goh.. zoiets verwachtte ik al toen ik de TT lasquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:55 schreef melismay het volgende:
Ow ja, lijkt me duidelijk Nixxx
Marc is een aardige kerel, but it's just not going to happen
Dat wachten word je ook een beetje zat op het gegeven momentquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
goh.. zoiets verwachtte ik al toen ik de TT las
topics openen kun je ook niet aan Q. overlaten he
Ik was dan ook eten aan het koken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
topics openen kun je ook niet aan Q. overlaten he
heb je het nu nog steeds over Q. en topics openen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:58 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat wachten word je ook een beetje zat op het gegeven moment
quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:00 schreef _Cara_ het volgende:
alleen ffzeggen.. ben op vrienden aan het wachten..
![]()
Da's nog geen 10 minuten werk toch?quote:
De wachttijd op de ware ben ik nu inmiddels wel gewendquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
heb je het nu nog steeds over Q. en topics openen?
Het wachten heb ik allang opgegeven. Eindelijk rust.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:03 schreef melismay het volgende:
De wachttijd op de ware ben ik nu inmiddels wel gewend![]()
nixxx, melis gaat dat allemaal prima zelf regelen jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
uw missie is het inwijden van het bed van M. May .. een en ander op zulke wijze dat het bed niet beschadigt en dat de eigenaresse volledig tevreden achterblijft
Volgende keer beter...quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:09 schreef nixxx het volgende:probeer ik eens aardig mensen te koppelen... lukt het niet
Hoe reageerde jij toen we ook maar enige insinuatie maakten over jou en Cara? En dan zijn jullie nog wel duidelijk met elkaar bezig, marc en ik zeggen alleen maar hoi tegen elkaarquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:09 schreef nixxx het volgende:probeer ik eens aardig mensen te koppelen... lukt het niet
quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:10 schreef melismay het volgende:
[..]
Hoe reageerde jij toen we ook maar enige insinuatie maakten over jou en Cara? En dan zijn jullie nog wel duidelijk met elkaar bezig, marc en ik zeggen alleen maar hoi tegen elkaar
Voor de xte keer, ik wil niet gekoppeld wordenquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:09 schreef nixxx het volgende:probeer ik eens aardig mensen te koppelen... lukt het niet
Ja, dan heb je al gauw 5 minuten extra nodig.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:12 schreef QyRoZ het volgende:
Klopt. Maar ik moest 2 happen eten en het daarna ook weer weg gooien. Kost ook tijd.
Misschien wel handig.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:12 schreef QyRoZ het volgende:
Misschien moet ik die quote-functie eens gebruiken.
dan probeerde ik het onderwerp subtiel te wijzigenquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:10 schreef melismay het volgende:
[..]
Hoe reageerde jij toen we ook maar enige insinuatie maakten over jou en Cara? En dan zijn jullie nog wel duidelijk met elkaar bezig, marc en ik zeggen alleen maar hoi tegen elkaar
open er een topic over in k&Wquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:14 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben handig.
Dan wil ik eerst op de bruiloft van jou en cara zijn geweest voor ik uberhaupt ook maar overweeg om te gaan datenquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
dan probeerde ik het onderwerp subtiel te wijzigen
en alles begint met "hoi" en bij fokke en sukke gevolgd door "neuken?"
Join the club. Dadelijk zal goeroe Q het inwijdingsritueel uitvoeren.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:17 schreef melismay het volgende:
Dan wil ik eerst op de bruiloft van jou en cara zijn geweest voor ik uberhaupt ook maar overweeg om te gaan daten
ik vrees dat je dat niet meer mee gaat maken...quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:17 schreef melismay het volgende:
[..]
Dan wil ik eerst op de bruiloft van jou en cara zijn geweest voor ik uberhaupt ook maar overweeg om te gaan daten
Dan snap je waarschijnlijk wel dat je er gewoon mee op moet houdenquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik vrees dat je dat niet meer mee gaat maken...
Wij mogen niet op de bruiloft komen dusquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik vrees dat je dat niet meer mee gaat maken...
jij bent een vrouw... de dag dat ik jou snap... Dan is het "hoi petrus, mag ik binnen komen?"quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:24 schreef melismay het volgende:
[..]
Dan snap je waarschijnlijk wel dat je er gewoon mee op moet houden
kut.. en ik ben wel weer toe aan een feesie.. was ik ook uitgenodigd.?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wij mogen niet op de bruiloft komen dus
quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
jij bent een vrouw... de dag dat ik jou snap... Dan is het "hoi petrus, mag ik binnen komen?"
Zal ik het dan nog een keer heel duidelijk zeggen? Speciaal voor jou?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
jij bent een vrouw... de dag dat ik jou snap... Dan is het "hoi petrus, mag ik binnen komen?"
Dan ben je alsnog een ontzettend snelle leerling.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:29 schreef nixxx het volgende:
Ze zijn 5 minuten te laat?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:33 schreef _Cara_ het volgende:
Bléh.. ik heb een hekel aan wachten....ik schenk me gewoon lekker zelf al wat in..![]()
je gaat echt helemaal 100% voor twist?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:32 schreef melismay het volgende:
[..]
Zal ik het dan nog een keer heel duidelijk zeggen? Speciaal voor jou?
HOU ER MEE OP!
20 minuten.. en ik zit nu aan de rode wijn..quote:
Dat ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
je gaat echt helemaal 100% voor twist?
dusss..........quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:39 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
20 minuten.. en ik zit nu aan de rode wijn..![]()
ow.. verdorie de winkels zijn open tot 21.00uur... dussss..
Ik ga zo lekker mijn nieuwe bed in om een filmpje of zo te kijkenquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Ja ja ik ben het
![]()
![]()
Zo lekker douchen!
Daarna niks!!!![]()
![]()
![]()
Heb je nou al eens geteld hoeveel paar je hebt?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:44 schreef _Cara_ het volgende:
Nope die heb ik gisteren al gekocht...(bruin suede)... maar dadelijk heb ik m al plakken .. als het nog lang duurt.. ik drink gewoon door...
![]()
doordinken tot je erbij neervaltquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:44 schreef _Cara_ het volgende:
Nope die heb ik gisteren al gekocht...(bruin suede)... maar dadelijk heb ik m al plakken .. als het nog lang duurt.. ik drink gewoon door...
![]()
Tering, vrouwen moeten altijd overdrijvenquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:48 schreef _Cara_ het volgende:
Alleen laarzen.. denk ik zo'n 23-24 paar... alle schoeisel bij elkaar zo'n 43 paar..![]()
Daar heb je een aparte kamer voor gereserveerd? (jemig, wat een aantallen)quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:48 schreef _Cara_ het volgende:
Alleen laarzen.. denk ik zo'n 23-24 paar... alle schoeisel bij elkaar zo'n 43 paar..![]()
OMFG waar heb jij last van!quote:
23-24 paar? en hoeveel draag je er ook echt?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:48 schreef _Cara_ het volgende:
Arme jij , en geen feestje en je leven wegquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:50 schreef nixxx het volgende:
ik heb een beetje een zere keelen ik heb zo door de 10000 heengepost zonder het te merken
Om Coupling te citeren: "do women have extra feet we don't know about?"quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:48 schreef _Cara_ het volgende:
Een korte bevlieging van onverslaanbaar optimisme gekoppeld met een stuiterbui. Dit is ongetwijfeld slechts tijdelijk en de reguliere programmering zal zo snel mogelijk hervat wordenquote:
* melismay haalt opgelucht ademquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een korte bevlieging van onverslaanbaar optimisme gekoppeld met een stuiterbui. Dit is ongetwijfeld slechts tijdelijk en de reguliere programmering zal zo snel mogelijk hervat worden.
he bah ... al die optimistenquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een korte bevlieging van onverslaanbaar optimisme gekoppeld met een stuiterbui. Dit is ongetwijfeld slechts tijdelijk en de reguliere programmering zal zo snel mogelijk hervat worden.
Ik verwacht niet anders.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dit is ongetwijfeld slechts tijdelijk en de reguliere programmering zal zo snel mogelijk hervat worden.
ja hoor.. zie je het gebeuren? ik ben geen drankorgel.. ook allijkt dat nu zo.. ik zo mn momenten..quote:
Ik ben zo ontzettend moe, ik ga ook het hele weekend in bed liggen denk ik zoquote:
Allemaal!! echt waar..quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
23-24 paar? en hoeveel draag je er ook echt?
Het hele weekendquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:58 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ben zo ontzettend moe, ik ga ook het hele weekend in bed liggen denk ik zo
En als de gemiddelde man kijkt ziet ie dan 10 paar dezelfde laarzen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:59 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Allemaal!! echt waar..Het ene paar iets vaker dan de ander.. veel zwart iig!!
Nee dat geloof ik niet.. allemaal verschillend..met gesp..met veter...hoge hak..lage hak.. etc.. Een beetje modebewuste man ziet onmiddelijk het verschil...tja en daar zal dan wel het probleem zitten, want niet alle mannen zijn modebewustquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En als de gemiddelde man kijkt ziet ie dan 10 paar dezelfde laarzen?
ik heb vast wel wat keeltabletten ergens.. maar ik heb ook drambuie... whisky met honingquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:57 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ja hoor.. zie je het gebeuren? ik ben geen drankorgel.. ook allijkt dat nu zo.. ik zo mn momenten..![]()
Je hebt toch zeker wel iets in huis voor je keel?
Naast elkaar niet. Als _Cara_ elke dag een ander paar draagt wel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En als de gemiddelde man kijkt ziet ie dan 10 paar dezelfde laarzen?
Naast elkaar misschien ook wel hoor, zie jij het als er op de 1 een streepje 3 mm meer naar links loopt als op een ander?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Naast elkaar niet. Als _Cara_ elke dag een ander paar draagt wel.
alleen maar als medicijn hoor.. ik geniet er verder niet vanquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:06 schreef _Cara_ het volgende:
Tja ik zeg nu dus nix.. jij zult wel voor de Whiskey gaan..ik hoop dat het helpt.![]()
Keelpijn is niet fijn.
Met je ballen tussen de deur dat lijkt me niet fijnquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:06 schreef _Cara_ het volgende:
Tja ik zeg nu dus nix.. jij zult wel voor de Whiskey gaan..ik hoop dat het helpt.![]()
Keelpijn is niet fijn.
Je moest eens durvenquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
alleen maar als medicijn hoor.. ik geniet er verder niet van
Doe niet zo eng!quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:48 schreef _Cara_ het volgende:
quote:
Nee, als niet-modebewuste man leg ik de grens bij hoge en lage hak natuurlijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Naast elkaar misschien ook wel hoor, zie jij het als er op de 1 een streepje 3 mm meer naar links loopt als op een ander?
Meer heb je als man ook niet nodig.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:15 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb 1 paar schoenen. En slippers. Voor als ik het vuilnis buiten moet zetten.
je image! wat doe je??!?!??!quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:15 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb 1 paar schoenen. En slippers. Voor als ik het vuilnis buiten moet zetten.
Valt best mee. Of het moeten teenslippers zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
je image! wat doe je??!?!??!
mensen die op slippers buiten lopen zijn zo... fout
Ligt eraan wat voor slippers.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
Twistquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor slippers.
alles wat aan je voeten flipt of flopt of flapt is fout!quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor slippers.
Wat eng, ik ben het met je eensquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
alles wat aan je voeten flipt of flopt of flapt is fout!
Gezien jij kisten hebt en die ook nog aanbidt, hecht ik geen waarde aan jouw mening over flipfloppend schoeisel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
Wel handig voor in de douche en zo, maar als ik naar buiten ga draag ik toch echt schoenen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:18 schreef nixxx het volgende:
1 paar schoenen als ventquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:15 schreef QyRoZ het volgende:
Had ik een image dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
en dan nog ongeveer 20 paar andere schoenen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al..
24 paar laarzen, wat een onzin
2 paar. Het is niet handig om met dezelfde schoenen naar concerten te gaan als dat je onder je pak draagt. Of je moet ze heel vaak vervangen.quote:
daarom.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
en dan nog ongeveer 20 paar andere schoenen.![]()
misschien moeten die kisten eens intiem contact maken met uw derriere mevrouw fok..quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:20 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Gezien jij kisten hebt en die ook nog aanbidt, hecht ik geen waarde aan jouw mening over flipfloppend schoeisel.
En ook nixxx blijkt te kunnen feesten alsof het 1999 isquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
intiem contact maken met uw derriere
Brave jongen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:24 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb van mn moeder geld gekregen voor nieuwe schoenen omdat deze echt niet meer konden. Ik heb er bier voor gekocht.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
En ook nixxx blijkt te kunnen feesten alsof het 1999 is.
Mwah, ik kom ook wel verder dan dat weer hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
1 paar schoenen als vent
1 paar schoenen + 1 paar laarzen voor de vrouw, de rest kan aan de 3de wereld gegeven worden.
Of ben je hier zo gelukkig dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:26 schreef QyRoZ het volgende:
Laat je spullen maar hier staan, die staan hier best.
En loop even mee met de stewardess.
Wellus..doe ik ook.. ben lid van het astmafonds en de hartbrug!! bovendien ben ik ook nog lid van greenpeace.. lekker puh!quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
daarom.
Hoe bedoel je ik geef geld aan schoenen uit..
Neem aan dat ze geen goede doelen steunt, want daar heeft ze geen geld voor
Als je naar concerten gaat en af en toe een pak moet dragen misschien welquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:23 schreef Litpho het volgende:
2 paar. Het is niet handig om met dezelfde schoenen naar concerten te gaan als dat je onder je pak draagt. Of je moet ze heel vaak vervangen.
Zelden tegelijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:27 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Als je naar concerten gaat en af en toe een pak moet dragen misschien wel
Je zit hier echt verkeerd.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Of ben je hier zo gelukkig dan?
kom je ook op mijn feestje? Neem je eigen vaseline meequote:
Zoveel paar kan ik nooit onder mn bed gooien.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:28 schreef Twisted_fok het volgende:
8 paar schoenen, ik weet nu al niet wat ik met zoveel schoenen moet.
had jij geen visite met drank?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:27 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Wellus..doe ik ook.. ben lid van het astmafonds en de hartbrug!! bovendien ben ik ook nog lid van greenpeace.. lekker puh!
Laatste keer dat ik bij een concert in het net was, was bij een conventie. De conventie daarvoor had de Bangles, wij hadden een stelletje maffe Japanse kododrummersquote:
tja het is idd wat aan de ruime kant.. zal ik niet ontkennen.. maar jah..quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
en dan nog ongeveer 20 paar andere schoenen.![]()
De mooiste uitnodiging die ik ooit heb gehadquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
kom je ook op mijn feestje? Neem je eigen vaseline mee
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
kom je ook op mijn feestje? Neem je eigen vaseline mee
Ik denk dat ik overslaquote:
ja.. maar ik kon het niet laten..quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
had jij geen visite met drank?
we tryquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:30 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
De mooiste uitnodiging die ik ooit heb gehad
Nog twee nachtjes slapen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:29 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je gaat maar door, door, door!
Ach, Susanna Hoffs is ook al vergane glorie...quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:29 schreef Litpho het volgende:
Laatste keer dat ik bij een concert in het net was, was bij een conventie. De conventie daarvoor had de Bangles, wij hadden een stelletje maffe Japanse kododrummers.
Ik heb haar een jaar daarna gezien, dat kan nog primaquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:31 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ach, Susanna Hoffs is ook al vergane glorie...
Nee, ik meen het. En nu maar eens kijken of die kaartjes nog terug te vinden zijn na de verhuizing.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je ziel is zwart, je zegt maar wat..
Je hoort er iig. weinig meer van (paar filmrolletjes, soort van comeback die niet van de grond is gekomen...)quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:32 schreef Litpho het volgende:
Ik heb haar een jaar daarna gezien, dat kan nog prima.
een mooie liefdevolle dagquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:44 schreef nixxx het volgende:
ik ben er ook nog hoorhet is zo
knus
hier
Hier bij mij in huis ook.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:44 schreef nixxx het volgende:
ik ben er ook nog hoorhet is zo
knus
hier
een optimistische dagquote:
heb je ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:46 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Hier bij mij in huis ook.
Ik woon hier echt tof.
Zo optimistisch dat ik er tegenop zie om de volgende ochtend mee te moeten maken.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:49 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Zo optimistisch dat ik er tegenop zie om de volgende ochtend mee te moeten maken.
mijn bier ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:50 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat is inmiddels op. Morgen haal ik weer.
zelf bier kopen is goedkoperquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:54 schreef QyRoZ het volgende:
Dat is toch onbetaalbaar.
Oh, dat valt me dan nog best wel meequote:Op donderdag 19 januari 2006 21:27 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Wellus..doe ik ook.. ben lid van het astmafonds en de hartbrug!! bovendien ben ik ook nog lid van greenpeace.. lekker puh!
goed dat je die nog even quote Sjowhan, ik had er overheen gelezen..quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh, dat valt me dan nog best wel mee
Tsja, ben er zelf ook donateur vanquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
goed dat je die nog even quote Sjowhan, ik had er overheen gelezen..Greenpeace
(
)
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tsja, ben er zelf ook donateur van
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:11 schreef nixxx het volgende:you filthy treehugging hippy bastard!!
quote:
And the truth is; i fucking like itquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:11 schreef nixxx het volgende:
[..]you filthy treehugging hippy bastard!!
* nixxx sings: pass the wodka to the lefthand sidequote:
De filmrolletjes waren dan ook (muv. The Allnighter) in de Austin Powersfilms, geregisseerd door haar echtgenoot. Ik denk dat ze het financieel wel redtquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:39 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Je hoort er iig. weinig meer van (paar filmrolletjes, soort van comeback die niet van de grond is gekomen...)
Dat denk ik ook wel jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:25 schreef Litpho het volgende:
De filmrolletjes waren dan ook (muv. The Allnighter) in de Austin Powersfilms, geregisseerd door haar echtgenoot. Ik denk dat ze het financieel wel redt.
Nu al! Het moet niet gekker worden!quote:
En moet jij niet als de sodemieter studentikoos gaan doen in de kroeg?quote:
Nee, want A) ik moet morgen studeren en B) ziet mijn rekening er momenteel donkerrood uit.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:51 schreef Frezer het volgende:
[..]
En moet jij niet als de sodemieter studentikoos gaan doen in de kroeg?![]()
Sinds wanneer hebben wij zo'n innige band met elkaar?quote:
Nah nu al is laat hoor, ik heb nog overgewerkt ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:50 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nu al! Het moet niet gekker worden!
Oke, voldoende onderbouwing,quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, want A) ik moet morgen studeren en B) ziet mijn rekening er momenteel donkerrood uit.![]()
heej jij .. wat is er mis met greenpeace..quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
goed dat je die nog even quote Sjowhan, ik had er overheen gelezen..Greenpeace
(
)
Dat valt wel mee, ik had er al rekening meegehoudenquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:59 schreef Frezer het volgende:
[..]
Oke, voldoende onderbouwing,. Succes met leven op water en brood,
.
Nu is laat ja, om afgewerkt te zijnquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:56 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Nah nu al is laat hoor, ik heb nog overgewerkt ook
Weet ik 't, gewoon zin inquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben wij zo'n innige band met elkaar?![]()
Dat wordt dus wachten op dubbelzinnige uitspraken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:00 schreef _Cara_ het volgende:
btw ik heb teveel en te snel gedronken geloof ik....![]()
Ik ben dan ook pas laat begonnen he.. vanmiddag pas.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:02 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nu is laat ja, om afgewerkt te zijn. Maar goed gewerkt dan
Ik dacht al, ik kon me niets herinneren wat die smiley rechtvaardigde.quote:
U is beneveld?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:00 schreef _Cara_ het volgende:
btw ik heb teveel en te snel gedronken geloof ik....![]()
Misschien is het nu wel het juiste moment voor oneerbare voorstellen,quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:04 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Dat wordt dus wachten op dubbelzinnige uitspraken.
ben je mal.. ik val gewoon om in slaap...quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:04 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Dat wordt dus wachten op dubbelzinnige uitspraken.
neuh.. zover is het nog niet.. ik typ nog foutloos. zie ik..quote:
Godt.quote:
Hm, dat valt weer tegen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:06 schreef _Cara_ het volgende:
ben je mal.. ik val gewoon om in slaap...![]()
Ja, ik val op mensen met macht.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Omdat jij blauwtje bent zeker he
oh.. het zgn inlikken?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, ik val op mensen met macht.![]()
Volgens mij ben jij hier samen met Melis daarmee begonnen.quote:
Dat verklaard je intresse in politiek.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, ik val op mensen met macht.![]()
Hoe kom je erbij dat ik interesse in politiek heb?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:18 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat verklaard je intresse in politiek.
[R&P SC]quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik interesse in politiek heb?![]()
Dat hadden wel al voorpeld he,quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:22 schreef GF het volgende:
Ze droeg geen rok![]()
Niks van gezegd. Hopelijk een goede zet![]()
Wie is ze?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:22 schreef GF het volgende:
Ze droeg geen rok![]()
Ach ja, laat iedereen maar denken dat ik een filosoof ben.quote:
We only know her as: Vriending!quote:
Ze leest toevallig niet mee?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:22 schreef GF het volgende:
Ze droeg geen rok![]()
Iemand moest het doen. Homo's zijn okay.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij hier samen met Melis daarmee begonnen.![]()
quote:
Ja, maar toch, het was een geval van de pot verwijt de ketel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Iemand moest het doen. Homo's zijn okay.
* Sjowhan denkt dat plato wel ambities heeft ofzoquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik interesse in politiek heb?![]()
Pot, haha, dijenkletser. [14.gif]quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, maar toch, het was een geval van de pot verwijt de ketel.![]()
Dat soort uitspraken doen mij weer denken aan Eddie Murphy - Deliriousquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:28 schreef Twisted_fok het volgende:
Iemand moest het doen. Homo's zijn okay.
Nee hoor, ik sta liever aan de zijlijn wat dat betreft. Misschien een lidmaatschap van de Eerste Kamer op m'n ouwe dag of zo, maar meer ook niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
* Sjowhan denkt dat plato wel ambities heeft ofzo
Je vroeg avn de week zelf nog om flauwe grappen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:30 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Pot, haha, dijenkletser. [14.gif]
Samenvatting?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:28 schreef Frezer het volgende:
[..]
gevaarlijke post.
, het leed is al geschied.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
* Sjowhan denkt dat plato wel ambities heeft ofzo
Ik ben meer de man voor de achtergrond. De adviseur van de despoot zeg maar.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:32 schreef Frezer het volgende:
[..], ik voorzie voor hem ook wel een carrière als verlicht despoot.
Flauwe grappen zijn ook okay.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je vroeg avn de week zelf nog om flauwe grappen.![]()
Js, je moet hier nooit hoi en doei achter elkaar posten.quote:
Ik denk dat we je dat beter niet kunnen vertellen, voordat je het weet hebben we weer drie topics vol met S-rellen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:34 schreef woutabest het volgende:
[..]
vertel? Het is namelijk iets wat ik zelf ook wel eens post![]()
Valt wel mee denk ik. JoeyT heeft zich iig. nog niet laten zien in dit topic.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:35 schreef Plato1980 het volgende:
Ik denk dat we je dat beter niet kunnen vertellen, voordat je het weet hebben we weer drie topics vol met S-rellen.![]()
Ik weet bij wie ik moet zijn als ik het niet eens ben met het beleid!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben meer de man voor de achtergrond. De adviseur van de despoot zeg maar.![]()
rellen!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk dat we je dat beter niet kunnen vertellen, voordat je het weet hebben we weer drie topics vol met S-rellen.![]()
NSquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik weet bij wie ik moet zijn als ik het niet eens ben met het beleid!
Ik zit momenteel helaas in de oppositie.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik weet bij wie ik moet zijn als ik het niet eens ben met het beleid!
Ja, das voor je tijd he pubertje.quote:
Ja, dat verraste me wel van je, die partij.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zit momenteel helaas in de oppositie.![]()
Inderdaad, een soort inburgeringsexamen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:38 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ja, das voor je tijd he pubertje.![]()
Eigenlijk zou iedereen zich verplicht moeten inlezen in de legendarische reeksen die hier aan vooraf gegaan zijn,.
Das minder, beterschap!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:38 schreef GF het volgende:
Ik ga morgen maar niet autorijden denk ikVoel me niet bepaald geweldig. Kut griep
![]()
Je dacht dat ik rechts was?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:40 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ja, dat verraste me wel van je, die partij.
Dat had ik inderdaat eerder vewacht ja,quote:
Ik zou werkelijk niet weten hoe je daarbijkomt. Niet iedereen die in Leiden studeert is een rechtse corpsbal.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:43 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat had ik inderdaat eerder vewacht ja,.
Jij bent de uitzondering die de regel bevestigdquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou werkelijk niet weten hoe je daarbijkomt. Niet iedereen die in Leiden studeert is een rechtse corpsbal.![]()
Het is een vooroordeel, qua verkiezingsjaren is Leiden al sinds mensenheugenis één van de meest linkse steden van het land.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij bent de uitzondering die de regel bevestigd
Een eerste indruk is ook niet per definitie de juistequote:Op donderdag 19 januari 2006 23:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou werkelijk niet weten hoe je daarbijkomt. Niet iedereen die in Leiden studeert is een rechtse corpsbal.![]()
Je zal helemaal gelijk hebben, heb er geen idee vanquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is een vooroordeel, qua verkiezingsjaren is Leiden al sinds mensenheugenis één van de meest linkse steden van het land.
Ik post rechts?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:48 schreef Frezer het volgende:
[..]
Een eerste indruk is ook niet per definitie de juiste.
Overigens was het geloof ik niet speciaal gebaseerd op het feit dat je in Leiden studeert.
quote:
Ik ga zo ook naar bed.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:51 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook maar eens de pijp aan Maarten geven.
Van jou heb ik altijd het idee dat je een GroenLinks-type bent.quote:
quote:
Gewoon een vooroordeel dus.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:53 schreef Frezer het volgende:
[..]al sla je me dood, ik zou niet weten waar ik dat op gebaseerd had.
Een eerste indruk is idd een vooroordeel,quote:
Vanwaar dat dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Van jou heb ik altijd het idee dat je een GroenLinks-type bent.![]()
Ohwjee, nu gaat blijken dat we een SGPer in ons midden hebben.quote:
Ynske leek daar vanmiddag sympathie voor te hebben.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ohwjee, nu gaat blijken dat we een SGPer in ons midden hebben.
Laat ik eerder al mijn onvrede met confessionele partijen gemeld hebbenquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ohwjee, nu gaat blijken dat we een SGPer in ons midden hebben.
Als je er niet bij wilt staan, hoeft het ook nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:58 schreef livEliveD het volgende:
Waarom worden er hier specifiek namen in de OP vermeld? Levert dit geen onnodige drempel op?
Het levert wel een drempel op, maar die is niet onnodig.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:58 schreef livEliveD het volgende:
Waarom worden er hier specifiek namen in de OP vermeld? Levert dit geen onnodige drempel op?
Welnee! Iedereen weet dat de humor aan de rechterkant van het politieke spectrum huist.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:53 schreef Plato1980 het volgende:
Van jou heb ik altijd het idee dat je een GroenLinks-type bent.![]()
We hebben het even over mij, broer. Die humor komt later wel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:59 schreef broer het volgende:
[..]
Welnee! Iedereen weet dat de humor aan de rechterkant van het politieke spectrum huist.
Oh? Leg uitquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:59 schreef Plato1980 het volgende:
Het levert wel een drempel op, maar die is niet onnodig.
Precies, dat zijn twee uiterst verschillende onderwerpen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
We hebben het even over mij, broer. Die humor komt later wel.
Erbij willen staan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:58 schreef MSXUser het volgende:
Als je er niet bij wilt staan, hoeft het ook niet
Ja, maar Ynske is een vrouw En vrouwen houden er een dubbele moraal op na, bleek ook vanmiddag.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ynske leek daar vanmiddag sympathie voor te hebben.
Hier huist de elite van FOK! en daar kan niet zomaar iedereen zich bij aansluiten.quote:
De eerste keer in mijn leven dat ik oprecht een compliment uitdeel...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:00 schreef Litpho het volgende:
We hebben het even over mij, broer. Die humor komt later wel.
Kijk, daar is de humor alquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hier huist de elite van FOK! en daar kan niet zomaar iedereen zich bij aansluiten.
Ohwja, daar was ik eigenlijk mee bezig,quote:
De OP.quote:
Ok, ik ga wel op zoek naar iets anders...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:02 schreef Plato1980 het volgende:
Hier huist de elite van FOK! en daar kan niet zomaar iedereen zich bij aansluiten.
quote:
Knuffel?quote:
Nee dank je, ik houd het nog wel een paar dagen vol.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:06 schreef Frezer het volgende:
Knuffel?
Ga dan jaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:02 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ohwja, daar was ik eigenlijk mee bezig,.
We hebben ook voetvolk nodig, dus je mag blijven.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:03 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ok, ik ga wel op zoek naar iets anders...
Voetvolk, laag bij de grond.... ik ben niet anders gewend.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:08 schreef Plato1980 het volgende:
We hebben ook voetvolk nodig, dus je mag blijven.![]()
Ja hojje!quote:
Morgen ben je de eerste, oké?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:06 schreef Frezer het volgende:
Knuffel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |