Zeker stoer gemaakt, jammer dat hij te breed is. Maar ik hou hem gewoon.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:26 schreef Jaguarized het volgende:
Modje:
[afbeelding]
Zoiets?Is wat breed, als je hem als avatar instelt wordt ie wel beter.
gewoon weigerenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:29 schreef classpc het volgende:
Hallo iedereen
Ik hoor net dat Stefanie al mijn beertjes terug heeft gestuurd en dat ik ze morgen zou moeten hebben.
Ik heb geen idee waarom, want het is niet zo dat ik erom gevraagd heb.
tot morgen danquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:33 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ben voetballen. Tot ongeveer 00:00![]()
dus gewoon niet aannemen.. krijgt ze ze mooi weer terugquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:48 schreef classpc het volgende:
Hahaha
Da's humor
Maar die beertjes had ze dus al van mij gekregen toen we elkaar (dacht ik) aardig vonden.
wat had jij van haar gehad?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:48 schreef classpc het volgende:
Hahaha
Da's humor
Maar die beertjes had ze dus al van mij gekregen toen we elkaar (dacht ik) aardig vonden.
Of gewoon wel aannemen maar dan vervolgens als nieuwe zending terugsturen maar het pakket niet frankeren. Dan komen de kosten van 12,50 euro ofzo voor haar rekening.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dus gewoon niet aannemen.. krijgt ze ze mooi weer terug
tenzij zij weer weigertquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Of gewoon wel aannemen maar dan vervolgens als nieuwe zending terugsturen maar het pakket niet frankeren. Dan komen de kosten van 12,50 euro ofzo voor haar rekening.![]()
En zo kan je heen en weer blijven sturen.quote:
dan besteed ik mijn tijd wel beterquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En zo kan je heen en weer blijven sturen.![]()
Ah weer een indo-chick op het oog?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan besteed ik mijn tijd wel beter
Het album van James Blunt. Gebrand, dat wel.quote:
Als je nog leuke indo chicks weet...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan besteed ik mijn tijd wel beter
ik mag graag kijkenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah weer een indo-chick op het oog?![]()
In die 21+ club?quote:
Valt me nog mee dat ie niet geupload is.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:07 schreef classpc het volgende:
[..]
Het album van James Blunt. Gebrand, dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |