Dus?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:26 schreef MuseMuse het volgende:
[..]
dat is dus niet waar... het topic ging over het feit dat de ts goedkoop bier niet te zuipen vind..
wat verwacht je dan? natuurlijk gaan mensen dan lopen roepen van dit bier is rioolwater en dat bier is goddelijk enz..
Een slotje binnen vijf posts wegens verregaande nietstoevoegendheid.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:26 schreef MuseMuse het volgende:
[..]
dat is dus niet waar... het topic ging over het feit dat de ts goedkoop bier niet te zuipen vind..
wat verwacht je dan?
Het heeft vandaag geen zin om slotjes aan te vechten. Yvonne is chagrijnig en on a rampage.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:26 schreef MuseMuse het volgende:
[..]
wat verwacht je dan? natuurlijk gaan mensen dan lopen roepen van dit bier is rioolwater en dat bier is goddelijk enz..
Zoals hierboven al ergens staat, we gaan de OP's beter bekijkenquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:13 schreef xFriendx het volgende:
Meiden == puisten
dit topic werd eigenlijk ook door 1 zin vakkundig om zeep geholpen, maar dat ging toch ook een flinke tijd door.
Voor de rest vind ik KLB wel ok, enige wat misschien wat minder kan is de KLB topics die aangemaakt worden om maar iets aan te maken.
Bijv: Negerts (insert kotssmiley)
en dat de OP dan niets zegt behalve hetzelfde zinnetje als de TT. Een beetje onderbouwing is wel handig, bijv naar aanleiding van een tv-programma oid.
Als iedereen nou ff een beetje meewerkt is dat zo gepieptquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:33 schreef PLAE@ het volgende:
Top dat er actie wordt ondernomen![]()
Ik hoop dat Klaagbaak serieus zich zal herstellen tot het oude 'niveau'
ja precies...quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:08 schreef buzzer het volgende:
[..]
het jammere is, dat Maikuuul zo gehypt is, dat hij met goed fatsoen geen topic meer kan openen zonder dat het verbaggerd wordt met hendig sjiek opmerkingen enzo..
Natuurlijk ligt zijn postgedrag daar wel aan ten grondslag, maar als hij zijn best doet om een normaal en leuk topic te openen, krijgt hji de kans niet eens.
Je bent zelf mod geweest Jer!quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja precies...
en goede actie inderdaad, al vraag ik me wel af wanneer de grens wordt gezien tussen kuttopic met baggerpotentie of een goed KLB topic. Ik bedoel: mensen klagen steeds vaker om niks terwijl sommigen het nog echt menen en anderen het doen om te klagen. hoe gaat dat dan in werking?
te slechtquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:41 schreef Maikuuul het volgende:
Ff over die reactie over mij: Ben ik het voorbeeld van slechte topics ?
Of hoe het juist wel moet ?
ik wilde bijna elk topic op slot tiefenquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je bent zelf mod geweest Jer!
Je weet hoe je iets beoordelen kan
Meestal zie je, jep deze wordt het , nee, deze wordt het he-le-maal niet.
hendig sjiek!quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:41 schreef Maikuuul het volgende:
ik denk dat het probleem is dat velen aan jou een 'voorbeeld' lijken te nemen, en tja, dan loop je het risico dat ook de crew je vervolgens als 'voorbeeld' voor hun mogelijkheden neemt ...quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:41 schreef Maikuuul het volgende:
en dat is nou iets wat egrust achterwege mocht worden gelaten...quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:45 schreef MrBean het volgende:
[..]
hendig sjiek!
o sorry het is een serieuze post van jou
Vraag gewoon lekker nu vast een ban aan als je niet van plan bent je gedrag aan te passenquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:45 schreef MrBean het volgende:
[..]
hendig sjiek!
o sorry het is een serieuze post van jou
JEZUSquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vraag gewoon lekker nu vast een ban aan als je niet van plan bent je gedrag aan te passen![]()
Woorden, mond, mijnquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:46 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik denk dat het probleem is dat velen aan jou een 'voorbeeld' lijken te nemen, en tja, dan loop je het risico dat ook de crew je vervolgens als 'voorbeeld' voor hun mogelijkheden neemt ...
Over het algemeen vind ik jouw topics, ook al lijkt het soms een beetje op topic-diaree, wél getuigen van een leuk gevoel voor humor ... maar je merkt dat er een stuk of tien 'semi-mailkuulletje'-wannabe's rondlopen die proberen het op nét zo'n manier te doen, en dat wordt écht ergerlijk ...
Ergens vind ik dus die SC topics helemaal niet storend.Dat er zoveel zijn weer wel, maar daar zal dan wel een reden voor zijn. Het is toch eigenlijk heel makkelijk om daar gewoon niet op te klikken ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een slotje binnen vijf posts wegens verregaande nietstoevoegendheid.
en voor mensen die vervolgens mijn postgeschiedenis gaan bekijken, ja SC voegt ook niets toe
Draai het eens om?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:48 schreef paddy het volgende:
[..]
Ergens vind ik dus die SC topics helemaal niet storend.Dat er zoveel zijn weer wel, maar daar zal dan wel een reden voor zijn. Het is toch eigenlijk heel makkelijk om daar gewoon niet op te klikken ?
Was wel ff makkelijker geweest dit slotje ook ff in de klaagmuur toe te lichten imhoquote:
het gaat er over wat er IN die slowchattopics gebeurt: opmerkingen die kant noch wal raken en die alleen maar gericht zijn op het zo hendig sjiek mogelijk etaleren van grofmondigheid. als er tien topics open staan waarin het alleen maar gaat over kankerkachel en niet meer, waar ben je dan in hemelsnaam mee bezig!?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:48 schreef paddy het volgende:
[..]
Ergens vind ik dus die SC topics helemaal niet storend.Dat er zoveel zijn weer wel, maar daar zal dan wel een reden voor zijn. Het is toch eigenlijk heel makkelijk om daar gewoon niet op te klikken ?
Done, attendeer me er maar op hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:51 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Was wel ff makkelijker geweest dit slotje ook ff in de klaagmuur toe te lichten imho![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Done, attendeer me er maar op hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |