter dan bij BB5quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:55 schreef BONG4002 het volgende:
Nog even ter info: als de stream opslot gaat in de huiskamer dan heb je het geluid van het kantoor, handig om gesprekken te beluisteren via de tel
Noem jij het maar kleinquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:54 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Viola tegen Mickey op zon typische Viola toon: Wat doet Kelly in de DBK??
"Dat gaat je géén hol aan, Lamatijn!!!
Het zijn die kleine dingen waar mijn nekharen van overeind gaan staan!!!
4 maar geloof ik. Maar iedereen was voorquote:
Zoek Lamatijn maar eens opquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:57 schreef cuall het volgende:
[..]
Noem jij het maar kleinik vind het een behoorlijk issue hoor
![]()
unaniemquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
4 maar geloof ik. Maar iedereen was voor![]()
de koksquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:58 schreef BONG4002 het volgende:
Met wie is Bart nu in discussie? Mensen van Endemol?
Een pollquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:59 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Poll uitslag: de wijn is er zaterdag weer
aantal stemmen: 1
![]()
Gelukkig ze liggen alweer....pfff, best lastig zo'n groep epileptische mensen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:00 schreef MissJ. het volgende:
Ik heb 3 streams die freezeframe hebben, (het leek the Bold wel) en op nummer1 doen ze spastisch dansen.......?
Poll: Moet lief beertje aan de wijn zaterdag?quote:
De regie doet niet veel ze verdienen wel op een makkelijke manier geldquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:00 schreef MissJ. het volgende:
Ik heb 3 streams die freezeframe hebben, (het leek the Bold wel) en op nummer1 doen ze spastisch dansen.......?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Poll: Moet lief beertje aan de wijn zaterdag?Jazeker! Nou nee doe maar niet! Beertje? Wie is dat?
Tussenstand:
[afbeelding]
Tis wel een luizebaantje ja als ik het zo ziequote:Op donderdag 19 januari 2006 23:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
De regie doet niet veel ze verdienen wel op een makkelijke manier geld
[..]
Poll: Moet lief beertje aan de wijn zaterdag?Jazeker! Nou nee doe maar niet! Beertje? Wie is dat?
Tussenstand:
[afbeelding]
Ze zullen wel geld krijgen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:02 schreef Peter6000 het volgende:
Twee gasten vragen Bart of hij ervoor betaald krijgt om in HBB te zijn.
Bart zegt dat hij er niet over mag praten.
Dit verbaast mij, je zou verwachten dat hij meteen ontkent
Ik zou het hypocriet vinden, als hij er geld voor krijgt, zo`n verblijf in HBB is zowiezo goed voor zijn naamsbekendheid, en dat levert na afloop van het programma geld op voor hem
quote:
Egggggg wel!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
De bakkenbaarden beginnen te wennen![]()
[afbeelding]
Wat is CBB?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:03 schreef Manu82 het volgende:
en als er nu ook maar 1 iemand weer gaat vragen wat CBB is dan ga ik
Wat is CBB?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:03 schreef Manu82 het volgende:
en als er nu ook maar 1 iemand weer gaat vragen wat CBB is dan ga ik
Natuurlijk krijgen ze hier voor betaald. je denkt toch niet dat Viola 8 weken voor nop daar gaat zitten.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:02 schreef Peter6000 het volgende:
Twee gasten vragen Bart of hij ervoor betaald krijgt om in HBB te zijn.
Bart zegt dat hij er niet over mag praten.
Dit verbaast mij, je zou verwachten dat hij meteen ontkent
Ik zou het hypocriet vinden, als hij er geld voor krijgt, zo`n verblijf in HBB is zowiezo goed voor zijn naamsbekendheid, en dat levert na afloop van het programma geld op voor hem
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
Je grootste nachtmerrie: een feestje geven en dan een tante of zo als Viola hebben![]()
Zo te zien welquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat het toch de wijn word zaterdag![]()
[..]
Tussenstand:
[afbeelding]
Dan maakte ik er een besloten feestje vanquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
Je grootste nachtmerrie: een feestje geven en dan een tante of zo als Viola hebben![]()
Celebirty Big Brother (Dus BB VIPS in UK)quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wat is CBB?![]()
Neeeeeeeeeee, niet gaan Manu!!!
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:05 schreef tanna het volgende:
Nou, ik heb het wel weer gezien.........tot de volgende keer allemaal![]()
Wist ik wel... zie dequote:Op donderdag 19 januari 2006 23:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Celebirty Big Brother (Dus BB VIPS in UK)
till next time tannaquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:05 schreef tanna het volgende:
Nou, ik heb het wel weer gezien.........tot de volgende keer allemaal![]()
quote:
Gestemd hoor!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tussenstand:
[afbeelding]
...Het is maar een gerucht...quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Natuurlijk krijgen ze hier voor betaald. je denkt toch niet dat Viola 8 weken voor nop daar gaat zitten.
Ik vloog even uit de bochtquote:
Nou wij eerder jankenquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:07 schreef riri het volgende:
Ik moet enorm lachen om die Viola
Ik las ergens dat ze 1500 per dag krijgt...quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Natuurlijk krijgen ze hier voor betaald. je denkt toch niet dat Viola 8 weken voor nop daar gaat zitten.
Die mag dan gewoon niet komenquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
Dan is die ff een poosje van haar afquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
...Het is maar een gerucht...Maareh... ik heb gehoord dat Viola's man BB betaald.....
(Wil verder niet roddelen ofzo...)![]()
en kan zeker ook maar een dansjequote:Op donderdag 19 januari 2006 23:07 schreef MissJ. het volgende:
Ik zag een Lieske dansen....echt, die handjes ook.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
Hahahaha, ik geef geld als je der maar meeneemt!!!!! Hahahaha.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan is die ff een poosje van haar af![]()
<< Snapt plots de huilbuijen van Kelly !!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
Als zou blijken dat Viola's kerel op mannen valt, zou 't me niet verbazen.
Ik was ook verbaasdquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:11 schreef regenworm het volgende:
Was even schrikken maar de camera's kunnen allemaal bewegen.
Waarschijnlijk is de regie alles aan het testen voor BB6
Misluktquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:11 schreef regenworm het volgende:
zonder de gasten was er geen muziekquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:11 schreef SuperMOM het volgende:
Wel lekkere muziek hoor, jammer van die gasten
Welkom in de wereld van de regie bij Talpaquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:12 schreef MissJ. het volgende:
Jemig waarom mogen we niks meer zien en horen????
(zei ik jemig??)
Zijn ze eindelijk geoliedquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:11 schreef regenworm het volgende:
Op afstand? Waar zit je, Timboektoe?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:10 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
<< Snapt plots de huilbuijen van Kelly !!![]()
Gert kwam er mee,weet ook niet hoequote:Op donderdag 19 januari 2006 23:12 schreef SuperMOM het volgende:
Wat zei Viool nou tegen Gert?? Die ouderen moeten eruit, het is een jongeren zender? ha ha op een dronken toontje? Hebben ze iets over het hek geschreeuwd?? Grrrr geluid weg!
....OOOhhhhhhhh het is een DJ............ik denk het is een attractie.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:13 schreef Foreverblue het volgende:
DJ Kneus... voor al uw feesten en partijen
[afbeelding]
God wat is die kerel lelijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:13 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
Dit is echt geen kneus dit is een hele goede DJquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:13 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
Ze doen het gewoon bewust denk ikquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:13 schreef Gast_op_afstand het volgende:
BB doet wel erg haar best om te zorgen dat we vooral niets kunnen verstaan...
Snappen ze nu niet dat dat averechts werkt... Het sneeuwbal effect begint hier.. op internet!
Stelletje holbewoners... Straks brengen ze nog: "HBB de Elpé" uit ; -)
Nou ik zou er ook wat voor over hebben om die trut het huis uit te hebben. Ik kan hem steeds beter begrijpenquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
...Het is maar een gerucht...Maareh... ik heb gehoord dat Viola's man BB betaald.....
(Wil verder niet roddelen ofzo...)![]()
Ik zit Niet in het Hotel, ben toch gast ! ; -) ( Net zoals jullie overigensquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Op afstand? Waar zit je, Timboektoe?
Nouuuuuuquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gert kwam er mee,weet ook niet hoe![]()
Nee hoor, ik ben niet ingecheckt. Ik slaap iedere avond lekker in mijn eigen mandje.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:15 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik zit Niet in het Hotel, ben toch gast ! ; -) ( Net zoals jullie overigens)
Kortzichtige korte termijn politiek !!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze doen het gewoon bewust denk ikhoe meer we erover mailen hoevaker de boel opslot gaat
![]()
![]()
Ja, okee... dat wel. Maar hij ziet er niet echt uitstralend uitquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dit is echt geen kneus dit is een hele goede DJ
Dan ga ik alsnog mailen, want Gert is een lieverdquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:15 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
NouuuuuuIs niet waar, Gert, geloof die heks niet!
We zijn gebruikers gastenquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:15 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik zit Niet in het Hotel, ben toch gast ! ; -) ( Net zoals jullie overigens)
Hoeft toch niet het gaat om de muziek.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja, okee... dat wel. Maar hij ziet er niet echt uitstralend uit
Hallo Wickedangelquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
God wat is die kerel lelijk![]()
White Pearl![]()
Oh help, heb ik toch gezwaaid
Haiquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:18 schreef Morwen het volgende:
Hallo![]()
Liggen de streams eruit of ligt dat aan mij![]()
ligt aan jouwquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:18 schreef Morwen het volgende:
Hallo![]()
Hi Morwenquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:18 schreef Morwen het volgende:
Hallo![]()
Nee hoor!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:17 schreef Manu82 het volgende:
BTW is Muerte al aan het slapen?
Die heb ik al, maar ze doen niksquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hi Morwen![]()
Bij mij draaien ze ook niet meer iig![]()
Morwen lieverdquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:18 schreef Morwen het volgende:
Hallo![]()
Hmz... dan weet ik het ook niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die heb ik al, maar ze doen niksZowel Talpa als Garnier.......
quote:
Hoi hoiquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:18 schreef Morwen het volgende:
Hallo![]()
Hello, alles goed met mijn rivaaltjequote:
Lockedquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:20 schreef SuperMOM het volgende:
Ik heb geen geluid op stream 3 en 4
Moeilijk spelletjequote:
Hier ook niet hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die heb ik al, maar ze doen niksZowel Talpa als Garnier.......
Ja gaat beters nu (nadat ik bij de rugkliniek geweest ben)quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hello, alles goed met mijn rivaaltje![]()
![]()
Berekindjequote:
Nou het is een gamequote:Op donderdag 19 januari 2006 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
Hier kijkt Viola naar... Ze is officieel gek geworden![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:23 schreef Foreverblue het volgende:
Viola leest haar mails:
Van: Teamlead
Aan: Fiool
Onderwerp: Het wordt tijd dat je eens gaat opzouten met je luie reet.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:23 schreef Wickedangel het volgende:
Welkom in de capkelder. Drie voor de prijs van één![]()
Hahahaquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:23 schreef Wickedangel het volgende:
Welkom in de capkelder. Drie voor de prijs van één![]()
Trustequote:Op donderdag 19 januari 2006 23:25 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
ga slapen wordt gek van die regie.
Tot Morgen avond want Flugeltje heeft dagdienst [afbeelding][afbeelding]
Slaap lekker Regenwormquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:25 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
Slaap lekker Regenwormpjequote:Op donderdag 19 januari 2006 23:25 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
Hahaha, wat een droogkloot.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:25 schreef cuall het volgende:
Viola aan de telefoon, ik doe een spelletje, moet me even afreageren, hierop Frank....maar dat doe je toch al op ons.
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:25 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
Rugkliniek? Wat heb je nou weer uitgespookt? Niks wat ik ook niet zou doen toch zeker, hehquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:23 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ja gaat beters nu (nadat ik bij de rugkliniek geweest ben). Nu maar hopen dat het ook een tijdje goed gaat
en met jou ook alles ok?
De een komt de ander gaatquote:
Niks bijzonders of verkeerds uitgespookt maar heb gewoon een gevoelige rug. Bij de geringste schijt bij wijze van staat die al scheef en dan beginnen de pijnenquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Rugkliniek? Wat heb je nou weer uitgespookt?
Haha.. verkapt: Waar heeft ze dat pakje vandaan postjequote:Op donderdag 19 januari 2006 23:28 schreef Mabelle het volgende:
Wat is dat voor stout ... Rode Kruis ... zustertje![]()
Hier wil ie nog steeds nietquote:
Wat begrijp jij mij goedquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:28 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Haha.. verkapt: Waar heeft ze dat pakje vandaan postje![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:25 schreef cuall het volgende:
Viola aan de telefoon, ik doe een spelletje, moet me even afreageren, hierop Frank....maar dat doe je toch al op ons.
![]()
![]()
Klote, man, zit dat vanaf je geboorte al scheef?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:28 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Niks bijzonders of verkeerds uitgespookt maar heb gewoon een gevoelige rug. Bij de geringste schijt bij wijze van staat die al scheef en dan beginnen de pijnen
Uiteraardquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:29 schreef Foreverblue het volgende:
Bart wil een enorm applaus voor Micky...
[afbeelding]
[afbeelding]
Neemt niet weg dat ik je Tóch wel goed begrijp ...quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:29 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Wat begrijp jij mij goed... haha nee hoor, de gemiddelde Pabo weet ik prima te vinden
![]()
Ow, ik kijk nu via de talpa server, gaat prima alleen die regie is soms kut, maar ja das geen nieuws meerquote:
He, jij bent geen newbie.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:28 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Haha.. verkapt: Waar heeft ze dat pakje vandaan postje![]()
Reken er maar op dat dit kort duurt, straks gaan alle streams weer opslot en slecht geluidquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:30 schreef odie22 het volgende:
ik heb de streams een paar uur aan gehad op de achtergrond , maar er was echt niks van te volgen de hele avond , nu eindelijk eens normaal geluid
De regie was als Kelly zo vaak doet... om te huilen dusquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:30 schreef odie22 het volgende:
ik heb de streams een paar uur aan gehad op de achtergrond , maar er was echt niks van te volgen de hele avond , nu eindelijk eens normaal geluid
Het is volgens mij Scanman weerquote:
Lijkt me sterkquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het is volgens mij Scanman weer![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het is volgens mij Scanman weer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |