Dat was een goeie geweest voor de opdracht van BB5quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:34 schreef Peter6000 het volgende:
Kelly schilt ongeveer 1 aardappel per minuut, maar het gaat om het idee
quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:34 schreef Peter6000 het volgende:
Dat weet ik wel zekerquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:41 schreef Mabelle het volgende:
Volgens mij is Bartje ... beetje verliefd op Micky![]()
Nah ....quote:
Lekker hoor... ik heb hier nu ook eenquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:48 schreef White_Pearl het volgende:
[..]even een boterhammetje en een lekker bakje
![]()
![]()
Lekker hé jammie!quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lekker hoor... ik heb hier nu ook eenen
![]()
![]()
Net of je dat nummer zou willen hebbenquote:
Hier... ook eenquote:
Zo wil Micky hem ook niet volgensmijquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:50 schreef Mabelle het volgende:
Brr .... wanneer je van die rare lange (vieze) bakkebaarden hebt ... moet je de rest er omheen wel onderhouden hoor.
Ik vind dit echt te ranzig om naar te kijken![]()
Heb op dit moment alleenquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lekker hoor... ik heb hier nu ook eenen
![]()
![]()
Als Micky hem uberhaut al wilquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:53 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Zo wil Micky hem ook niet volgensmij
Raymond zal wel niet meer willen komen voor een demonstratie,quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:52 schreef Foreverblue het volgende:
Ze hebben gevraagd om Jelle Klaasen... wat precies weet ik niet.
Ouwe lurkerquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:54 schreef Manu82 het volgende:
ik ga weer in de lurkstand
Waren ze van de week ook al mee bezigquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:52 schreef Foreverblue het volgende:
Ze hebben gevraagd om Jelle Klaasen... wat precies weet ik niet.
Bart heeft een oogje op Mickeyquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:39 schreef Foreverblue het volgende:
Bart tegen Micky: Ik ga de komende 5 jaar aan je vragen of je ergens mee naar toe gaat... dus wen er maar alvast aan
Valt niet zo'n beetje op nee.... hoiiiiiiiiiiiiii Cuallquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:59 schreef cuall het volgende:
[..]
Bart heeft een oogje op Mickey![]()
Hallo, ik ben er weer![]()
Kan ze beter de hele wedstrijd met ajax mee voetballen, misschien gaan ze er wel op vooruitquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Waren ze van de week ook al mee bezig
Ze willen zoveel mogelijk bekende namen om zoveel mogelijk publiciteit te GENEREREN (dat woord neemt iedereen van elkaar over)
Monique verricht zondag de aftrap bij Twente - Ajax, en Gert gaat ook mee
Hoi hoi Snaptnix en Cuallquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:59 schreef cuall het volgende:
[..]
Bart heeft een oogje op Mickey![]()
Hallo, ik ben er weer![]()
WB BONG.quote:
Oja dat is ook zoquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
WB BONG.
Gefeliciteerd met je verjaardag (je 5e al inmiddels)
![]()
![]()
![]()
![]()
Tja hoogbegaafd he?quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:07 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
WB BONG![]()
en gefeliciteerd met je 5e verjaardag
![]()
Je weet wel erg veel voor iemand van 5![]()
![]()
![]()
Ja, je bent inmiddels echt al een grote jongen hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Oja dat is ook zo![]()
![]()
Ben al oud he?
Dankjequote:Op donderdag 19 januari 2006 15:08 schreef Peter6000 het volgende:
Bong, hartelijk gefeliciteerd met alweer je 5e verjaardag
quote:
quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
verrekEn nu slaapt ie al, zegt ie gewoon niks
![]()
Onze dj is jarig. Gefeliciteerd dj, ook al ben je er nu niet![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
O ja... was me nog niet eens opgevallen...
Gefeliciteerd BONG![]()
![]()
![]()
Leukquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:10 schreef Peter6000 het volgende:
Hartstikke goed van Tan![]()
Uw zoekbewerking - tompertje - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd![]()
In de zomer hoeven ze geen kleding over het ondergoed aanquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:10 schreef Peter6000 het volgende:
Hartstikke goed van Tan![]()
Een rompertje is een kledingstuk voor baby's, dat een hemdje en broekje ineen is. Het wordt met meestal drie drukknoopjes tussen de beentjes dichtgemaakt. Ze kunnen korte beenspijpjes hebben, en korte maar ook lange armsmouwen. Het voordeel van een rompertje is dat het door een baby niet kan worden losgewoeld, zodat de rug altijd bedekt blijft. Voor het verschonen van de luier hoef je alleen de drukknoopjes los te maken. Over het rompertje gaat in de winter een pyjama of warm truitje en broekje.![]()
Liefquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:13 schreef cuall het volgende:
Bong, van harte![]()
![]()
* geeft Bong een dikke kus![]()
![]()
Van wie is die knuffel eigenlijk?quote:
Dat is flappie helemaal nietquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:34 schreef Peter6000 het volgende:
Van Gertquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Van wie is die knuffel eigenlijk?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
aardappelen schillen is toch vrouwenwerk.
![]()
Dat vroeg ik mij ook al af, geloof dat ze zelf een beetje dat gevoel heeftquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:46 schreef Snaptnix het volgende:
Monique wil eruit. Nee toch zeker.![]()
Welke zeikerds hebben haar gezegd dat ze er onverzorgd uitziet............![]()
Zoals ze het zei heeft ze het van meerderen te horen gekregenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:49 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook al af, geloof dat ze zelf een beetje dat gevoel heeft
vooral s'ochtends.
Misschien is ze toch een beetje onzeker over zichzelf al weet ze dat goed te camouflerenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:52 schreef Mabelle het volgende:
Snap ik niet ... ik vind Monique er steeds netjes verzorgd uitzien hooren iedereen heeft een slaaphoofd toch?
's morgens dan.
Zonder make-up en met slaaphoofd mag ze der nog steeds wezenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:52 schreef Mabelle het volgende:
Snap ik niet ... ik vind Monique er steeds netjes verzorgd uitzien hooren iedereen heeft een slaaphoofd toch?
's morgens dan.
tot zoquote:
doe ze de groetenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:52 schreef BONG4002 het volgende:
Het kan zijn dat ik zometeen ineens weg ben, ik verwacht nl. bezoek dus mocht ik weg zijn denk dan de "" en de "
" erbij
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:46 schreef Snaptnix het volgende:
Monique wil eruit. Nee toch zeker.![]()
Welke zeikerds hebben haar gezegd dat ze er onverzorgd uitziet............![]()
Dan word ze helemaal superliefquote:
Hai TLquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:54 schreef teamlead het volgende:
[..]wat is dit nu
Monique mag helemaal nergens heen
En als zij al onverzorgd uitziet, hoe noemen ze dat wandelend lijk en dat stuk gestolde reuzel dan?
bew dus
Gewoon onzin, van degenen die dat zeggen, we zien er s'morgens allemaalquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zoals ze het zei heeft ze het van meerderen te horen gekregen![]()
Komt door lief beertjequote:Op donderdag 19 januari 2006 15:54 schreef Mabelle het volgende:
Wat zijn jullie ineens van de kissie kissieen lieverd etc.
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai TL![]()
![]()
![]()
Hoe is je gesprek gegaan?
Tussen BB en HBB in, nogal veel tijd samen doorgebracht. Elkaar toen stukken beter leren kennen. Dan krijg je dat hequote:Op donderdag 19 januari 2006 15:54 schreef Mabelle het volgende:
Wat zijn jullie ineens van de kissie kissieen lieverd etc.
![]()
Waarvoor heb je precies gesolliciteerd?quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hey lieverd
Gesprek liep best positief... dus ik ben benieuwd... nu maar weer afwachten he
Al heel mooi dat het positief liepquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hey lieverd
Hij heeft voor Mod gesolliciteerdquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Waarvoor heb je precies gesolliciteerd?
(als je dat wil zeggen natuurlijk)
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hij heeft voor Mod gesolliciteerd![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hij heeft voor Mod gesolliciteerd![]()
![]()
![]()
Fijnquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hey lieverd
callcenter supervisorquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Waarvoor heb je precies gesolliciteerd?
(als je dat wil zeggen natuurlijk)
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hey lieverd
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:55 schreef clowncloon het volgende:
geen frank awick-gerelateerde reactie
Bericht 82% gewijzigd door teamlead op 19-01-2006 16:01 (doe maar in een algemeen HBB topic dan)
ingridquote:
Dan blijft ie hangen bij jou ofzo, want hier geen stofzuiger te zien op de vier streams.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:09 schreef Mabelle het volgende:
Op Floris staat al een uur een stream op de stofzuiger![]()
Rocksquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:14 schreef Manu82 het volgende:
heeft er iemand hier een creditcard waarmee je punten ofzo krijgt? Bijcard heb ik al!
alleen airmilesquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:14 schreef Manu82 het volgende:
heeft er iemand hier een creditcard waarmee je punten ofzo krijgt? Bijcard heb ik al!
Ja, maar dat bedoel ik niet, moet zoiets zijn als een mastercard/visa en je moet er dan punten op krijgen als je bijvoorbeeld bij de bijenkorf wat kooptquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Rocks![]()
Airmiles(alleen waar dat pasje gebleven is, geen idee)
![]()
Dat vroeg ik me ook al af iddquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
alleen airmiles
waar komt die kaart-obsessie van jou de laatste tijd vandaan?![]()
ik ben hier bezig met een project voor amex en we moeten de markt verkennen in heel de wereld en dan analyseren, maar heb nogal weinig uit nlquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
alleen airmiles
waar komt die kaart-obsessie van jou de laatste tijd vandaan?![]()
Monique heeft moeite met de editorsquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:17 schreef teamlead het volgende:
mensen staan halfnaakt voor de camerawaar dan?
Vind haar nu behoorlijk zeiken anders hoor. Met d'r image verhaalquote:
Vind ik idd ook wel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:19 schreef teamlead het volgende:
Even for the record: Monique is ook mooi zonder make-up
Bezoek op je verjaardag! Veel gekker moet je het niet maken...quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:52 schreef BONG4002 het volgende:
Het kan zijn dat ik zometeen ineens weg ben, ik verwacht nl. bezoek dus mocht ik weg zijn denk dan de "" en de "
" erbij
En ze moet er alleen maar om lachen. Vind t helemaal niet om te lachen hoe ze eruit zietquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:20 schreef teamlead het volgende:Er zijn ook mails over fiool binnengekomen
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:31 schreef silosil het volgende:
Nou ik weet wel dat ik met niemand echt moeite heb maar fiola slaat echt alles .. Wat een zeikwijf. denk alleen aan drzelf............. doet niks wat gevraagt wordt.................. denkt dat ze alles beter weet.............................. mijn kont is nog mooier dan haar kop............................. de tv krijgt kuren zodra ze in beeld komt........................... maar is wel leuk om naar te kijken zodat ik me weer eens vreselijk kan ergeren.............. viola is echt een mens die heel gevaarlijk is . zo doet ze poes lief maar als mevr dr zin niet krijgt nou zoek dan maar dekking...................
De hoteliers van HBB, een programma waarbij uitgerangeerde BN'ers geld inzamelen voor een goed doel.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De hoteliers van HBB, een programma waarbij uitgerangeerde BN'ers geld inzamelen voor een goed doel.
Daar doe je toch alleen maar miskopen mee die na verloop van tijd weer uit je huis verdwijnen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:51 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga weer werken
Moet de ajax card gaan analyseren
quote:
wat gaat ze dan doenquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:06 schreef bunnyma het volgende:
Frank, Bonnie en Monique gaan vanavond de keuken in.
Kelly doet de bediening.
Viola wilde niet de keuken in.....haar hoofd liep al helemaal over en de recepten zijn te moeilijk, zegt ze.
nog even afwachten... gesprek ging best lekker, maar weet verder nog niksquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:10 schreef Foreverblue het volgende:
Hoe is je sollicitatie gegaan Team? Ben je aangenomen?
Okee... spannend. Ik duim voor jequote:Op donderdag 19 januari 2006 17:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
nog even afwachten... gesprek ging best lekker, maar weet verder nog niks
quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:06 schreef bunnyma het volgende:
Frank, Bonnie en Monique gaan vanavond de keuken in.
Kelly doet de bediening.
Viola wilde niet de keuken in.....haar hoofd liep al helemaal over en de recepten zijn te moeilijk, zegt ze.
quote:
Vind ik ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
niks onverzorgds aan te herkennen hoor
Kzie anders vingers op de glazenquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
niks onverzorgds aan te herkennen hoor
Noem je nou jezelf een loserquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:14 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Viola haar kookkunsten komen overeen met die van mij
![]()
....wat een loser![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Van alles onverzorgds aan te herkennen hoor
quote:
quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Niet nu!!!!!!! Dit bederft m'n eetlust
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
Ik weet niet wat je aan het drinken bent.. maar het lijkt me tijd dat je er mee stopt....![]()
Daar kan ik me nu geen voorstelling van maken, dus dat zou best kunnenquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je al 40 jaar geen sex meer hebt gehad ja.
zelfs dan zegquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je al 40 jaar geen sex meer hebt gehad ja.
is dat lekker?quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
zelfs dan zegik ram hem nog liever in een pondje rauwe rosbief
doe je het wel?quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:35 schreef cuall het volgende:
[..]
ja, wat koken betreft
...........heet zelfkennis, beetje zelfspot is niet verkeert
was dat de avro tijd?quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:36 schreef Stereotomy het volgende:
Bericht aan alle mannen:
[afbeelding]
Trouw ALTIJD een vrouw om haar innerlijk, want met het uiterlijk gaat het toch altijd bergafwaarts na de eerste date
Ik denk eerder dat ze dan niet genoeg in de belangstelling staat. Zij wil natuurlijk in de eetzaal hoog van de toren blazen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:14 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Viola haar kookkunsten komen overeen met die van mij
![]()
....wat een loser![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:36 schreef Stereotomy het volgende:
Bericht aan alle mannen:
[afbeelding]
Trouw ALTIJD een vrouw om haar innerlijk, want met het uiterlijk gaat het toch altijd bergafwaarts na de eerste date
En iedereen leeft nog ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ah, zo is het hier thuis ook
Ik kook dus
Ik kan het vast goed met je vrouw vindenquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ah, zo is het hier thuis ook
Ik kook dus
ik kan heel goed koken, da's ook de reden dat ik het graag doequote:
vast wel, ze is heel aardigquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:41 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik kan het vast goed met je vrouw vinden![]()
![]()
was dat een taakstraf?quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:44 schreef bunnyma het volgende:
Viola maakt de wc schoon....... in 1 minuut klaar.
Als ze nog oefenobjecten zoekt ik heb ook nog wel twee wc'squote:Op donderdag 19 januari 2006 17:44 schreef bunnyma het volgende:
Viola maakt de wc schoon....... in 1 minuut klaar.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:49 schreef bunnyma het volgende:
Viola gaat aan zichzelf werken.....ze heeft het helemaal gehad!!!!
Maar de gasten komen al om half 8 .....dus ze mag wel opschietenquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
Het zou ook tijd worden zeg..genoeg werk te doen
fiool is ook stukken egocentrischer dan monique.,.. dan is het idd niet moeilijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:52 schreef bunnyma het volgende:
Viola vond het helemaal niet moeilijk om te stemmen terwijl Monique er juist wel problemen mee had.
Ik denk niet dat ze Kelly 1 stem heeft gegeven.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
fiool is ook stukken egocentrischer dan monique.,.. dan is het idd niet moeilijk
Dat plankje gaat viola nooit houdenquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:54 schreef nachtzuster het volgende:
Monique gaat strijken![]()
[afbeelding]
Bleef ook niet uit AGFA is al niet meer Polaroid staat ook op het randjequote:Op donderdag 19 januari 2006 17:57 schreef Stereotomy het volgende:
Ik hoor net dat Konica Minolta gaat kappen met haar photo/film business.....
Weer een gloriemerk ten onder gegaan
Lounge-feestquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:56 schreef D.Rose het volgende:
is er vanavond niets georganiseerd?
triest...quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:57 schreef Stereotomy het volgende:
Ik hoor net dat Konica Minolta gaat kappen met haar photo/film business.....
Weer een gloriemerk ten onder gegaan
Polaroid is al heel lang niet meer: het merk is overgekocht door een Chinese investeringsmaatschappij dat wanproducten maakt onder het "Polaroid" merk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:59 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Bleef ook niet uit AGFA is al niet meer Polaroid staat ook op het randje![]()
ik word doodziek van die digitale shit... Blijft verdorie niks behoorlijks over zo..quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Polaroid is al heel lang niet meer: het merk is overgekocht door een Chinese investeringsmaatschappij dat wanproducten maakt onder het "Polaroid" merk.
Minolta gaat haar camera business verkopen aan Sony, dis gaan dan dSLR's maken met Minolta AF mount, maar niet met het Minolta merk. Zonde.
Nikon en Canon gaan goed in de digitale markt, vooral in de spiegelreflex markt waar het grote geld zit. Nikon had verleden week wel aangekondigd nooit meer filmcamera's te gaan maken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik word doodziek van die digitale shit... Blijft verdorie niks behoorlijks over zo..
Bestaat Nikon nog wel
ook foto's van vroeger?quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou zeg, ik sta inmiddels vaak genoeg op Fok
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ook foto's van vroeger?
want we hebben wel vergelijkingsmateriaal nodig
quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nikon en Canon gaan goed in de digitale markt, vooral in de spiegelreflex markt waar het grote geld zit. Nikon had verleden week wel aangekondigd nooit meer filmcamera's te gaan maken.![]()
daarvoor moet je inderdaadquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
Ik wil gewoon een normale kleinbeeld spiegelreflex van een behoorlijk merk.... dat zit er dus niet meer in
kut digitalezooi
quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:11 schreef teamlead het volgende:
ik ga even een paar uur wat nuttigs doen met mijn leven
tot laters :w
latersquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:11 schreef teamlead het volgende:
ik ga even een paar uur wat nuttigs doen met mijn leven
tot laters :w
quote:
Lukt het je zonder begeleiding de bar te vindenquote:
Had je je binnenkomst niet twee minuten eerder kunnen plannen ?quote:
Gaat net lukken denk ik. ANders loop ik wel over de koppen heenquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:25 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Lukt het je zonder begeleiding de bar te vinden?
Hahaha, nee... want dan valt het heel erg op natuurlijk als Snappie en ik tegelijk binnenkomenquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:26 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Had je je binnenkomst niet twee minuten eerder kunnen plannen ?
WB FB![]()
Dank je Snaptnixquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gaat net lukken denk ik. ANders loop ik wel over de koppen heen![]()
WB FB![]()
![]()
Wat moet ik met kerstballen in deze tijd van het jaar, dat duurt nog bijna een jaar voor die weer tevoorschijn komenquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:31 schreef regenworm het volgende:
Er zijn genoeg ballen gemaakt dus gooi er maar flink mee.
[afbeelding]
En daarnaast... Viola op zich is al een balquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat moet ik met kerstballen in deze tijd van het jaar, dat duurt nog bijna een jaar voor die weer tevoorschijn komen![]()
vernietigen gooien gewoon even je agressie kwijt raken als je die dikke troll hoort of ziet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat moet ik met kerstballen in deze tijd van het jaar, dat duurt nog bijna een jaar voor die weer tevoorschijn komen![]()
het is een oude bal je moet er nog wel wat lucht in pompen de bal is zacht geworden.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En daarnaast... Viola op zich is al een bal
quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
het is een oude bal je moet er nog wel wat lucht in pompen de bal is zacht geworden.
Kijk er nu al naar uitquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:39 schreef regenworm het volgende:
tot straks
dan ga ik jullie weer vervelen
Tot straksquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:39 schreef regenworm het volgende:
tot straks
dan ga ik jullie weer vervelen
Ze voelt zich gepest door Viola... gisteren luchte ze haar hart tegen haar, dat Viool zich als een diva gedroeg.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:45 schreef riri het volgende:
Wat is er toch met Kelly....die is zo depressief als maar mogelijk is
Derde keer al vandaagquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:51 schreef bunnyma het volgende:
En Kelly jankt weer!
Ik vraag met net af wat deze dame op de lounge-avond gaat doenquote:
Een weldoener heeft 10 plaatsen gekocht... en daarvoor mogen 10 vrijwillegers van het rode kruis komen lounchen en eten vanavondquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vraag met net af wat deze dame op de lounge-avond gaat doen![]()
.
![]()
![]()
Hoi Muerte, bunnyma en Talithaquote:
Kelly lacht, kelly huilt. Begin er ondertussen al aan te wennenquote:
Ze ziet er wel heel slecht uit vandaag, (normaal ziet ze er ook niet knap uit maar dat huilen doet niet veel goeds.)quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kelly lacht, kelly huilt. Begin er ondertussen al aan te wennen![]()
Dat had ik begrepen. Ik vroeg me alleen af wat de taak van deze specifieke dame was. Ze is namelijk nogal luchtig gekleed, mocht je dat nog niet opgevallen zijnquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Een weldoener heeft 10 plaatsen gekocht... en daarvoor mogen 10 vrijwillegers van het rode kruis komen lounchen en eten vanavond
Mij en zoiets niet opvallen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat had ik begrepen. Ik vroeg me alleen af wat de taak van deze specifieke dame was. Ze is namelijk nogal luchtig gekleed, mocht je dat nog niet opgevallen zijn.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
vernietigen gooien gewoon even je agressie kwijt raken als je die dikke troll hoort of ziet.
Bedrijfskleding noem je datquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mij en zoiets niet opvallen?Ja ik weet het ook niet. Misschien moeten ze wel in bedrijfskleding komen of ze is ingehuurd door Monique
quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kelly lacht, kelly huilt. Begin er ondertussen al aan te wennen![]()
De streams hebben het de hele tijd gedaan hoor, bongquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:08 schreef BONG4002 het volgende:
En de streams staan weer dicht![]()
Mja, ik ga die regie toch echt mailen zometeen![]()
BEW natuurlijk![]()
EDIT: toch weer open zie ik nu, maar ik ga toch mailen
wat is er gesoept dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Soepen helpt ook goed hoor
![]()
[afbeelding]
Kelere... allleen het sigaarstompje in haar mond ontbreekt nogquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Soepen helpt ook goed hoor
![]()
[afbeelding]
ik zie toch echt een sigaarquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kelere... allleen het sigaarstompje in haar mond ontbreekt nog![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |