was dat de avro tijd?quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:36 schreef Stereotomy het volgende:
Bericht aan alle mannen:
[afbeelding]
Trouw ALTIJD een vrouw om haar innerlijk, want met het uiterlijk gaat het toch altijd bergafwaarts na de eerste date
Ik denk eerder dat ze dan niet genoeg in de belangstelling staat. Zij wil natuurlijk in de eetzaal hoog van de toren blazen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:14 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Viola haar kookkunsten komen overeen met die van mij
![]()
....wat een loser![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:36 schreef Stereotomy het volgende:
Bericht aan alle mannen:
[afbeelding]
Trouw ALTIJD een vrouw om haar innerlijk, want met het uiterlijk gaat het toch altijd bergafwaarts na de eerste date
En iedereen leeft nog ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ah, zo is het hier thuis ook
Ik kook dus
Ik kan het vast goed met je vrouw vindenquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ah, zo is het hier thuis ook
Ik kook dus
ik kan heel goed koken, da's ook de reden dat ik het graag doequote:
vast wel, ze is heel aardigquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:41 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik kan het vast goed met je vrouw vinden![]()
![]()
was dat een taakstraf?quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:44 schreef bunnyma het volgende:
Viola maakt de wc schoon....... in 1 minuut klaar.
Als ze nog oefenobjecten zoekt ik heb ook nog wel twee wc'squote:Op donderdag 19 januari 2006 17:44 schreef bunnyma het volgende:
Viola maakt de wc schoon....... in 1 minuut klaar.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:49 schreef bunnyma het volgende:
Viola gaat aan zichzelf werken.....ze heeft het helemaal gehad!!!!
Maar de gasten komen al om half 8 .....dus ze mag wel opschietenquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
Het zou ook tijd worden zeg..genoeg werk te doen
fiool is ook stukken egocentrischer dan monique.,.. dan is het idd niet moeilijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:52 schreef bunnyma het volgende:
Viola vond het helemaal niet moeilijk om te stemmen terwijl Monique er juist wel problemen mee had.
Ik denk niet dat ze Kelly 1 stem heeft gegeven.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
fiool is ook stukken egocentrischer dan monique.,.. dan is het idd niet moeilijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |