quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Poll: Moet lief beertje aan de wijn zaterdag?Jazeker! Nou nee doe maar niet! Beertje? Wie is dat?
Tussenstand:
[afbeelding]
Ze zullen wel geld krijgen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:02 schreef Peter6000 het volgende:
Twee gasten vragen Bart of hij ervoor betaald krijgt om in HBB te zijn.
Bart zegt dat hij er niet over mag praten.
Dit verbaast mij, je zou verwachten dat hij meteen ontkent
Ik zou het hypocriet vinden, als hij er geld voor krijgt, zo`n verblijf in HBB is zowiezo goed voor zijn naamsbekendheid, en dat levert na afloop van het programma geld op voor hem
quote:
Egggggg wel!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
De bakkenbaarden beginnen te wennen![]()
[afbeelding]
Wat is CBB?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:03 schreef Manu82 het volgende:
en als er nu ook maar 1 iemand weer gaat vragen wat CBB is dan ga ik
Wat is CBB?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:03 schreef Manu82 het volgende:
en als er nu ook maar 1 iemand weer gaat vragen wat CBB is dan ga ik
Natuurlijk krijgen ze hier voor betaald. je denkt toch niet dat Viola 8 weken voor nop daar gaat zitten.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:02 schreef Peter6000 het volgende:
Twee gasten vragen Bart of hij ervoor betaald krijgt om in HBB te zijn.
Bart zegt dat hij er niet over mag praten.
Dit verbaast mij, je zou verwachten dat hij meteen ontkent
Ik zou het hypocriet vinden, als hij er geld voor krijgt, zo`n verblijf in HBB is zowiezo goed voor zijn naamsbekendheid, en dat levert na afloop van het programma geld op voor hem
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
Je grootste nachtmerrie: een feestje geven en dan een tante of zo als Viola hebben![]()
Zo te zien welquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat het toch de wijn word zaterdag![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Poll: Moet lief beertje aan de wijn zaterdag?Jazeker! Nou nee doe maar niet! Beertje? Wie is dat?
Tussenstand:
[afbeelding]
Dan maakte ik er een besloten feestje vanquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
Je grootste nachtmerrie: een feestje geven en dan een tante of zo als Viola hebben![]()
Celebirty Big Brother (Dus BB VIPS in UK)quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wat is CBB?![]()
Neeeeeeeeeee, niet gaan Manu!!!
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:05 schreef tanna het volgende:
Nou, ik heb het wel weer gezien.........tot de volgende keer allemaal![]()
Wist ik wel... zie dequote:Op donderdag 19 januari 2006 23:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Celebirty Big Brother (Dus BB VIPS in UK)
till next time tannaquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:05 schreef tanna het volgende:
Nou, ik heb het wel weer gezien.........tot de volgende keer allemaal![]()
quote:
Gestemd hoor!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tussenstand:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |