Inderdaad, een soort inburgeringsexamen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:38 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ja, das voor je tijd he pubertje.![]()
Eigenlijk zou iedereen zich verplicht moeten inlezen in de legendarische reeksen die hier aan vooraf gegaan zijn,.
Das minder, beterschap!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:38 schreef GF het volgende:
Ik ga morgen maar niet autorijden denk ikVoel me niet bepaald geweldig. Kut griep
![]()
Je dacht dat ik rechts was?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:40 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ja, dat verraste me wel van je, die partij.
Dat had ik inderdaat eerder vewacht ja,quote:
Ik zou werkelijk niet weten hoe je daarbijkomt. Niet iedereen die in Leiden studeert is een rechtse corpsbal.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:43 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat had ik inderdaat eerder vewacht ja,.
Jij bent de uitzondering die de regel bevestigdquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou werkelijk niet weten hoe je daarbijkomt. Niet iedereen die in Leiden studeert is een rechtse corpsbal.![]()
Het is een vooroordeel, qua verkiezingsjaren is Leiden al sinds mensenheugenis één van de meest linkse steden van het land.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij bent de uitzondering die de regel bevestigd
Een eerste indruk is ook niet per definitie de juistequote:Op donderdag 19 januari 2006 23:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou werkelijk niet weten hoe je daarbijkomt. Niet iedereen die in Leiden studeert is een rechtse corpsbal.![]()
Je zal helemaal gelijk hebben, heb er geen idee vanquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is een vooroordeel, qua verkiezingsjaren is Leiden al sinds mensenheugenis één van de meest linkse steden van het land.
Ik post rechts?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:48 schreef Frezer het volgende:
[..]
Een eerste indruk is ook niet per definitie de juiste.
Overigens was het geloof ik niet speciaal gebaseerd op het feit dat je in Leiden studeert.
quote:
Ik ga zo ook naar bed.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:51 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook maar eens de pijp aan Maarten geven.
Van jou heb ik altijd het idee dat je een GroenLinks-type bent.quote:
quote:
Gewoon een vooroordeel dus.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:53 schreef Frezer het volgende:
[..]al sla je me dood, ik zou niet weten waar ik dat op gebaseerd had.
Een eerste indruk is idd een vooroordeel,quote:
Vanwaar dat dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Van jou heb ik altijd het idee dat je een GroenLinks-type bent.![]()
Ohwjee, nu gaat blijken dat we een SGPer in ons midden hebben.quote:
Ynske leek daar vanmiddag sympathie voor te hebben.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ohwjee, nu gaat blijken dat we een SGPer in ons midden hebben.
Laat ik eerder al mijn onvrede met confessionele partijen gemeld hebbenquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ohwjee, nu gaat blijken dat we een SGPer in ons midden hebben.
Als je er niet bij wilt staan, hoeft het ook nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:58 schreef livEliveD het volgende:
Waarom worden er hier specifiek namen in de OP vermeld? Levert dit geen onnodige drempel op?
Het levert wel een drempel op, maar die is niet onnodig.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:58 schreef livEliveD het volgende:
Waarom worden er hier specifiek namen in de OP vermeld? Levert dit geen onnodige drempel op?
Welnee! Iedereen weet dat de humor aan de rechterkant van het politieke spectrum huist.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:53 schreef Plato1980 het volgende:
Van jou heb ik altijd het idee dat je een GroenLinks-type bent.![]()
We hebben het even over mij, broer. Die humor komt later wel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:59 schreef broer het volgende:
[..]
Welnee! Iedereen weet dat de humor aan de rechterkant van het politieke spectrum huist.
Oh? Leg uitquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:59 schreef Plato1980 het volgende:
Het levert wel een drempel op, maar die is niet onnodig.
Precies, dat zijn twee uiterst verschillende onderwerpen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
We hebben het even over mij, broer. Die humor komt later wel.
Erbij willen staan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:58 schreef MSXUser het volgende:
Als je er niet bij wilt staan, hoeft het ook niet
Ja, maar Ynske is een vrouw En vrouwen houden er een dubbele moraal op na, bleek ook vanmiddag.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ynske leek daar vanmiddag sympathie voor te hebben.
Hier huist de elite van FOK! en daar kan niet zomaar iedereen zich bij aansluiten.quote:
De eerste keer in mijn leven dat ik oprecht een compliment uitdeel...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:00 schreef Litpho het volgende:
We hebben het even over mij, broer. Die humor komt later wel.
Kijk, daar is de humor alquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hier huist de elite van FOK! en daar kan niet zomaar iedereen zich bij aansluiten.
Ohwja, daar was ik eigenlijk mee bezig,quote:
De OP.quote:
Ok, ik ga wel op zoek naar iets anders...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:02 schreef Plato1980 het volgende:
Hier huist de elite van FOK! en daar kan niet zomaar iedereen zich bij aansluiten.
quote:
Knuffel?quote:
Nee dank je, ik houd het nog wel een paar dagen vol.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:06 schreef Frezer het volgende:
Knuffel?
Ga dan jaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:02 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ohwja, daar was ik eigenlijk mee bezig,.
We hebben ook voetvolk nodig, dus je mag blijven.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:03 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ok, ik ga wel op zoek naar iets anders...
Voetvolk, laag bij de grond.... ik ben niet anders gewend.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:08 schreef Plato1980 het volgende:
We hebben ook voetvolk nodig, dus je mag blijven.![]()
Ja hojje!quote:
Morgen ben je de eerste, oké?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:06 schreef Frezer het volgende:
Knuffel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |