Gezien jij kisten hebt en die ook nog aanbidt, hecht ik geen waarde aan jouw mening over flipfloppend schoeisel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
alles wat aan je voeten flipt of flopt of flapt is fout!
Wel handig voor in de douche en zo, maar als ik naar buiten ga draag ik toch echt schoenen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:18 schreef nixxx het volgende:
alles wat aan je voeten flipt of flopt of flapt is fout!
1 paar schoenen als ventquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:15 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb 1 paar schoenen. En slippers. Voor als ik het vuilnis buiten moet zetten.
Had ik een image dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
je image! wat doe je??!?!??!
mensen die op slippers buiten lopen zijn zo... fout
en dan nog ongeveer 20 paar andere schoenen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al..
24 paar laarzen, wat een onzin
2 paar. Het is niet handig om met dezelfde schoenen naar concerten te gaan als dat je onder je pak draagt. Of je moet ze heel vaak vervangen.quote:
daarom.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
en dan nog ongeveer 20 paar andere schoenen.![]()
misschien moeten die kisten eens intiem contact maken met uw derriere mevrouw fok..quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:20 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Gezien jij kisten hebt en die ook nog aanbidt, hecht ik geen waarde aan jouw mening over flipfloppend schoeisel.
En ook nixxx blijkt te kunnen feesten alsof het 1999 isquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
intiem contact maken met uw derriere
Brave jongen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:24 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb van mn moeder geld gekregen voor nieuwe schoenen omdat deze echt niet meer konden. Ik heb er bier voor gekocht.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
En ook nixxx blijkt te kunnen feesten alsof het 1999 is.
Mwah, ik kom ook wel verder dan dat weer hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
1 paar schoenen als vent
1 paar schoenen + 1 paar laarzen voor de vrouw, de rest kan aan de 3de wereld gegeven worden.
Of ben je hier zo gelukkig dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:26 schreef QyRoZ het volgende:
Laat je spullen maar hier staan, die staan hier best.
En loop even mee met de stewardess.
Wellus..doe ik ook.. ben lid van het astmafonds en de hartbrug!! bovendien ben ik ook nog lid van greenpeace.. lekker puh!quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
daarom.
Hoe bedoel je ik geef geld aan schoenen uit..
Neem aan dat ze geen goede doelen steunt, want daar heeft ze geen geld voor
Als je naar concerten gaat en af en toe een pak moet dragen misschien welquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:23 schreef Litpho het volgende:
2 paar. Het is niet handig om met dezelfde schoenen naar concerten te gaan als dat je onder je pak draagt. Of je moet ze heel vaak vervangen.
Zelden tegelijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:27 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Als je naar concerten gaat en af en toe een pak moet dragen misschien wel
Je zit hier echt verkeerd.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Of ben je hier zo gelukkig dan?
kom je ook op mijn feestje? Neem je eigen vaseline meequote:
Zoveel paar kan ik nooit onder mn bed gooien.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:28 schreef Twisted_fok het volgende:
8 paar schoenen, ik weet nu al niet wat ik met zoveel schoenen moet.
had jij geen visite met drank?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:27 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Wellus..doe ik ook.. ben lid van het astmafonds en de hartbrug!! bovendien ben ik ook nog lid van greenpeace.. lekker puh!
Laatste keer dat ik bij een concert in het net was, was bij een conventie. De conventie daarvoor had de Bangles, wij hadden een stelletje maffe Japanse kododrummersquote:
tja het is idd wat aan de ruime kant.. zal ik niet ontkennen.. maar jah..quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
en dan nog ongeveer 20 paar andere schoenen.![]()
De mooiste uitnodiging die ik ooit heb gehadquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
kom je ook op mijn feestje? Neem je eigen vaseline mee
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
kom je ook op mijn feestje? Neem je eigen vaseline mee
Ik denk dat ik overslaquote:
ja.. maar ik kon het niet laten..quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
had jij geen visite met drank?
we tryquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:30 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
De mooiste uitnodiging die ik ooit heb gehad
Nog twee nachtjes slapen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:29 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je gaat maar door, door, door!
Ach, Susanna Hoffs is ook al vergane glorie...quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:29 schreef Litpho het volgende:
Laatste keer dat ik bij een concert in het net was, was bij een conventie. De conventie daarvoor had de Bangles, wij hadden een stelletje maffe Japanse kododrummers.
Ik heb haar een jaar daarna gezien, dat kan nog primaquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:31 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ach, Susanna Hoffs is ook al vergane glorie...
Nee, ik meen het. En nu maar eens kijken of die kaartjes nog terug te vinden zijn na de verhuizing.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je ziel is zwart, je zegt maar wat..
Je hoort er iig. weinig meer van (paar filmrolletjes, soort van comeback die niet van de grond is gekomen...)quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:32 schreef Litpho het volgende:
Ik heb haar een jaar daarna gezien, dat kan nog prima.
een mooie liefdevolle dagquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:44 schreef nixxx het volgende:
ik ben er ook nog hoorhet is zo
knus
hier
Hier bij mij in huis ook.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:44 schreef nixxx het volgende:
ik ben er ook nog hoorhet is zo
knus
hier
een optimistische dagquote:
heb je ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:46 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Hier bij mij in huis ook.
Ik woon hier echt tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |