quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:49 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Zo optimistisch dat ik er tegenop zie om de volgende ochtend mee te moeten maken.
mijn bier ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:50 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat is inmiddels op. Morgen haal ik weer.
zelf bier kopen is goedkoperquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:54 schreef QyRoZ het volgende:
Dat is toch onbetaalbaar.
Oh, dat valt me dan nog best wel meequote:Op donderdag 19 januari 2006 21:27 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Wellus..doe ik ook.. ben lid van het astmafonds en de hartbrug!! bovendien ben ik ook nog lid van greenpeace.. lekker puh!
goed dat je die nog even quote Sjowhan, ik had er overheen gelezen..quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh, dat valt me dan nog best wel mee
Tsja, ben er zelf ook donateur vanquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
goed dat je die nog even quote Sjowhan, ik had er overheen gelezen..Greenpeace
(
)
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tsja, ben er zelf ook donateur van
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:11 schreef nixxx het volgende:you filthy treehugging hippy bastard!!
quote:
And the truth is; i fucking like itquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:11 schreef nixxx het volgende:
[..]you filthy treehugging hippy bastard!!
* nixxx sings: pass the wodka to the lefthand sidequote:
De filmrolletjes waren dan ook (muv. The Allnighter) in de Austin Powersfilms, geregisseerd door haar echtgenoot. Ik denk dat ze het financieel wel redtquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:39 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Je hoort er iig. weinig meer van (paar filmrolletjes, soort van comeback die niet van de grond is gekomen...)
Dat denk ik ook wel jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:25 schreef Litpho het volgende:
De filmrolletjes waren dan ook (muv. The Allnighter) in de Austin Powersfilms, geregisseerd door haar echtgenoot. Ik denk dat ze het financieel wel redt.
Nu al! Het moet niet gekker worden!quote:
En moet jij niet als de sodemieter studentikoos gaan doen in de kroeg?quote:
Nee, want A) ik moet morgen studeren en B) ziet mijn rekening er momenteel donkerrood uit.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:51 schreef Frezer het volgende:
[..]
En moet jij niet als de sodemieter studentikoos gaan doen in de kroeg?![]()
Sinds wanneer hebben wij zo'n innige band met elkaar?quote:
Nah nu al is laat hoor, ik heb nog overgewerkt ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:50 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nu al! Het moet niet gekker worden!
Oke, voldoende onderbouwing,quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, want A) ik moet morgen studeren en B) ziet mijn rekening er momenteel donkerrood uit.![]()
heej jij .. wat is er mis met greenpeace..quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
goed dat je die nog even quote Sjowhan, ik had er overheen gelezen..Greenpeace
(
)
Dat valt wel mee, ik had er al rekening meegehoudenquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:59 schreef Frezer het volgende:
[..]
Oke, voldoende onderbouwing,. Succes met leven op water en brood,
.
Nu is laat ja, om afgewerkt te zijnquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:56 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Nah nu al is laat hoor, ik heb nog overgewerkt ook
Weet ik 't, gewoon zin inquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben wij zo'n innige band met elkaar?![]()
Dat wordt dus wachten op dubbelzinnige uitspraken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:00 schreef _Cara_ het volgende:
btw ik heb teveel en te snel gedronken geloof ik....![]()
Ik ben dan ook pas laat begonnen he.. vanmiddag pas.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:02 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nu is laat ja, om afgewerkt te zijn. Maar goed gewerkt dan
Ik dacht al, ik kon me niets herinneren wat die smiley rechtvaardigde.quote:
U is beneveld?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:00 schreef _Cara_ het volgende:
btw ik heb teveel en te snel gedronken geloof ik....![]()
Misschien is het nu wel het juiste moment voor oneerbare voorstellen,quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:04 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Dat wordt dus wachten op dubbelzinnige uitspraken.
ben je mal.. ik val gewoon om in slaap...quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:04 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Dat wordt dus wachten op dubbelzinnige uitspraken.
neuh.. zover is het nog niet.. ik typ nog foutloos. zie ik..quote:
Godt.quote:
Hm, dat valt weer tegen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:06 schreef _Cara_ het volgende:
ben je mal.. ik val gewoon om in slaap...![]()
Ja, ik val op mensen met macht.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Omdat jij blauwtje bent zeker he
oh.. het zgn inlikken?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, ik val op mensen met macht.![]()
Volgens mij ben jij hier samen met Melis daarmee begonnen.quote:
Dat verklaard je intresse in politiek.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, ik val op mensen met macht.![]()
Hoe kom je erbij dat ik interesse in politiek heb?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:18 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat verklaard je intresse in politiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |