oftewel een plaats waar mensen elkaar ontmoeten, en waar je gezelschap vindt. Dat betekent dus dat deze nieuwe slowchat voor iedereen toegankelijk is, en niet alleen toebehoort aan de oude 'kliek' . Gewoon gezellig met elkaar kletsen dus met ruimte voor ieders bijdrage. En ook met nadruk op gezellig, het bashen, klagen en zeuren behoort tot de verleden tijd. Ook gaan we strenger letten op postopkrikken, en daar gaan we ook op modereren. Dit zal dus een plek zijn waar je ook regelmatig de modjes tegenkomt. Voor pronken met postaantallen hebben we een apart topic lopen, dus ook dat is absoluut niet gewenst.quote:U hebt gezocht op lounge:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
lounge (de ~ (m.), ~s)
1 hal van een hotel => lobby
2 gezelschapszaal op een boot
Het blijkt dat ze heel anders over me denkt dan dat ze deed lijken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Moet je iemand langssturen om bepaalde gaatjes wat op te rekken? wat is er allemaal gebeurd?
daar heb ik me vanaf het begin al niet mee bezig gehouden...quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Lezen, sommige topics hebben echt replies waar het meerendeel niet interessant van is. Kijk bv naar dat awards/users topic, kansloze discussie tussen een aantal figuren...
Hopelijk gebruik je het als leermoment. Je bent nog jong, en er komt nog vanalles voorbij. Zo niet, kun je altijd nog naar Indonesië, net als ikquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:29 schreef classpc het volgende:
[..]
Het blijkt dat ze heel anders over me denkt dan dat ze deed lijken.
Ze vertrouwt me ook helemaal niet, en ze vindt me ziek.
Ze heeft me ook nog eens genaaid door met een vriendin van haar bepaalde acties uit te lokken, en dan onder elkaar te speculeren wat ik nou zou gaan doen.
Nouja, iemand heeft me daar toen al voor gewaarschuwd. Maar ik heb niet geluisterd. Want die gene heeft me toen precies verteld hoe ik het nu ook zie hoe het is.
Sommige dingen zijn een beetje persoonlijk, dus ik vertel liever niet alles in details.
Maar ik voel me in ieder geval behoorlijk genaaid.
en die nick en brennie die twee weken over t tellen doenquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daar heb ik me vanaf het begin al niet mee bezig gehouden...
nee, lang tellen is juist goedquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:31 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en die nick en brennie die twee weken over t tellen doen
maar we mogen ze niet uitlachen he
er is een prachtige prestatie geleverdquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, lang tellen is juist goed![]()
![]()
mooie positieve benaderingquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:37 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
er is een prachtige prestatie geleverd
het telraam is weer in ere hersteld ook
het is gewoon geweldigquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mooie positieve benadering![]()
meer dan 1 per dagquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
precies, en ook toch nog best wel snel geteld.
Jeetje wat kut zeg.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:29 schreef classpc het volgende:
[..]
Het blijkt dat ze heel anders over me denkt dan dat ze deed lijken.
Ze vertrouwt me ook helemaal niet, en ze vindt me ziek.
Ze heeft me ook nog eens genaaid door met een vriendin van haar bepaalde acties uit te lokken, en dan onder elkaar te speculeren wat ik nou zou gaan doen.
Nouja, iemand heeft me daar toen al voor gewaarschuwd. Maar ik heb niet geluisterd. Want die gene heeft me toen precies verteld hoe ik het nu ook zie hoe het is.
Sommige dingen zijn een beetje persoonlijk, dus ik vertel liever niet alles in details.
Maar ik voel me in ieder geval behoorlijk genaaid.
die heeft er geen tijd voorquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
meer dan 1 per dag
zie ik TLK nog niet doen
die redt dat niet tijdens t posten
TLK en z'n hallo_mensen kloontje.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die heeft er geen tijd voor![]()
ik heb nog altijd 0 klonenquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
TLK en z'n hallo_mensen kloontje.![]()
Ik ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb nog altijd 0 klonen![]()
Ik ook.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ook nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dus je kan eigenlijk geen werkende kloon maken?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:02 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik ookwant die ander kan ik niet gebruiken
en wil ik ook niet
kloon?quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb hem dat laatst eens gevraagd in het standentopic. Daarin ontkende hij en zei hij dat hoi_mensen een kloontje van hem was. Nu heeft ie in z'n sig staan dat hallo_mensen z'n broer is.quote:
daar heb ik warme herinneringen aanquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb hem dat laatst eens gevraagd in het standentopic. Daarin ontkende hij en zei hij dat hoi_mensen een kloontje van hem was. Nu heeft ie in z'n sig staan dat hallo_mensen z'n broer is.Tevens post hallo_mensen sinds een tijdje weer vol mee.... Ik kan me overigens nog duidelijk herinneren dat TLK eens een heel verhaal heeft opgehangen over hallo_mensen in de PUBSC.
zo'n verhaal mis ik weerquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb hem dat laatst eens gevraagd in het standentopic. Daarin ontkende hij en zei hij dat hoi_mensen een kloontje van hem was. Nu heeft ie in z'n sig staan dat hallo_mensen z'n broer is.Tevens post hallo_mensen sinds een tijdje weer vol mee.... Ik kan me overigens nog duidelijk herinneren dat TLK eens een heel verhaal heeft opgehangen over hallo_mensen in de PUBSC.
Dat is toch geen kloonquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
volgens mij zei ie dat z'n broer was, voor wat het waard is natuurlijk.
Ach ja, ik kan ook wel een hoge dagstand halen door 200 posts tegen mezelf te lullen.quote:
Jij ook al?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daar heb ik warme herinneringen aan![]()
dat kan ik ook wel met IE en FF, als ik een kloon had natuurlijk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:17 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat is toch geen kloon![]()
Gister met zn recordpoging constant door elkaar heen aan het posten.
moet je ook kunnen natuurlijk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ach ja, ik kan ook wel een hoge dagstand halen door 200 posts tegen mezelf te lullen.![]()
Hij is mijn kloon niet en 1600 haal ik makkelijk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
je hebt echt niet geslapen he?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij is mijn kloon niet en 1600 haal ik makkelijk.
Gister in 20 uur ram relax de1313 gehaald wat ik had aangeven te halen zelf !
Ik ben ook niet kippig hoor, je hebt die hallo_mensen vaak genoeg in PUB gehaald en verteld dat je naast hallo_mensen ook nog hoi_mensen hebt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
maar wat voelde je toen je vannacht eindelijk in bed lag?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben er alleen al 2,5 maand weg.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
toch fijn dat er meerdere mensen zijn met dezelfde warme herinneringen![]()
Overigens wil dat niet zeggen dat ik het niet bijzonder vind.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
die verzoeken komen niet aan bij mij dan geloof ikquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ben er alleen al 2,5 maand weg.En nog krijg ik verzoeken van Brechtje of ik er weer wil posten....
![]()
uh uhquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Overigens wil dat niet zeggen dat ik het niet bijzonder vind.![]()
hoi_mensen was mijn eerste account.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ben ook niet kippig hoor, je hebt die hallo_mensen vaak genoeg in PUB gehaald en verteld dat je naast hallo_mensen ook nog hoi_mensen hebt.![]()
Niet blij, want ik moest er om 7 weer uitquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:22 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
maar wat voelde je toen je vannacht eindelijk in bed lag?
wah... mijn record is 645 geloof ik, onderandere door 8 uur achter elkaar te fokken. Maar goed, dat was vorig jaar. nu ben ik volwassenquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
hoi_mensen was mijn eerste account.
Dankzij hallo_mensen ken ik fok.
En ik was al van dinsdag 11:15 wakker en was om 00:30 begonnen tot 23:30 ( want toen had ik 1313 )
Wel even uitgerust van 9 tot 12 was ik was kapot. ( had hoofdpijn dus kon even niet fokken )
quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Niet blij, want ik moest er om 7 weer uit
Moest me op school melden om een pasfoto af te geven...
Goh, hoe zou dat komen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die verzoeken komen niet aan bij mij dan geloof ik![]()
Postaantallenquote:
DAT DUS JAquote:Voor pronken met postaantallen hebben we een apart topic lopen, dus ook dat is absoluut niet gewenst.
o ja surequote:Op donderdag 19 januari 2006 20:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ben ook niet kippig hoor, je hebt die hallo_mensen vaak genoeg in PUB gehaald en verteld dat je naast hallo_mensen ook nog hoi_mensen hebt.![]()
wat 1 per dag en wat zie je mij niet redden en doen ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
meer dan 1 per dag
zie ik TLK nog niet doen
die redt dat niet tijdens t posten
aah, op die fiets..quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Postaantallen. Ontzettend niet boeiend
.
Ff elders struinen, misschien tot later.
Dan ben je domquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Niet blij, want ik moest er om 7 weer uit
Moest me op school melden om een pasfoto af te geven...
Ik had opeens de mentor aan mijn telefoon hangen dat ik me moest meldenquote:
aah, da's behoorlijk verklootquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik had opeens de mentor aan mijn telefoon hangen dat ik me moest melden
Ik had verwacht dat ik lekker lang kon slapen.
kan me voorstellen dat je dan gaar bent.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
hoi_mensen was mijn eerste account.
Dankzij hallo_mensen ken ik fok.
En ik was al van dinsdag 11:15 wakker en was om 00:30 begonnen tot 23:30 ( want toen had ik 1313 )
Wel even uitgerust van 9 tot 12 was ik was kapot. ( had hoofdpijn dus kon even niet fokken )
Je kan ook gewoon de telefoon niet opnemenquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik had opeens de mentor aan mijn telefoon hangen dat ik me moest melden
Ik had verwacht dat ik lekker lang kon slapen.
Jammer ik had graag geweten hoe je erbij komt dat ik een kloon van TLK benquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:30 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga ook ff tv kijken. Bis später...
Mee eens.. denk ook niet dat ik het snel nogmaals zal doen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:29 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
kan me voorstellen dat je dan gaar bent.
toen ik mijn PR scoorde (1072) heb ik eigenlijk redelijk rustig gedaan, tot de avond. maar wel rond 23:15 oid gestopt.
ach
tis leuk voor een keertje
Hij had mijn voicemail ingesproken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:29 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon de telefoon niet opnemen
het tellen van de stemmen van de awardsquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Zie anders fotoboeken van hallo_mensen en die van mij !
En dan heb ik nog een foto van mij en hallo_mensen samen die zal hij zelf ook hebben.
[..]
wat 1 per dag en wat zie je mij niet redden en doen ?
Dat zou ook niks voor mij zijn :p al die stemmen tellen daarom hou ik ook geen awards .quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:32 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
het tellen van de stemmen van de awards
waar nick de dick 4 weken over heeft gedaan omdat brennie de tel kwijt was
was cynisch tov nick
kon er geen script voor gemaakt worden?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:32 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
het tellen van de stemmen van de awards
waar nick de dick 4 weken over heeft gedaan omdat brennie de tel kwijt was
was cynisch tov nick
Op die postaantallenzooiquote:
Je bent pas de derde die er iets over zegtquote:
Iedereen is gevluchtquote:
quote:
Heyquote:
Dan nog, wat een bijzonderheid zeg die 1313quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Je bent pas de derde die er iets over zegt.
Mij ook niet, eerlijk gezegt mag dat wel afgeschaft wordenquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat interesseert me ook geen reet eerlijk gezegd
Heyquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jij hebt neem ik aan foto's geschoten voor vandaag?
Vroeg dag dusquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:29 schreef Jaguarized het volgende:
Idd.Ik ga ook weer slapen, om 04.30 gaat de wekker weer.
Ajuus en tot morgen!
Slaap lekker Jaguarizedquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:29 schreef Jaguarized het volgende:
Idd.Ik ga ook weer slapen, om 04.30 gaat de wekker weer.
Ajuus en tot morgen!
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:32 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Slaap lekker Jaguarized
Ik ga ook niet laat, ik ga beginnen met afkicken met 02:00, 03:00
Inderdaadquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:44 schreef classpc het volgende:
Ik heb nog geen zin om te gaan slapen, en ik ga zo laat mogelijk slapen.
Ik heb vandaag ff geen zin om nog in mijn bed te liggen en dan nog na te denken over de dag.
Lijkt me wel een beetje begrijpelijk.
Ach ja, elke dag hetzelfde tijdstip, werk enzo.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vroeg dag dus
Dan draai ik nog een keertje me in me bed rond vermoed ik
Dus je hebt nu geen werk, of je hoeft nu niet meer zo je best te doen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:45 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik ga altijd rond dit tijdstip naar bed, maarja. Maandag begin ik bij mijn nieuwe baas
oh klinkt bekendquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ach ja, elke dag hetzelfde tijdstip, werk enzo.![]()
Nu echt weg..![]()
Nu zit ik al 5,5 maand thuis. Maandag mag ik weer beginnenquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:48 schreef classpc het volgende:
[..]
Dus je hebt nu geen werk, of je hoeft nu niet meer zo je best te doen?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nu zit ik al 5,5 maand thuis. Maandag mag ik weer beginnen
geen uitzendbureaus in de buurt?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Alles afgewezen en geen gehoor. En gisteren was het eindelijk zover.
Slimquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Alles afgewezen en geen gehoor. En gisteren was het eindelijk zover.
Jawel, maar ze deden geen moer!quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
geen uitzendbureaus in de buurt?
Als jij op je luie kont zit de hele dag, en niet langs gaat, doen zij nietsquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jawel, maar ze deden geen moer!
Heb ik ook gedaan, solliciteren, solliciteren en jawel. Solliciteren.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Als jij op je luie kont zit de hele dag, en niet langs gaat, doen zij niets
Jij moet 't initiatief tonen om aan 't werk te gaan..
misschien is er dan wel iets mis met de manier waarop je solliciteerdquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:03 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, solliciteren, solliciteren en jawel. Solliciteren.
niet zoiets dus:quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
misschien is er dan wel iets mis met de manier waarop je solliciteerd
Neequote:Op donderdag 19 januari 2006 23:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
misschien is er dan wel iets mis met de manier waarop je solliciteerd
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
niet zoiets dus:
Mijne heren,
Reagerende op uw advertentie waarin u personeel vraagt, overwegende en aanvaardende zulks door u omschreven, mede overwegende voetnoot 2 van uw vacature, en wel zodanig dat derhalve concluderende als ondergetekende een dergelijke functie te ambiëren, verblijf ik.
Hopende dat ik hiermee een sollicitatiebrief heb geschreven, teken ik,
In afwachting van uw afwijzing,
_moder8or_
Beetje meisjesachtigquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:21 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Het is een jongen
oke, ik ben geen homo ja
Maar zoooooooooooooo gayquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:23 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja, en? Mooi roze is niet lelijk
vandaag eerst nog maar eens een dagje werkenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 07:17 schreef Godlike02 het volgende:
Een bijzonder goedemorgen jullie allen te samen!
Heeft iemand nog leuke/speciale weekendplannen?
Dat moet ik eigenlijk ook nog doenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 07:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vandaag eerst nog maar eens een dagje werkenMaar dan lekker 2 dagen niets doen denk ik.
O ja, ik moet alleen naar de kapper.![]()
Goedemorgenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 07:17 schreef Godlike02 het volgende:
Een bijzonder goedemorgen jullie allen te samen!
Heeft iemand nog leuke/speciale weekendplannen?
beterschapquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:22 schreef _moder8or_ het volgende:
Goedenmorgen allemaal
Ik duik gelijk mijn nest weer in. Ben zo ziek als ik weet niet wat
Sterkte vandaag ququote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:34 schreef es70 het volgende:
Werken. Nog 2,5 uur verwijderd van het weekend
. Tot later
.
ik dacht eerst half-om-half, maar dat kan nietquote:Geen h-a-h![]()
.
he!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:54 schreef _moder8or_ het volgende:
huis-aan-huis?
Maar vriend. Ik wens je heel veel sterkte straks!quote:
Veel plezier met je weekend esquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:34 schreef es70 het volgende:
Weekend. En het begint hier net te regenen, dus ik ben op tijd binnen
.
H-a-h is idd huis-aan-huis (kolerefolders dus).
*knuf*quote:
Tis kutweer jaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:26 schreef _moder8or_ het volgende:
Het lijkt wel avond hier. Wat is het donker zeg
verschikkelijkquote:
Dat klinkt ontzettend naar glijmiddel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
oh klinkt bekend
Heb alleen momenteel een 4 daagse werkweek bij de luba
Jammer.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hey saraats![]()
Foto's zijn mislukt van de zonsondergang vanavond
zijn ze te donkerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hey saraats![]()
Foto's zijn mislukt van de zonsondergang vanavond
Ach, ze waren veel te donker...op het LCD van mijn camera zijn ze goed, deze probleem ondervond ik eergister ook al maar toen waren ze juist goed gelukt.. mjaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jammer.Wat is er precies aan mislukt?
Idd gelukkig wel, maar zo bijzonder was het nou ook niet. Dat van eergister was toch wel even wowquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:47 schreef es70 het volgende:
Zwaaitopic.
@Speedy: Morgen gaat de zon weer onder, nieuwe rondes, nieuwe kansen.
Uit gepraat?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:55 schreef es70 het volgende:
Ik heb de pest erin.
Ik wil mooi ondergoed, en dat schijnt nogal ingewikkeld te zijn...
Kan er ook niets aan doen dat ik geen skippyballen aan mijn lijf heb hangen, maar om me dan gelijk maar te veroordelen tot ondergoed met stripfiguurtjes.
Stampertje op een broekje, alla. Maar ik wil geen Bambi, Felix de kat, Winnie de Poeh of Snoopy op mijn tieten
. Ik wil gewoon MOOI ondergoed
.
Oh, en betaalbaar, da's ook niet onbelangrijk...
Zo. Klaar.
Ja, ik had al gezegd dat ik klaar was, was het meer tekst dan je aankonquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Uit gepraat?tja ik ben zelf ook zinnig in sommige dingen hoor
het leven zit niet altijd mee
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, ik had al gezegd dat ik klaar was, was het meer tekst dan je aankon.
Dat het leven niet altijd mee zit hoef je mij niet te vertellen hoor, ik draai al ff mee...
Doe esquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:21 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Uiteraard. mag ik een verzoekje doen?
Jij bent wel creatief met avatars maken. Wil je voor mij een heel cool NFS:MW avatar in elkaar maken?quote:
Ik zal eens voor je kijken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:23 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jij bent wel creatief met avatars maken. Wil je voor mij een heel cool NFS:MW avatar in elkaar maken?
had je al gevraagd. Ik ga nog steeds niets doen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:21 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Indah.
Ik hoop dat je een leuk weekend heb gepland?
Het kon toch zijn dat je iets gepland hadquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
had je al gevraagd. Ik ga nog steeds niets doen.
ik hoop dat ik wat door mn keel kan krijgenquote:
nee, ik heb niets gepland inderdaad... geen zin anquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:25 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Het kon toch zijn dat je iets gepland had. Ik doe dus niets.
Gewoon lekker zweterig achter je PC hangen dusquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, ik heb niets gepland inderdaad... geen zin an
onderandere. Ik moet een forum omzetten naar 't Nederlands.. maar daar heb ik geen zin in eigenlijk. Dus wordt het wat heen en weer lummelen denk ik.. niets doen/computer en weer terug.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Gewoon lekker zweterig achter je PC hangen dus
Ik moet nog steeds een forum maken voor mijn sitequote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
onderandere. Ik moet een forum omzetten naar 't Nederlands.. maar daar heb ik geen zin in eigenlijk. Dus wordt het wat heen en weer lummelen denk ik.. niets doen/computer en weer terug.
haha.. geen fijn werk, maar als het staat..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:30 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een forum maken voor mijn site
Ik hoop dat hij heel mooi gaat wordenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha.. geen fijn werk, maar als het staat..
quote:
moet toch wel lukken?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:44 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij heel mooi gaat worden
ach ja, geen tijd.. ik ken het.. ik doe 't ook in de vrije uurtjes.. er moet toch ook gewerkt worden en zo.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:50 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jaja, maar volgens mij doen we dat volgend weekend, even geen tijd
Inderdaad.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ach ja, geen tijd.. ik ken het.. ik doe 't ook in de vrije uurtjes.. er moet toch ook gewerkt worden en zo.
Zeker stoer gemaakt, jammer dat hij te breed is. Maar ik hou hem gewoon.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:26 schreef Jaguarized het volgende:
Modje:
[afbeelding]
Zoiets?Is wat breed, als je hem als avatar instelt wordt ie wel beter.
gewoon weigerenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:29 schreef classpc het volgende:
Hallo iedereen
Ik hoor net dat Stefanie al mijn beertjes terug heeft gestuurd en dat ik ze morgen zou moeten hebben.
Ik heb geen idee waarom, want het is niet zo dat ik erom gevraagd heb.
tot morgen danquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:33 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ben voetballen. Tot ongeveer 00:00![]()
dus gewoon niet aannemen.. krijgt ze ze mooi weer terugquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:48 schreef classpc het volgende:
Hahaha
Da's humor
Maar die beertjes had ze dus al van mij gekregen toen we elkaar (dacht ik) aardig vonden.
wat had jij van haar gehad?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:48 schreef classpc het volgende:
Hahaha
Da's humor
Maar die beertjes had ze dus al van mij gekregen toen we elkaar (dacht ik) aardig vonden.
Of gewoon wel aannemen maar dan vervolgens als nieuwe zending terugsturen maar het pakket niet frankeren. Dan komen de kosten van 12,50 euro ofzo voor haar rekening.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dus gewoon niet aannemen.. krijgt ze ze mooi weer terug
tenzij zij weer weigertquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Of gewoon wel aannemen maar dan vervolgens als nieuwe zending terugsturen maar het pakket niet frankeren. Dan komen de kosten van 12,50 euro ofzo voor haar rekening.![]()
En zo kan je heen en weer blijven sturen.quote:
dan besteed ik mijn tijd wel beterquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En zo kan je heen en weer blijven sturen.![]()
Ah weer een indo-chick op het oog?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan besteed ik mijn tijd wel beter
Het album van James Blunt. Gebrand, dat wel.quote:
Als je nog leuke indo chicks weet...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan besteed ik mijn tijd wel beter
ik mag graag kijkenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah weer een indo-chick op het oog?![]()
In die 21+ club?quote:
Valt me nog mee dat ie niet geupload is.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:07 schreef classpc het volgende:
[..]
Het album van James Blunt. Gebrand, dat wel.
wowquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:07 schreef classpc het volgende:
[..]
Het album van James Blunt. Gebrand, dat wel.
van mijn huis wel jaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:10 schreef classpc het volgende:
Heb je ook nog foto's, indah?
De kwaliteit is om te huilen. Allemaal van die statische ontladinkjes. Je kent het wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat ie niet geupload is.
Ook nog van die chick uit je vorige ava?quote:
LP, wasda?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:13 schreef classpc het volgende:
[..]
De kwaliteit is om te huilen. Allemaal van die statische ontladinkjes. Je kent het wel.
Nouja, geen echte statische ontladinkjes. Maar je kent het geluid bij de lp's wel.
Sneu. Die heb je ook weggemikt?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:13 schreef classpc het volgende:
[..]
De kwaliteit is om te huilen. Allemaal van die statische ontladinkjes. Je kent het wel.
Nouja, geen echte statische ontladinkjes. Maar je kent het geluid bij de lp's wel.
Noem me maar een sukkel, maar ik voel nog steeds iets voor haarquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Sneu. Die heb je ook weggemikt?![]()
hehe... die is welbekend op internet denk ikquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:13 schreef classpc het volgende:
[..]
Ook nog van die chick uit je vorige ava?
dat komt vanzelf wel goed.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:15 schreef classpc het volgende:
[..]
Noem me maar een sukkel, maar ik voel nog steeds iets voor haar
Ik ken haar niet...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hehe... die is welbekend op internet denk ikLuana nog iets..
Daar moet je je overheen gaan zetten. Als ze zelfs je spul gaat terugsturen...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:15 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik ken wel Tiara nogwat.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hehe... die is welbekend op internet denk ikLuana nog iets..
Ik weet het. Maar het is moeilijk te beseffen dat ze nu opeens zo is.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daar moet je je overheen gaan zetten. Als ze zelfs je spul gaat terugsturen...
da's te makkelijkquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:15 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ze 'nu opeens' zo is, je ziet het waarschijnlijk nu pas...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:17 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar het is moeilijk te beseffen dat ze nu opeens zo is.
tja, iets met liefde en blind he..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ze 'nu opeens' zo is, je ziet het waarschijnlijk nu pas...
Ik heb het van dichtbij meegemaakt bij een vriend. Dus ik kan me inderdaad wel voorstelllen dat dat het is.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, iets met liefde en blind he..
ik denk dat heel veel mensen dit wel eens meegemaakt hebben, al dan niet in een ernstige vorm.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:20 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik heb het van dichtbij meegemaakt bij een vriend. Dus ik kan me inderdaad wel voorstelllen dat dat het is.
Maar ik heb geen credit cardquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:19 schreef indahnesia.com het volgende:
matige foto, maar het idee is het.. Luana..met een stille hint richting een website![]()
[afbeelding]
Het logo van Tripod vind ik dan weer niksquote:
Oh die, die ben ik wel eens tegengekomen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:19 schreef indahnesia.com het volgende:
matige foto, maar het idee is het.. Luana..met een stille hint richting een website![]()
[afbeelding]
*opent mailbox*quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat ontken ik bij voorbaat vast![]()
Je bent verliefd op een blinde?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, iets met liefde en blind he..
helaas, dat is de enigequote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh die, die ben ik wel eens tegengekomen.![]()
[..]
*opent mailbox*![]()
Mwoah 5 waren genoeg hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
helaas, dat is de enigeik had alleen Tiara. Had, want ik zou ontkennen.
![]()
herkansingquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:22 schreef classpc het volgende:
[..]
Het logo van Tripod vind ik dan weer niks
laat me raden, ze spraken Japans en zo..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:24 schreef classpc het volgende:
Ik had iets met japanse chicks...
Maar dat ging over toen ik ze beter leerde kennen.
Wordt er niet beter opquote:
Tjee, daar kunnen volgens mij wel 4 lijkkisten inquote:
8... 4 op ieder niveauquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Tjee, daar kunnen volgens mij wel 4 lijkkisten in.
Die heb ik nog gezien in NYC.quote:
Oh je bent geen lid meer?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heb jij er maar vijf ja?... wehehe..
damn, ik ook
Nee. Japans is wel een interessante taal. Ik spreek het ook wel een beetje.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
laat me raden, ze spraken Japans en zo..
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:25 schreef classpc het volgende:
[..]
Wordt er niet beter op
Heb je ook iets van Mercedes?
Het liefst iets ouds.
Altijd makkelijk met rampen enzoquote:
That's what I'm talking aboutquote:
een family-funeral-carquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Tjee, daar kunnen volgens mij wel 4 lijkkisten in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |