En we zitten los van elkaar nog op 1 lijn ook nogquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:29 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
[..]
Kan ik mij in vinden, bedankt![]()

Wat je eigenlijk wilt zeggen is; laat maar gaan, het probleem lost zichzelf wel op. Toch? Of begrijp ik je verkeerd?quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:46 schreef MrBean het volgende:
Users komen, users gaan, forums komen, forums gaan .... Gewoon een kwestie van vraag-aanbod.

hier laat je dus weer zien dat je er geen reet van begrijptquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:38 schreef peterh het volgende:
OK alles is duidelijk! Maikuuul...![]()
Kan dit topic gesloten worden?![]()
en hier laat je weer zien dat je het wel begrijptquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:40 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd, helaas hebben de bans niet geholpen ivm zijn posts. Na iedere ban ging hij nog bezetener rare topics starten imho.
Wetende dat je dan baggerposts krijgt.
Naar mijn mening dienen er serieuze klachten in de KLB gepost te worden, geen aandachttopics.

Is ook nodig, willen we het niveau van de KLB weer omhoog krijgenquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
En we zitten los van elkaar nog op 1 lijn ook nog!!!

Nee, je begrijpt me goed.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wat je eigenlijk wilt zeggen is; laat maar gaan, het probleem lost zichzelf wel op. Toch? Of begrijp ik je verkeerd?

dat lees ik er ook in, maar zo simpel werkt het helaas niet. De "grappige" hypes spreiden zich als een olievlek over het forum uit, en sneeuwen de rest onder, en dat verdwijnt niet zomaar uit zichzelf.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wat je eigenlijk wilt zeggen is; laat maar gaan, het probleem lost zichzelf wel op. Toch? Of begrijp ik je verkeerd?

Ok, niet mee eens dan. Slechts met 1 ding: users gaan. Ik neem aan dat dat nu wel eens zal gaan gebeuren.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:49 schreef MrBean het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt me goed.
Tot nu toe vind ik KLB wel mee vallen eigenlijk.

Euhh Buzz ik ben geen Peter nog watquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:47 schreef buzzer het volgende:
[..]
hier laat je dus weer zien dat je er geen reet van begrijpt
[..]
en hier laat je weer zien dat je het wel begrijpt

nee het valt niet mee. Verwijderde ik in het begin 20 a 30 baggerreakties per dag, nu loopt het in de honderdtallen per dag. Als het meeviel was dit topic er niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:49 schreef MrBean het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt me goed.
Tot nu toe vind ik KLB wel mee vallen eigenlijk.

ik bedoelde het serieus als compliment hoor ! Ik ben het gewoon met je eens.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:51 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Euhh Buzz ik ben geen Peter nog wat![]()
Als we met z'n allen het doel hebben om de KLB weer op niveau te krijgen, zullen ook alle neuzen in dezelfde richting moeten staan.

En ook deze niet: Het niveau van de KLBquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:51 schreef buzzer het volgende:
Als het meeviel was dit topic er niet.

Snap ik ook welquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik bedoelde het serieus als compliment hoor ! Ik ben het gewoon met je eens.

Wat wil je er aan doen dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:51 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee het valt niet mee. Verwijderde ik in het begin 20 a 30 baggerreakties per dag, nu loopt het in de honderdtallen per dag. Als het meeviel was dit topic er niet.

Ah, jou moest ik ff hebben, kijk, zo'n retoriek topic zou imho veel en veel leuker zijn in SES dan in klb,quote:

Hmmmm .... en topics over verkeer in PTA?quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah, jou moest ik ff hebben, kijk, zo'n retoriek topic zou imho veel en veel leuker zijn in SES dan in klb,
als voorbeeld.

Wat Yvonne wil zeggen, is dat notoire baggeraars nu een ban oplopen. Voorheen gebeurde dat, volgens mij, veel te weinig.quote:

Nee, ff over dit specifieke topic, zoals hierboven al gezegd, ieder topic apart bekijken, maar ik denk dat er in SES veel meer leuke reacties komen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:58 schreef MrBean het volgende:
[..]
Hmmmm .... en topics over verkeer in PTA?
Wat blijft er dan over?

Je kunt zeggen over Maikuuul wat je wil, maar hij had wel goede topics. En enige waar hij er reclame voor maakte, was in PUB SC. Voor de rest kom ik niet op het forum, dus dat weet ik niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:38 schreef peterh het volgende:
OK alles is duidelijk! Maikuuul...![]()
Kan dit topic gesloten worden?![]()

Kijk hier verschillen wij van meningquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:03 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Je kunt zeggen over Maikuuul wat je wil, maar hij had wel goede topics. En enige waar hij er reclame voor maakte, was in PUB SC. Voor de rest kom ik niet op het forum, dus dat weet ik niet.

het jammere is, dat Maikuuul zo gehypt is, dat hij met goed fatsoen geen topic meer kan openen zonder dat het verbaggerd wordt met hendig sjiek opmerkingen enzo..quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:03 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Je kunt zeggen over Maikuuul wat je wil, maar hij had wel goede topics. En enige waar hij er reclame voor maakte, was in PUB SC. Voor de rest kom ik niet op het forum, dus dat weet ik niet.

Nou ik neem dat dit niet alleen maar voor KLB geldt dan. Eenduidig beleidquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:06 schreef ErikT het volgende:
Ben benieuwd of het helpt. Die mensen kunnen toch ook naar 'Onzin'? Er is blijkbaar een markt voor. Het aanbod is daar.

Bagger is nergens geaccepteerd.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:06 schreef ErikT het volgende:
Ben benieuwd of het helpt. Die mensen kunnen toch ook naar 'Onzin'? Er is blijkbaar een markt voor. Het aanbod is daar.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |