Vind haar nu behoorlijk zeiken anders hoor. Met d'r image verhaalquote:
Vind ik idd ook wel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:19 schreef teamlead het volgende:
Even for the record: Monique is ook mooi zonder make-up
Bezoek op je verjaardag! Veel gekker moet je het niet maken...quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:52 schreef BONG4002 het volgende:
Het kan zijn dat ik zometeen ineens weg ben, ik verwacht nl. bezoek dus mocht ik weg zijn denk dan de "" en de "
" erbij
En ze moet er alleen maar om lachen. Vind t helemaal niet om te lachen hoe ze eruit zietquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:20 schreef teamlead het volgende:Er zijn ook mails over fiool binnengekomen
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:31 schreef silosil het volgende:
Nou ik weet wel dat ik met niemand echt moeite heb maar fiola slaat echt alles .. Wat een zeikwijf. denk alleen aan drzelf............. doet niks wat gevraagt wordt.................. denkt dat ze alles beter weet.............................. mijn kont is nog mooier dan haar kop............................. de tv krijgt kuren zodra ze in beeld komt........................... maar is wel leuk om naar te kijken zodat ik me weer eens vreselijk kan ergeren.............. viola is echt een mens die heel gevaarlijk is . zo doet ze poes lief maar als mevr dr zin niet krijgt nou zoek dan maar dekking...................
De hoteliers van HBB, een programma waarbij uitgerangeerde BN'ers geld inzamelen voor een goed doel.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De hoteliers van HBB, een programma waarbij uitgerangeerde BN'ers geld inzamelen voor een goed doel.
Daar doe je toch alleen maar miskopen mee die na verloop van tijd weer uit je huis verdwijnen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:51 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga weer werken
Moet de ajax card gaan analyseren
quote:
wat gaat ze dan doenquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:06 schreef bunnyma het volgende:
Frank, Bonnie en Monique gaan vanavond de keuken in.
Kelly doet de bediening.
Viola wilde niet de keuken in.....haar hoofd liep al helemaal over en de recepten zijn te moeilijk, zegt ze.
nog even afwachten... gesprek ging best lekker, maar weet verder nog niksquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:10 schreef Foreverblue het volgende:
Hoe is je sollicitatie gegaan Team? Ben je aangenomen?
Okee... spannend. Ik duim voor jequote:Op donderdag 19 januari 2006 17:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
nog even afwachten... gesprek ging best lekker, maar weet verder nog niks
quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:06 schreef bunnyma het volgende:
Frank, Bonnie en Monique gaan vanavond de keuken in.
Kelly doet de bediening.
Viola wilde niet de keuken in.....haar hoofd liep al helemaal over en de recepten zijn te moeilijk, zegt ze.
quote:
Vind ik ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
niks onverzorgds aan te herkennen hoor
Kzie anders vingers op de glazenquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
niks onverzorgds aan te herkennen hoor
Noem je nou jezelf een loserquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:14 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Viola haar kookkunsten komen overeen met die van mij
![]()
....wat een loser![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Van alles onverzorgds aan te herkennen hoor
quote:
quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Niet nu!!!!!!! Dit bederft m'n eetlust
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
Ik weet niet wat je aan het drinken bent.. maar het lijkt me tijd dat je er mee stopt....![]()
Daar kan ik me nu geen voorstelling van maken, dus dat zou best kunnenquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je al 40 jaar geen sex meer hebt gehad ja.
zelfs dan zegquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je al 40 jaar geen sex meer hebt gehad ja.
is dat lekker?quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
zelfs dan zegik ram hem nog liever in een pondje rauwe rosbief
doe je het wel?quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:35 schreef cuall het volgende:
[..]
ja, wat koken betreft
...........heet zelfkennis, beetje zelfspot is niet verkeert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |