Waarvoor verander je voor zo'n user niet zijn username dan, om dit soort dingen juist te voorkomen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:08 schreef buzzer het volgende:
[..]
het jammere is, dat Maikuuul zo gehypt is, dat hij met goed fatsoen geen topic meer kan openen zonder dat het verbaggerd wordt met hendig sjiek opmerkingen enzo..
Natuurlijk ligt zijn postgedrag daar wel aan ten grondslag, maar als hij zijn best doet om een normaal en leuk topic te openen, krijgt hji de kans niet eens.

Oorzaak, gevolg enzo. Die jongen is simpelweg niet meer serieus te nemen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:08 schreef buzzer het volgende:
[..]
het jammere is, dat Maikuuul zo gehypt is, dat hij met goed fatsoen geen topic meer kan openen zonder dat het verbaggerd wordt met hendig sjiek opmerkingen enzo..
Natuurlijk ligt zijn postgedrag daar wel aan ten grondslag, maar als hij zijn best doet om een normaal en leuk topic te openen, krijgt hji de kans niet eens.

Kijk dat is mijn punt dus. Dat is zijn schuld niet, maar die van andere users. Er zijn natuurlijk een aantal baggerusers in KLB. Maar je hebt ook een hele hoop users wat uitspraken van anderen overnemen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:08 schreef buzzer het volgende:
[..]

En waarom is het niet de schuld van Maikuuul zelf? Die jongen heeft het iq van een pinda, logisch dat je hem niet serieus meer neemt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:11 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Kijk dat is mijn punt dus. Dat is zijn schuld niet, maar die van andere users. Er zijn natuurlijk een aantal baggerusers in KLB. Maar je hebt ook een hele hoop users wat uitspraken van anderen overnemen.

Zal weinig helpen, hij zal iig toch weer van die posts openen waardoor je weer een hoop bagger aantrekt imo.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:10 schreef Vipers het volgende:
[..]
Waarvoor verander je voor zo'n user niet zijn username dan, om dit soort dingen juist te voorkomen.

Ja dat is ook lomp, maar waar leg je de grens dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:13 schreef yvonne het volgende:
Goedkoop bier zou verboden moeten worden Hier, OP is best wat van te "brouwen"
welnee, bier is goed, bier is kut, bier is ok.
Geweldig voorbeeld

Tot nu toe heb ik hem niet van die hele gekke post zien maken, maar hij krijgt wel meteen de rotzooi over hem heen. Iquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:13 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Zal weinig helpen, hij zal iig toch weer van die posts openen waardoor je weer een hoop bagger aantrekt imo.

neeeej dat zeg ik dus niet. Door zijn postgedrag staat hij bekend als baggereraar, en dus de kans dat hij een serieus topic van de grond krijg is nihil, omdat iedereen van mening is... nou ja, zie mijn sig maar.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:11 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Kijk dat is mijn punt dus. Dat is zijn schuld niet, maar die van andere users. Er zijn natuurlijk een aantal baggerusers in KLB. .

Actie = reactie. check zijn hele postgeschiedenis maar eensquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:16 schreef Vipers het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik hem niet van die hele gekke post zien maken, maar hij krijgt wel meteen de rotzooi over hem heen. I

Nou heb ik maikuuul ook nog geen enkele keer een poging zien doen om een "serieus" topic te openen. Het ging altijd over: zijn brommer, zijn jas, een frikandel, of school. En altijd ging het he-le-maal nergens over.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:16 schreef buzzer het volgende:
[..]
neeeej dat zeg ik dus niet. Door zijn postgedrag staat hij bekend als baggereraar, en dus de kans dat hij een serieus topic van de grond krijg is nihil, omdat iedereen van mening is... nou ja, zie mijn sig maar.

Centraal bagger subforum een ideetje? met topics als 'hendig' .quote:

Daar heb ik geen tijd voor. Maar als zo'n iemand nou zijn leven wil verbeteren (hypothethisch gesproken) dan moet dat tcoh kunnen zonder dat hij dit soort dingen meteen over zich heen krijgt. Of als je hem niet gelooft post dan nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:17 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Actie = reactie. check zijn hele postgeschiedenis maar eens![]()

Toch vind ik het wel grappige topics, zou dan eigenlijk allemaal in onzin moeten. Of er moet een nieuw subforum komen: Maikuuulquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou heb ik maikuuul ook nog geen enkele keer een poging zien doen om een "serieus" topic te openen. Het ging altijd over: zijn brommer, zijn jas, een frikandel, of school. En altijd ging het he-le-maal nergens over.

Komt neer op "vrachtwagen staat voor mijn huis en daar stoor ik me aan" en door de titel gaat het al direct een andere kant op. Niet onmogelijk om er wat van te brouwen, maar om nou te zeggen dat de TS geheel zonder schuld is?quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:13 schreef yvonne het volgende:
Goedkoop bier zou verboden moeten worden Hier, OP is best wat van te "brouwen"

Pareto principequote:Op donderdag 19 januari 2006 12:19 schreef buzzer het volgende:
[..]
ben ik helemaal met je eens. Samenspel zou prima zijn, en over het algemeen is die er ook wel. Alleen is ook in KLB de 20/80 regel van toepassing. 20% van de users vraagt 80% van de aandacht, en enkel door het baggeren en kapen van topics, het plaatsen van standaars reakties die gehypt zijn, maar absoluut niet leuk grappig of what so ever. Dus dat sneeuwt inderdaad een beetje onder, en dat i sjammer. Daarom moet het maar eens echt afgelopen zijn met dat achterlijke gedrag in KLB (van die 20% dan he ?) en dan wordt het hopelijk weer leefbaar hier.

Wat betekend eik?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:50 schreef yvonne het volgende:
Jullie verkloten de boel, eik horen jullie het op te lossen.

Spreek de zin eens hardop uit?quote:

eigenlijk.quote:

Gebruik van plaatjes ..........rest my casequote:Op donderdag 19 januari 2006 13:21 schreef Vipers het volgende:
[..]
Daar heb ik geen tijd voor. Maar als zo'n iemand nou zijn leven wil verbeteren (hypothethisch gesproken) dan moet dat tcoh kunnen zonder dat hij dit soort dingen meteen over zich heen krijgt. Of als je hem niet gelooft post dan niet

dat is dus niet waar... het topic ging over het feit dat de ts goedkoop bier niet te zuipen vind..quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Komt neer op "vrachtwagen staat voor mijn huis en daar stoor ik me aan" en door de titel gaat het al direct een andere kant op. Niet onmogelijk om er wat van te brouwen, maar om nou te zeggen dat de TS geheel zonder schuld is?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |