...Het is maar een gerucht...quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Natuurlijk krijgen ze hier voor betaald. je denkt toch niet dat Viola 8 weken voor nop daar gaat zitten.
Ik vloog even uit de bochtquote:
Nou wij eerder jankenquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:07 schreef riri het volgende:
Ik moet enorm lachen om die Viola
Ik las ergens dat ze 1500 per dag krijgt...quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Natuurlijk krijgen ze hier voor betaald. je denkt toch niet dat Viola 8 weken voor nop daar gaat zitten.
Die mag dan gewoon niet komenquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
Je grootste nachtmerrie: een feestje geven en dan een tante of zo als Viola hebben![]()
Dan is die ff een poosje van haar afquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
...Het is maar een gerucht...Maareh... ik heb gehoord dat Viola's man BB betaald.....
(Wil verder niet roddelen ofzo...)![]()
en kan zeker ook maar een dansjequote:Op donderdag 19 januari 2006 23:07 schreef MissJ. het volgende:
Ik zag een Lieske dansen....echt, die handjes ook.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
Je grootste nachtmerrie: een feestje geven en dan een tante of zo als Viola hebben![]()
Hahahaha, ik geef geld als je der maar meeneemt!!!!! Hahahaha.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan is die ff een poosje van haar af![]()
<< Snapt plots de huilbuijen van Kelly !!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
Als zou blijken dat Viola's kerel op mannen valt, zou 't me niet verbazen.
Ik was ook verbaasdquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:11 schreef regenworm het volgende:
Was even schrikken maar de camera's kunnen allemaal bewegen.
Waarschijnlijk is de regie alles aan het testen voor BB6
Misluktquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:11 schreef regenworm het volgende:
Was even schrikken maar de camera's kunnen allemaal bewegen.
Waarschijnlijk is de regie alles aan het testen voor BB6
zonder de gasten was er geen muziekquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:11 schreef SuperMOM het volgende:
Wel lekkere muziek hoor, jammer van die gasten
Welkom in de wereld van de regie bij Talpaquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:12 schreef MissJ. het volgende:
Jemig waarom mogen we niks meer zien en horen????
(zei ik jemig??)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |