Ach ja, ik kan ook wel een hoge dagstand halen door 200 posts tegen mezelf te lullen.quote:
Jij ook al?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daar heb ik warme herinneringen aan![]()
dat kan ik ook wel met IE en FF, als ik een kloon had natuurlijk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:17 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat is toch geen kloon![]()
Gister met zn recordpoging constant door elkaar heen aan het posten.
moet je ook kunnen natuurlijk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ach ja, ik kan ook wel een hoge dagstand halen door 200 posts tegen mezelf te lullen.![]()
Hij is mijn kloon niet en 1600 haal ik makkelijk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
TLK en z'n hallo_mensen kloontje.![]()
je hebt echt niet geslapen he?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij is mijn kloon niet en 1600 haal ik makkelijk.
Gister in 20 uur ram relax de1313 gehaald wat ik had aangeven te halen zelf !
Ik ben ook niet kippig hoor, je hebt die hallo_mensen vaak genoeg in PUB gehaald en verteld dat je naast hallo_mensen ook nog hoi_mensen hebt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
maar wat voelde je toen je vannacht eindelijk in bed lag?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben er alleen al 2,5 maand weg.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
toch fijn dat er meerdere mensen zijn met dezelfde warme herinneringen![]()
Overigens wil dat niet zeggen dat ik het niet bijzonder vind.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
die verzoeken komen niet aan bij mij dan geloof ikquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ben er alleen al 2,5 maand weg.En nog krijg ik verzoeken van Brechtje of ik er weer wil posten....
![]()
uh uhquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Overigens wil dat niet zeggen dat ik het niet bijzonder vind.![]()
hoi_mensen was mijn eerste account.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ben ook niet kippig hoor, je hebt die hallo_mensen vaak genoeg in PUB gehaald en verteld dat je naast hallo_mensen ook nog hoi_mensen hebt.![]()
Niet blij, want ik moest er om 7 weer uitquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:22 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
maar wat voelde je toen je vannacht eindelijk in bed lag?
wah... mijn record is 645 geloof ik, onderandere door 8 uur achter elkaar te fokken. Maar goed, dat was vorig jaar. nu ben ik volwassenquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
hoi_mensen was mijn eerste account.
Dankzij hallo_mensen ken ik fok.
En ik was al van dinsdag 11:15 wakker en was om 00:30 begonnen tot 23:30 ( want toen had ik 1313 )
Wel even uitgerust van 9 tot 12 was ik was kapot. ( had hoofdpijn dus kon even niet fokken )
quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Niet blij, want ik moest er om 7 weer uit
Moest me op school melden om een pasfoto af te geven...
Goh, hoe zou dat komen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die verzoeken komen niet aan bij mij dan geloof ik![]()
Postaantallenquote:
DAT DUS JAquote:Voor pronken met postaantallen hebben we een apart topic lopen, dus ook dat is absoluut niet gewenst.
o ja surequote:Op donderdag 19 januari 2006 20:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ben ook niet kippig hoor, je hebt die hallo_mensen vaak genoeg in PUB gehaald en verteld dat je naast hallo_mensen ook nog hoi_mensen hebt.![]()
wat 1 per dag en wat zie je mij niet redden en doen ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
meer dan 1 per dag
zie ik TLK nog niet doen
die redt dat niet tijdens t posten
aah, op die fiets..quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Postaantallen. Ontzettend niet boeiend
.
Ff elders struinen, misschien tot later.
Dan ben je domquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Niet blij, want ik moest er om 7 weer uit
Moest me op school melden om een pasfoto af te geven...
Ik had opeens de mentor aan mijn telefoon hangen dat ik me moest meldenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |