...Het is maar een gerucht...quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Natuurlijk krijgen ze hier voor betaald. je denkt toch niet dat Viola 8 weken voor nop daar gaat zitten.
Ik vloog even uit de bochtquote:
Nou wij eerder jankenquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:07 schreef riri het volgende:
Ik moet enorm lachen om die Viola
Ik las ergens dat ze 1500 per dag krijgt...quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Natuurlijk krijgen ze hier voor betaald. je denkt toch niet dat Viola 8 weken voor nop daar gaat zitten.
Die mag dan gewoon niet komenquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
Je grootste nachtmerrie: een feestje geven en dan een tante of zo als Viola hebben![]()
Dan is die ff een poosje van haar afquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
...Het is maar een gerucht...Maareh... ik heb gehoord dat Viola's man BB betaald.....
(Wil verder niet roddelen ofzo...)![]()
en kan zeker ook maar een dansjequote:Op donderdag 19 januari 2006 23:07 schreef MissJ. het volgende:
Ik zag een Lieske dansen....echt, die handjes ook.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
Je grootste nachtmerrie: een feestje geven en dan een tante of zo als Viola hebben![]()
Hahahaha, ik geef geld als je der maar meeneemt!!!!! Hahahaha.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan is die ff een poosje van haar af![]()
<< Snapt plots de huilbuijen van Kelly !!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
Als zou blijken dat Viola's kerel op mannen valt, zou 't me niet verbazen.
Ik was ook verbaasdquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:11 schreef regenworm het volgende:
Was even schrikken maar de camera's kunnen allemaal bewegen.
Waarschijnlijk is de regie alles aan het testen voor BB6
Misluktquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:11 schreef regenworm het volgende:
zonder de gasten was er geen muziekquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:11 schreef SuperMOM het volgende:
Wel lekkere muziek hoor, jammer van die gasten
Welkom in de wereld van de regie bij Talpaquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:12 schreef MissJ. het volgende:
Jemig waarom mogen we niks meer zien en horen????
(zei ik jemig??)
Zijn ze eindelijk geoliedquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:11 schreef regenworm het volgende:
Op afstand? Waar zit je, Timboektoe?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:10 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
<< Snapt plots de huilbuijen van Kelly !!![]()
Gert kwam er mee,weet ook niet hoequote:Op donderdag 19 januari 2006 23:12 schreef SuperMOM het volgende:
Wat zei Viool nou tegen Gert?? Die ouderen moeten eruit, het is een jongeren zender? ha ha op een dronken toontje? Hebben ze iets over het hek geschreeuwd?? Grrrr geluid weg!
....OOOhhhhhhhh het is een DJ............ik denk het is een attractie.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:13 schreef Foreverblue het volgende:
DJ Kneus... voor al uw feesten en partijen
[afbeelding]
God wat is die kerel lelijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:13 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
Dit is echt geen kneus dit is een hele goede DJquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:13 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
Ze doen het gewoon bewust denk ikquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:13 schreef Gast_op_afstand het volgende:
BB doet wel erg haar best om te zorgen dat we vooral niets kunnen verstaan...
Snappen ze nu niet dat dat averechts werkt... Het sneeuwbal effect begint hier.. op internet!
Stelletje holbewoners... Straks brengen ze nog: "HBB de Elpé" uit ; -)
Nou ik zou er ook wat voor over hebben om die trut het huis uit te hebben. Ik kan hem steeds beter begrijpenquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
...Het is maar een gerucht...Maareh... ik heb gehoord dat Viola's man BB betaald.....
(Wil verder niet roddelen ofzo...)![]()
Ik zit Niet in het Hotel, ben toch gast ! ; -) ( Net zoals jullie overigensquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Op afstand? Waar zit je, Timboektoe?
Nouuuuuuquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gert kwam er mee,weet ook niet hoe![]()
Nee hoor, ik ben niet ingecheckt. Ik slaap iedere avond lekker in mijn eigen mandje.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:15 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik zit Niet in het Hotel, ben toch gast ! ; -) ( Net zoals jullie overigens)
Kortzichtige korte termijn politiek !!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze doen het gewoon bewust denk ikhoe meer we erover mailen hoevaker de boel opslot gaat
![]()
![]()
Ja, okee... dat wel. Maar hij ziet er niet echt uitstralend uitquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dit is echt geen kneus dit is een hele goede DJ
Dan ga ik alsnog mailen, want Gert is een lieverdquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:15 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
NouuuuuuIs niet waar, Gert, geloof die heks niet!
We zijn gebruikers gastenquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:15 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik zit Niet in het Hotel, ben toch gast ! ; -) ( Net zoals jullie overigens)
Hoeft toch niet het gaat om de muziek.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja, okee... dat wel. Maar hij ziet er niet echt uitstralend uit
Hallo Wickedangelquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
God wat is die kerel lelijk![]()
White Pearl![]()
Oh help, heb ik toch gezwaaid
Haiquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:18 schreef Morwen het volgende:
Hallo![]()
Liggen de streams eruit of ligt dat aan mij![]()
ligt aan jouwquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:18 schreef Morwen het volgende:
Hallo![]()
Hi Morwenquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:18 schreef Morwen het volgende:
Hallo![]()
Nee hoor!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:17 schreef Manu82 het volgende:
BTW is Muerte al aan het slapen?
Die heb ik al, maar ze doen niksquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hi Morwen![]()
Bij mij draaien ze ook niet meer iig![]()
Morwen lieverdquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:18 schreef Morwen het volgende:
Hallo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |