Dat plankje gaat viola nooit houdenquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:54 schreef nachtzuster het volgende:
Monique gaat strijken![]()
[afbeelding]
Bleef ook niet uit AGFA is al niet meer Polaroid staat ook op het randjequote:Op donderdag 19 januari 2006 17:57 schreef Stereotomy het volgende:
Ik hoor net dat Konica Minolta gaat kappen met haar photo/film business.....
Weer een gloriemerk ten onder gegaan
Lounge-feestquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:56 schreef D.Rose het volgende:
is er vanavond niets georganiseerd?
triest...quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:57 schreef Stereotomy het volgende:
Ik hoor net dat Konica Minolta gaat kappen met haar photo/film business.....
Weer een gloriemerk ten onder gegaan
Polaroid is al heel lang niet meer: het merk is overgekocht door een Chinese investeringsmaatschappij dat wanproducten maakt onder het "Polaroid" merk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:59 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Bleef ook niet uit AGFA is al niet meer Polaroid staat ook op het randje![]()
ik word doodziek van die digitale shit... Blijft verdorie niks behoorlijks over zo..quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Polaroid is al heel lang niet meer: het merk is overgekocht door een Chinese investeringsmaatschappij dat wanproducten maakt onder het "Polaroid" merk.
Minolta gaat haar camera business verkopen aan Sony, dis gaan dan dSLR's maken met Minolta AF mount, maar niet met het Minolta merk. Zonde.
Nikon en Canon gaan goed in de digitale markt, vooral in de spiegelreflex markt waar het grote geld zit. Nikon had verleden week wel aangekondigd nooit meer filmcamera's te gaan maken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik word doodziek van die digitale shit... Blijft verdorie niks behoorlijks over zo..
Bestaat Nikon nog wel
ook foto's van vroeger?quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou zeg, ik sta inmiddels vaak genoeg op Fok
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ook foto's van vroeger?
want we hebben wel vergelijkingsmateriaal nodig
quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nikon en Canon gaan goed in de digitale markt, vooral in de spiegelreflex markt waar het grote geld zit. Nikon had verleden week wel aangekondigd nooit meer filmcamera's te gaan maken.![]()
daarvoor moet je inderdaadquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
Ik wil gewoon een normale kleinbeeld spiegelreflex van een behoorlijk merk.... dat zit er dus niet meer in
kut digitalezooi
quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:11 schreef teamlead het volgende:
ik ga even een paar uur wat nuttigs doen met mijn leven
tot laters :w
latersquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:11 schreef teamlead het volgende:
ik ga even een paar uur wat nuttigs doen met mijn leven
tot laters :w
quote:
Lukt het je zonder begeleiding de bar te vindenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |