wowquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:07 schreef classpc het volgende:
[..]
Het album van James Blunt. Gebrand, dat wel.
van mijn huis wel jaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:10 schreef classpc het volgende:
Heb je ook nog foto's, indah?
De kwaliteit is om te huilen. Allemaal van die statische ontladinkjes. Je kent het wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat ie niet geupload is.
Ook nog van die chick uit je vorige ava?quote:
LP, wasda?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:13 schreef classpc het volgende:
[..]
De kwaliteit is om te huilen. Allemaal van die statische ontladinkjes. Je kent het wel.
Nouja, geen echte statische ontladinkjes. Maar je kent het geluid bij de lp's wel.
Sneu. Die heb je ook weggemikt?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:13 schreef classpc het volgende:
[..]
De kwaliteit is om te huilen. Allemaal van die statische ontladinkjes. Je kent het wel.
Nouja, geen echte statische ontladinkjes. Maar je kent het geluid bij de lp's wel.
Noem me maar een sukkel, maar ik voel nog steeds iets voor haarquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Sneu. Die heb je ook weggemikt?![]()
hehe... die is welbekend op internet denk ikquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:13 schreef classpc het volgende:
[..]
Ook nog van die chick uit je vorige ava?
dat komt vanzelf wel goed.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:15 schreef classpc het volgende:
[..]
Noem me maar een sukkel, maar ik voel nog steeds iets voor haar
Ik ken haar niet...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hehe... die is welbekend op internet denk ikLuana nog iets..
Daar moet je je overheen gaan zetten. Als ze zelfs je spul gaat terugsturen...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:15 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik ken wel Tiara nogwat.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hehe... die is welbekend op internet denk ikLuana nog iets..
Ik weet het. Maar het is moeilijk te beseffen dat ze nu opeens zo is.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daar moet je je overheen gaan zetten. Als ze zelfs je spul gaat terugsturen...
da's te makkelijkquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:15 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ze 'nu opeens' zo is, je ziet het waarschijnlijk nu pas...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:17 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar het is moeilijk te beseffen dat ze nu opeens zo is.
tja, iets met liefde en blind he..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ze 'nu opeens' zo is, je ziet het waarschijnlijk nu pas...
Ik heb het van dichtbij meegemaakt bij een vriend. Dus ik kan me inderdaad wel voorstelllen dat dat het is.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, iets met liefde en blind he..
ik denk dat heel veel mensen dit wel eens meegemaakt hebben, al dan niet in een ernstige vorm.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:20 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik heb het van dichtbij meegemaakt bij een vriend. Dus ik kan me inderdaad wel voorstelllen dat dat het is.
Maar ik heb geen credit cardquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:19 schreef indahnesia.com het volgende:
matige foto, maar het idee is het.. Luana..met een stille hint richting een website![]()
[afbeelding]
Het logo van Tripod vind ik dan weer niksquote:
Oh die, die ben ik wel eens tegengekomen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:19 schreef indahnesia.com het volgende:
matige foto, maar het idee is het.. Luana..met een stille hint richting een website![]()
[afbeelding]
*opent mailbox*quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat ontken ik bij voorbaat vast![]()
Je bent verliefd op een blinde?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, iets met liefde en blind he..
helaas, dat is de enigequote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh die, die ben ik wel eens tegengekomen.![]()
[..]
*opent mailbox*![]()
Mwoah 5 waren genoeg hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
helaas, dat is de enigeik had alleen Tiara. Had, want ik zou ontkennen.
![]()
herkansingquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:22 schreef classpc het volgende:
[..]
Het logo van Tripod vind ik dan weer niks
laat me raden, ze spraken Japans en zo..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:24 schreef classpc het volgende:
Ik had iets met japanse chicks...
Maar dat ging over toen ik ze beter leerde kennen.
Wordt er niet beter opquote:
Tjee, daar kunnen volgens mij wel 4 lijkkisten inquote:
8... 4 op ieder niveauquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Tjee, daar kunnen volgens mij wel 4 lijkkisten in.
Die heb ik nog gezien in NYC.quote:
Oh je bent geen lid meer?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heb jij er maar vijf ja?... wehehe..
damn, ik ook
Nee. Japans is wel een interessante taal. Ik spreek het ook wel een beetje.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
laat me raden, ze spraken Japans en zo..
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:25 schreef classpc het volgende:
[..]
Wordt er niet beter op
Heb je ook iets van Mercedes?
Het liefst iets ouds.
Altijd makkelijk met rampen enzoquote:
That's what I'm talking aboutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |