Dat vroeg ik mij ook al af, geloof dat ze zelf een beetje dat gevoel heeftquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:46 schreef Snaptnix het volgende:
Monique wil eruit. Nee toch zeker.![]()
Welke zeikerds hebben haar gezegd dat ze er onverzorgd uitziet............![]()
Zoals ze het zei heeft ze het van meerderen te horen gekregenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:49 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook al af, geloof dat ze zelf een beetje dat gevoel heeft
vooral s'ochtends.
Misschien is ze toch een beetje onzeker over zichzelf al weet ze dat goed te camouflerenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:52 schreef Mabelle het volgende:
Snap ik niet ... ik vind Monique er steeds netjes verzorgd uitzien hooren iedereen heeft een slaaphoofd toch?
's morgens dan.
Zonder make-up en met slaaphoofd mag ze der nog steeds wezenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:52 schreef Mabelle het volgende:
Snap ik niet ... ik vind Monique er steeds netjes verzorgd uitzien hooren iedereen heeft een slaaphoofd toch?
's morgens dan.
tot zoquote:
doe ze de groetenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:52 schreef BONG4002 het volgende:
Het kan zijn dat ik zometeen ineens weg ben, ik verwacht nl. bezoek dus mocht ik weg zijn denk dan de "" en de "
" erbij
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:46 schreef Snaptnix het volgende:
Monique wil eruit. Nee toch zeker.![]()
Welke zeikerds hebben haar gezegd dat ze er onverzorgd uitziet............![]()
Dan word ze helemaal superliefquote:
Hai TLquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:54 schreef teamlead het volgende:
[..]wat is dit nu
Monique mag helemaal nergens heen
En als zij al onverzorgd uitziet, hoe noemen ze dat wandelend lijk en dat stuk gestolde reuzel dan?
bew dus
Gewoon onzin, van degenen die dat zeggen, we zien er s'morgens allemaalquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zoals ze het zei heeft ze het van meerderen te horen gekregen![]()
Komt door lief beertjequote:Op donderdag 19 januari 2006 15:54 schreef Mabelle het volgende:
Wat zijn jullie ineens van de kissie kissieen lieverd etc.
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai TL![]()
![]()
![]()
Hoe is je gesprek gegaan?
Tussen BB en HBB in, nogal veel tijd samen doorgebracht. Elkaar toen stukken beter leren kennen. Dan krijg je dat hequote:Op donderdag 19 januari 2006 15:54 schreef Mabelle het volgende:
Wat zijn jullie ineens van de kissie kissieen lieverd etc.
![]()
Waarvoor heb je precies gesolliciteerd?quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hey lieverd
Gesprek liep best positief... dus ik ben benieuwd... nu maar weer afwachten he
Al heel mooi dat het positief liepquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hey lieverd
Hij heeft voor Mod gesolliciteerdquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Waarvoor heb je precies gesolliciteerd?
(als je dat wil zeggen natuurlijk)
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hij heeft voor Mod gesolliciteerd![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hij heeft voor Mod gesolliciteerd![]()
![]()
![]()
Fijnquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hey lieverd
callcenter supervisorquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Waarvoor heb je precies gesolliciteerd?
(als je dat wil zeggen natuurlijk)
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hey lieverd
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:55 schreef clowncloon het volgende:
geen frank awick-gerelateerde reactie
Bericht 82% gewijzigd door teamlead op 19-01-2006 16:01 (doe maar in een algemeen HBB topic dan)
ingridquote:
Dan blijft ie hangen bij jou ofzo, want hier geen stofzuiger te zien op de vier streams.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:09 schreef Mabelle het volgende:
Op Floris staat al een uur een stream op de stofzuiger![]()
Rocksquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:14 schreef Manu82 het volgende:
heeft er iemand hier een creditcard waarmee je punten ofzo krijgt? Bijcard heb ik al!
alleen airmilesquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:14 schreef Manu82 het volgende:
heeft er iemand hier een creditcard waarmee je punten ofzo krijgt? Bijcard heb ik al!
Ja, maar dat bedoel ik niet, moet zoiets zijn als een mastercard/visa en je moet er dan punten op krijgen als je bijvoorbeeld bij de bijenkorf wat kooptquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Rocks![]()
Airmiles(alleen waar dat pasje gebleven is, geen idee)
![]()
Dat vroeg ik me ook al af iddquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
alleen airmiles
waar komt die kaart-obsessie van jou de laatste tijd vandaan?![]()
ik ben hier bezig met een project voor amex en we moeten de markt verkennen in heel de wereld en dan analyseren, maar heb nogal weinig uit nlquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
alleen airmiles
waar komt die kaart-obsessie van jou de laatste tijd vandaan?![]()
Monique heeft moeite met de editorsquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:17 schreef teamlead het volgende:
mensen staan halfnaakt voor de camerawaar dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |