wah... mijn record is 645 geloof ik, onderandere door 8 uur achter elkaar te fokken. Maar goed, dat was vorig jaar. nu ben ik volwassenquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
hoi_mensen was mijn eerste account.
Dankzij hallo_mensen ken ik fok.
En ik was al van dinsdag 11:15 wakker en was om 00:30 begonnen tot 23:30 ( want toen had ik 1313 )
Wel even uitgerust van 9 tot 12 was ik was kapot. ( had hoofdpijn dus kon even niet fokken )
quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Niet blij, want ik moest er om 7 weer uit
Moest me op school melden om een pasfoto af te geven...
Goh, hoe zou dat komen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die verzoeken komen niet aan bij mij dan geloof ik![]()
Postaantallenquote:
DAT DUS JAquote:Voor pronken met postaantallen hebben we een apart topic lopen, dus ook dat is absoluut niet gewenst.
o ja surequote:Op donderdag 19 januari 2006 20:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ben ook niet kippig hoor, je hebt die hallo_mensen vaak genoeg in PUB gehaald en verteld dat je naast hallo_mensen ook nog hoi_mensen hebt.![]()
wat 1 per dag en wat zie je mij niet redden en doen ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
meer dan 1 per dag
zie ik TLK nog niet doen
die redt dat niet tijdens t posten
aah, op die fiets..quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Postaantallen. Ontzettend niet boeiend
.
Ff elders struinen, misschien tot later.
Dan ben je domquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Niet blij, want ik moest er om 7 weer uit
Moest me op school melden om een pasfoto af te geven...
Ik had opeens de mentor aan mijn telefoon hangen dat ik me moest meldenquote:
aah, da's behoorlijk verklootquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik had opeens de mentor aan mijn telefoon hangen dat ik me moest melden
Ik had verwacht dat ik lekker lang kon slapen.
kan me voorstellen dat je dan gaar bent.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
hoi_mensen was mijn eerste account.
Dankzij hallo_mensen ken ik fok.
En ik was al van dinsdag 11:15 wakker en was om 00:30 begonnen tot 23:30 ( want toen had ik 1313 )
Wel even uitgerust van 9 tot 12 was ik was kapot. ( had hoofdpijn dus kon even niet fokken )
Je kan ook gewoon de telefoon niet opnemenquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik had opeens de mentor aan mijn telefoon hangen dat ik me moest melden
Ik had verwacht dat ik lekker lang kon slapen.
Jammer ik had graag geweten hoe je erbij komt dat ik een kloon van TLK benquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:30 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga ook ff tv kijken. Bis später...
Mee eens.. denk ook niet dat ik het snel nogmaals zal doen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:29 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
kan me voorstellen dat je dan gaar bent.
toen ik mijn PR scoorde (1072) heb ik eigenlijk redelijk rustig gedaan, tot de avond. maar wel rond 23:15 oid gestopt.
ach
tis leuk voor een keertje
Hij had mijn voicemail ingesproken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:29 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon de telefoon niet opnemen
het tellen van de stemmen van de awardsquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Zie anders fotoboeken van hallo_mensen en die van mij !
En dan heb ik nog een foto van mij en hallo_mensen samen die zal hij zelf ook hebben.
[..]
wat 1 per dag en wat zie je mij niet redden en doen ?
Dat zou ook niks voor mij zijn :p al die stemmen tellen daarom hou ik ook geen awards .quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:32 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
het tellen van de stemmen van de awards
waar nick de dick 4 weken over heeft gedaan omdat brennie de tel kwijt was
was cynisch tov nick
kon er geen script voor gemaakt worden?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:32 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
het tellen van de stemmen van de awards
waar nick de dick 4 weken over heeft gedaan omdat brennie de tel kwijt was
was cynisch tov nick
Op die postaantallenzooiquote:
Je bent pas de derde die er iets over zegtquote:
Iedereen is gevluchtquote:
quote:
Heyquote:
Dan nog, wat een bijzonderheid zeg die 1313quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Je bent pas de derde die er iets over zegt.
Mij ook niet, eerlijk gezegt mag dat wel afgeschaft wordenquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat interesseert me ook geen reet eerlijk gezegd
Heyquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jij hebt neem ik aan foto's geschoten voor vandaag?
Vroeg dag dusquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:29 schreef Jaguarized het volgende:
Idd.Ik ga ook weer slapen, om 04.30 gaat de wekker weer.
Ajuus en tot morgen!
Slaap lekker Jaguarizedquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:29 schreef Jaguarized het volgende:
Idd.Ik ga ook weer slapen, om 04.30 gaat de wekker weer.
Ajuus en tot morgen!
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:32 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Slaap lekker Jaguarized
Ik ga ook niet laat, ik ga beginnen met afkicken met 02:00, 03:00
Inderdaadquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:44 schreef classpc het volgende:
Ik heb nog geen zin om te gaan slapen, en ik ga zo laat mogelijk slapen.
Ik heb vandaag ff geen zin om nog in mijn bed te liggen en dan nog na te denken over de dag.
Lijkt me wel een beetje begrijpelijk.
Ach ja, elke dag hetzelfde tijdstip, werk enzo.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vroeg dag dus
Dan draai ik nog een keertje me in me bed rond vermoed ik
Dus je hebt nu geen werk, of je hoeft nu niet meer zo je best te doen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:45 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik ga altijd rond dit tijdstip naar bed, maarja. Maandag begin ik bij mijn nieuwe baas
oh klinkt bekendquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ach ja, elke dag hetzelfde tijdstip, werk enzo.![]()
Nu echt weg..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |