Doe esquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:21 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Uiteraard. mag ik een verzoekje doen?
Jij bent wel creatief met avatars maken. Wil je voor mij een heel cool NFS:MW avatar in elkaar maken?quote:
Ik zal eens voor je kijken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:23 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jij bent wel creatief met avatars maken. Wil je voor mij een heel cool NFS:MW avatar in elkaar maken?
had je al gevraagd. Ik ga nog steeds niets doen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:21 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Indah.
Ik hoop dat je een leuk weekend heb gepland?
Het kon toch zijn dat je iets gepland hadquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
had je al gevraagd. Ik ga nog steeds niets doen.
ik hoop dat ik wat door mn keel kan krijgenquote:
nee, ik heb niets gepland inderdaad... geen zin anquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:25 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Het kon toch zijn dat je iets gepland had. Ik doe dus niets.
Gewoon lekker zweterig achter je PC hangen dusquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, ik heb niets gepland inderdaad... geen zin an
onderandere. Ik moet een forum omzetten naar 't Nederlands.. maar daar heb ik geen zin in eigenlijk. Dus wordt het wat heen en weer lummelen denk ik.. niets doen/computer en weer terug.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Gewoon lekker zweterig achter je PC hangen dus
Ik moet nog steeds een forum maken voor mijn sitequote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
onderandere. Ik moet een forum omzetten naar 't Nederlands.. maar daar heb ik geen zin in eigenlijk. Dus wordt het wat heen en weer lummelen denk ik.. niets doen/computer en weer terug.
haha.. geen fijn werk, maar als het staat..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:30 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een forum maken voor mijn site
Ik hoop dat hij heel mooi gaat wordenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha.. geen fijn werk, maar als het staat..
quote:
moet toch wel lukken?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:44 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij heel mooi gaat worden
ach ja, geen tijd.. ik ken het.. ik doe 't ook in de vrije uurtjes.. er moet toch ook gewerkt worden en zo.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:50 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jaja, maar volgens mij doen we dat volgend weekend, even geen tijd
Inderdaad.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ach ja, geen tijd.. ik ken het.. ik doe 't ook in de vrije uurtjes.. er moet toch ook gewerkt worden en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |