Dat hadden wel al voorpeld he,quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:22 schreef GF het volgende:
Ze droeg geen rok![]()
Niks van gezegd. Hopelijk een goede zet![]()
Wie is ze?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:22 schreef GF het volgende:
Ze droeg geen rok![]()
Ach ja, laat iedereen maar denken dat ik een filosoof ben.quote:
We only know her as: Vriending!quote:
Ze leest toevallig niet mee?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:22 schreef GF het volgende:
Ze droeg geen rok![]()
Iemand moest het doen. Homo's zijn okay.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij hier samen met Melis daarmee begonnen.![]()
quote:
Ja, maar toch, het was een geval van de pot verwijt de ketel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Iemand moest het doen. Homo's zijn okay.
* Sjowhan denkt dat plato wel ambities heeft ofzoquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik interesse in politiek heb?![]()
Pot, haha, dijenkletser. [14.gif]quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, maar toch, het was een geval van de pot verwijt de ketel.![]()
Dat soort uitspraken doen mij weer denken aan Eddie Murphy - Deliriousquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:28 schreef Twisted_fok het volgende:
Iemand moest het doen. Homo's zijn okay.
Nee hoor, ik sta liever aan de zijlijn wat dat betreft. Misschien een lidmaatschap van de Eerste Kamer op m'n ouwe dag of zo, maar meer ook niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
* Sjowhan denkt dat plato wel ambities heeft ofzo
Je vroeg avn de week zelf nog om flauwe grappen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:30 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Pot, haha, dijenkletser. [14.gif]
Samenvatting?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:28 schreef Frezer het volgende:
[..]
gevaarlijke post.
, het leed is al geschied.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
* Sjowhan denkt dat plato wel ambities heeft ofzo
Ik ben meer de man voor de achtergrond. De adviseur van de despoot zeg maar.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:32 schreef Frezer het volgende:
[..], ik voorzie voor hem ook wel een carrière als verlicht despoot.
Flauwe grappen zijn ook okay.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je vroeg avn de week zelf nog om flauwe grappen.![]()
Js, je moet hier nooit hoi en doei achter elkaar posten.quote:
Ik denk dat we je dat beter niet kunnen vertellen, voordat je het weet hebben we weer drie topics vol met S-rellen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:34 schreef woutabest het volgende:
[..]
vertel? Het is namelijk iets wat ik zelf ook wel eens post![]()
Valt wel mee denk ik. JoeyT heeft zich iig. nog niet laten zien in dit topic.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:35 schreef Plato1980 het volgende:
Ik denk dat we je dat beter niet kunnen vertellen, voordat je het weet hebben we weer drie topics vol met S-rellen.![]()
Ik weet bij wie ik moet zijn als ik het niet eens ben met het beleid!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben meer de man voor de achtergrond. De adviseur van de despoot zeg maar.![]()
rellen!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk dat we je dat beter niet kunnen vertellen, voordat je het weet hebben we weer drie topics vol met S-rellen.![]()
NSquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik weet bij wie ik moet zijn als ik het niet eens ben met het beleid!
Ik zit momenteel helaas in de oppositie.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik weet bij wie ik moet zijn als ik het niet eens ben met het beleid!
Ja, das voor je tijd he pubertje.quote:
Ja, dat verraste me wel van je, die partij.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zit momenteel helaas in de oppositie.![]()
Inderdaad, een soort inburgeringsexamen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:38 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ja, das voor je tijd he pubertje.![]()
Eigenlijk zou iedereen zich verplicht moeten inlezen in de legendarische reeksen die hier aan vooraf gegaan zijn,.
Das minder, beterschap!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:38 schreef GF het volgende:
Ik ga morgen maar niet autorijden denk ikVoel me niet bepaald geweldig. Kut griep
![]()
Je dacht dat ik rechts was?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:40 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ja, dat verraste me wel van je, die partij.
Dat had ik inderdaat eerder vewacht ja,quote:
Ik zou werkelijk niet weten hoe je daarbijkomt. Niet iedereen die in Leiden studeert is een rechtse corpsbal.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:43 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat had ik inderdaat eerder vewacht ja,.
Jij bent de uitzondering die de regel bevestigdquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou werkelijk niet weten hoe je daarbijkomt. Niet iedereen die in Leiden studeert is een rechtse corpsbal.![]()
Het is een vooroordeel, qua verkiezingsjaren is Leiden al sinds mensenheugenis één van de meest linkse steden van het land.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij bent de uitzondering die de regel bevestigd
Een eerste indruk is ook niet per definitie de juistequote:Op donderdag 19 januari 2006 23:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou werkelijk niet weten hoe je daarbijkomt. Niet iedereen die in Leiden studeert is een rechtse corpsbal.![]()
Je zal helemaal gelijk hebben, heb er geen idee vanquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is een vooroordeel, qua verkiezingsjaren is Leiden al sinds mensenheugenis één van de meest linkse steden van het land.
Ik post rechts?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:48 schreef Frezer het volgende:
[..]
Een eerste indruk is ook niet per definitie de juiste.
Overigens was het geloof ik niet speciaal gebaseerd op het feit dat je in Leiden studeert.
quote:
Ik ga zo ook naar bed.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:51 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook maar eens de pijp aan Maarten geven.
Van jou heb ik altijd het idee dat je een GroenLinks-type bent.quote:
quote:
Gewoon een vooroordeel dus.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:53 schreef Frezer het volgende:
[..]al sla je me dood, ik zou niet weten waar ik dat op gebaseerd had.
Een eerste indruk is idd een vooroordeel,quote:
Vanwaar dat dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Van jou heb ik altijd het idee dat je een GroenLinks-type bent.![]()
Ohwjee, nu gaat blijken dat we een SGPer in ons midden hebben.quote:
Ynske leek daar vanmiddag sympathie voor te hebben.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ohwjee, nu gaat blijken dat we een SGPer in ons midden hebben.
Laat ik eerder al mijn onvrede met confessionele partijen gemeld hebbenquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ohwjee, nu gaat blijken dat we een SGPer in ons midden hebben.
Als je er niet bij wilt staan, hoeft het ook nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:58 schreef livEliveD het volgende:
Waarom worden er hier specifiek namen in de OP vermeld? Levert dit geen onnodige drempel op?
Het levert wel een drempel op, maar die is niet onnodig.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:58 schreef livEliveD het volgende:
Waarom worden er hier specifiek namen in de OP vermeld? Levert dit geen onnodige drempel op?
Welnee! Iedereen weet dat de humor aan de rechterkant van het politieke spectrum huist.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:53 schreef Plato1980 het volgende:
Van jou heb ik altijd het idee dat je een GroenLinks-type bent.![]()
We hebben het even over mij, broer. Die humor komt later wel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:59 schreef broer het volgende:
[..]
Welnee! Iedereen weet dat de humor aan de rechterkant van het politieke spectrum huist.
Oh? Leg uitquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:59 schreef Plato1980 het volgende:
Het levert wel een drempel op, maar die is niet onnodig.
Precies, dat zijn twee uiterst verschillende onderwerpen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
We hebben het even over mij, broer. Die humor komt later wel.
Erbij willen staan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:58 schreef MSXUser het volgende:
Als je er niet bij wilt staan, hoeft het ook niet
Ja, maar Ynske is een vrouw En vrouwen houden er een dubbele moraal op na, bleek ook vanmiddag.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ynske leek daar vanmiddag sympathie voor te hebben.
Hier huist de elite van FOK! en daar kan niet zomaar iedereen zich bij aansluiten.quote:
De eerste keer in mijn leven dat ik oprecht een compliment uitdeel...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:00 schreef Litpho het volgende:
We hebben het even over mij, broer. Die humor komt later wel.
Kijk, daar is de humor alquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hier huist de elite van FOK! en daar kan niet zomaar iedereen zich bij aansluiten.
Ohwja, daar was ik eigenlijk mee bezig,quote:
De OP.quote:
Ok, ik ga wel op zoek naar iets anders...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:02 schreef Plato1980 het volgende:
Hier huist de elite van FOK! en daar kan niet zomaar iedereen zich bij aansluiten.
quote:
Knuffel?quote:
Nee dank je, ik houd het nog wel een paar dagen vol.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:06 schreef Frezer het volgende:
Knuffel?
Ga dan jaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:02 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ohwja, daar was ik eigenlijk mee bezig,.
We hebben ook voetvolk nodig, dus je mag blijven.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:03 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ok, ik ga wel op zoek naar iets anders...
Voetvolk, laag bij de grond.... ik ben niet anders gewend.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:08 schreef Plato1980 het volgende:
We hebben ook voetvolk nodig, dus je mag blijven.![]()
Ja hojje!quote:
Morgen ben je de eerste, oké?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:06 schreef Frezer het volgende:
Knuffel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |