Had je je binnenkomst niet twee minuten eerder kunnen plannen ?quote:
Gaat net lukken denk ik. ANders loop ik wel over de koppen heenquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:25 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Lukt het je zonder begeleiding de bar te vinden?
Hahaha, nee... want dan valt het heel erg op natuurlijk als Snappie en ik tegelijk binnenkomenquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:26 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Had je je binnenkomst niet twee minuten eerder kunnen plannen ?
WB FB![]()
Dank je Snaptnixquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gaat net lukken denk ik. ANders loop ik wel over de koppen heen![]()
WB FB![]()
![]()
Wat moet ik met kerstballen in deze tijd van het jaar, dat duurt nog bijna een jaar voor die weer tevoorschijn komenquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:31 schreef regenworm het volgende:
Er zijn genoeg ballen gemaakt dus gooi er maar flink mee.
[afbeelding]
En daarnaast... Viola op zich is al een balquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat moet ik met kerstballen in deze tijd van het jaar, dat duurt nog bijna een jaar voor die weer tevoorschijn komen![]()
vernietigen gooien gewoon even je agressie kwijt raken als je die dikke troll hoort of ziet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat moet ik met kerstballen in deze tijd van het jaar, dat duurt nog bijna een jaar voor die weer tevoorschijn komen![]()
het is een oude bal je moet er nog wel wat lucht in pompen de bal is zacht geworden.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En daarnaast... Viola op zich is al een bal
quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
het is een oude bal je moet er nog wel wat lucht in pompen de bal is zacht geworden.
Kijk er nu al naar uitquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:39 schreef regenworm het volgende:
tot straks
dan ga ik jullie weer vervelen
Tot straksquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:39 schreef regenworm het volgende:
tot straks
dan ga ik jullie weer vervelen
Ze voelt zich gepest door Viola... gisteren luchte ze haar hart tegen haar, dat Viool zich als een diva gedroeg.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:45 schreef riri het volgende:
Wat is er toch met Kelly....die is zo depressief als maar mogelijk is
Derde keer al vandaagquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:51 schreef bunnyma het volgende:
En Kelly jankt weer!
Ik vraag met net af wat deze dame op de lounge-avond gaat doenquote:
Een weldoener heeft 10 plaatsen gekocht... en daarvoor mogen 10 vrijwillegers van het rode kruis komen lounchen en eten vanavondquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vraag met net af wat deze dame op de lounge-avond gaat doen![]()
.
![]()
![]()
Hoi Muerte, bunnyma en Talithaquote:
Kelly lacht, kelly huilt. Begin er ondertussen al aan te wennenquote:
Ze ziet er wel heel slecht uit vandaag, (normaal ziet ze er ook niet knap uit maar dat huilen doet niet veel goeds.)quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kelly lacht, kelly huilt. Begin er ondertussen al aan te wennen![]()
Dat had ik begrepen. Ik vroeg me alleen af wat de taak van deze specifieke dame was. Ze is namelijk nogal luchtig gekleed, mocht je dat nog niet opgevallen zijnquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Een weldoener heeft 10 plaatsen gekocht... en daarvoor mogen 10 vrijwillegers van het rode kruis komen lounchen en eten vanavond
Mij en zoiets niet opvallen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat had ik begrepen. Ik vroeg me alleen af wat de taak van deze specifieke dame was. Ze is namelijk nogal luchtig gekleed, mocht je dat nog niet opgevallen zijn.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
vernietigen gooien gewoon even je agressie kwijt raken als je die dikke troll hoort of ziet.
Bedrijfskleding noem je datquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mij en zoiets niet opvallen?Ja ik weet het ook niet. Misschien moeten ze wel in bedrijfskleding komen of ze is ingehuurd door Monique
quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kelly lacht, kelly huilt. Begin er ondertussen al aan te wennen![]()
De streams hebben het de hele tijd gedaan hoor, bongquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:08 schreef BONG4002 het volgende:
En de streams staan weer dicht![]()
Mja, ik ga die regie toch echt mailen zometeen![]()
BEW natuurlijk![]()
EDIT: toch weer open zie ik nu, maar ik ga toch mailen
wat is er gesoept dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Soepen helpt ook goed hoor
![]()
[afbeelding]
Kelere... allleen het sigaarstompje in haar mond ontbreekt nogquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Soepen helpt ook goed hoor
![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |