abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 januari 2006 @ 13:10:41 #76
131306 Vipers
Zei ik toch!!
pi_34237702
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:08 schreef buzzer het volgende:

[..]

het jammere is, dat Maikuuul zo gehypt is, dat hij met goed fatsoen geen topic meer kan openen zonder dat het verbaggerd wordt met hendig sjiek opmerkingen enzo..

Natuurlijk ligt zijn postgedrag daar wel aan ten grondslag, maar als hij zijn best doet om een normaal en leuk topic te openen, krijgt hji de kans niet eens.
Waarvoor verander je voor zo'n user niet zijn username dan, om dit soort dingen juist te voorkomen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander
Ik zeg maar zo: ik zeg maar niets! Want als ik toch wat zeg, zeg je toch: wat zeg je?
pi_34237723
quote:

[..]

het jammere is, dat Maikuuul zo gehypt is, dat hij met goed fatsoen geen topic meer kan openen zonder dat het verbaggerd wordt met hendig sjiek opmerkingen enzo..

Natuurlijk ligt zijn postgedrag daar wel aan ten grondslag, maar als hij zijn best doet om een normaal en leuk topic te openen, krijgt hji de kans niet eens.
Oorzaak, gevolg enzo. Die jongen is simpelweg niet meer serieus te nemen.
pi_34237750
quote:

[..]

Kijk dat is mijn punt dus. Dat is zijn schuld niet, maar die van andere users. Er zijn natuurlijk een aantal baggerusers in KLB. Maar je hebt ook een hele hoop users wat uitspraken van anderen overnemen.
pi_34237794
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:11 schreef Ulreazj het volgende:

[..]

Kijk dat is mijn punt dus. Dat is zijn schuld niet, maar die van andere users. Er zijn natuurlijk een aantal baggerusers in KLB. Maar je hebt ook een hele hoop users wat uitspraken van anderen overnemen.
En waarom is het niet de schuld van Maikuuul zelf? Die jongen heeft het iq van een pinda, logisch dat je hem niet serieus meer neemt.
pi_34237802
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:10 schreef Vipers het volgende:

[..]

Waarvoor verander je voor zo'n user niet zijn username dan, om dit soort dingen juist te voorkomen.
Zal weinig helpen, hij zal iig toch weer van die posts openen waardoor je weer een hoop bagger aantrekt imo.
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  Admin donderdag 19 januari 2006 @ 13:13:13 #81
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_34237804
Goedkoop bier zou verboden moeten worden Hier, OP is best wat van te "brouwen"
welnee, bier is goed, bier is kut, bier is ok.
Geweldig voorbeeld
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 19 januari 2006 @ 13:15:16 #82
131306 Vipers
Zei ik toch!!
pi_34237871
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:13 schreef yvonne het volgende:
welnee, bier is goed, bier is kut, bier is ok.
Geweldig voorbeeld
Ja dat is ook lomp, maar waar leg je de grens dan?
Ik zeg maar zo: ik zeg maar niets! Want als ik toch wat zeg, zeg je toch: wat zeg je?
  donderdag 19 januari 2006 @ 13:16:06 #83
131306 Vipers
Zei ik toch!!
pi_34237918
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:13 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Zal weinig helpen, hij zal iig toch weer van die posts openen waardoor je weer een hoop bagger aantrekt imo.
Tot nu toe heb ik hem niet van die hele gekke post zien maken, maar hij krijgt wel meteen de rotzooi over hem heen. I
  donderdag 19 januari 2006 @ 13:16:46 #84
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_34237946
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:11 schreef Ulreazj het volgende:

[..]

Kijk dat is mijn punt dus. Dat is zijn schuld niet, maar die van andere users. Er zijn natuurlijk een aantal baggerusers in KLB. .
neeeej dat zeg ik dus niet. Door zijn postgedrag staat hij bekend als baggereraar, en dus de kans dat hij een serieus topic van de grond krijg is nihil, omdat iedereen van mening is... nou ja, zie mijn sig maar.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_34237990
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:16 schreef Vipers het volgende:

[..]

Tot nu toe heb ik hem niet van die hele gekke post zien maken, maar hij krijgt wel meteen de rotzooi over hem heen. I
Actie = reactie. check zijn hele postgeschiedenis maar eens
pi_34238036
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:16 schreef buzzer het volgende:

[..]

neeeej dat zeg ik dus niet. Door zijn postgedrag staat hij bekend als baggereraar, en dus de kans dat hij een serieus topic van de grond krijg is nihil, omdat iedereen van mening is... nou ja, zie mijn sig maar.
Nou heb ik maikuuul ook nog geen enkele keer een poging zien doen om een "serieus" topic te openen. Het ging altijd over: zijn brommer, zijn jas, een frikandel, of school. En altijd ging het he-le-maal nergens over.
pi_34238101
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:10 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Bagger is nergens geaccepteerd.
Centraal bagger subforum een ideetje? met topics als 'hendig' .
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  donderdag 19 januari 2006 @ 13:21:23 #88
131306 Vipers
Zei ik toch!!
pi_34238131
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:17 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Actie = reactie. check zijn hele postgeschiedenis maar eens
Daar heb ik geen tijd voor. Maar als zo'n iemand nou zijn leven wil verbeteren (hypothethisch gesproken) dan moet dat tcoh kunnen zonder dat hij dit soort dingen meteen over zich heen krijgt. Of als je hem niet gelooft post dan niet
pi_34238189
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nou heb ik maikuuul ook nog geen enkele keer een poging zien doen om een "serieus" topic te openen. Het ging altijd over: zijn brommer, zijn jas, een frikandel, of school. En altijd ging het he-le-maal nergens over.
Toch vind ik het wel grappige topics, zou dan eigenlijk allemaal in onzin moeten. Of er moet een nieuw subforum komen: Maikuuul
pi_34239067
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:13 schreef yvonne het volgende:
Komt neer op "vrachtwagen staat voor mijn huis en daar stoor ik me aan" en door de titel gaat het al direct een andere kant op. Niet onmogelijk om er wat van te brouwen, maar om nou te zeggen dat de TS geheel zonder schuld is?
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_34239306
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 12:19 schreef buzzer het volgende:

[..]

ben ik helemaal met je eens. Samenspel zou prima zijn, en over het algemeen is die er ook wel. Alleen is ook in KLB de 20/80 regel van toepassing. 20% van de users vraagt 80% van de aandacht, en enkel door het baggeren en kapen van topics, het plaatsen van standaars reakties die gehypt zijn, maar absoluut niet leuk grappig of what so ever. Dus dat sneeuwt inderdaad een beetje onder, en dat i sjammer. Daarom moet het maar eens echt afgelopen zijn met dat achterlijke gedrag in KLB (van die 20% dan he ?) en dan wordt het hopelijk weer leefbaar hier.
Pareto principe
pi_34239336
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:50 schreef yvonne het volgende:
Jullie verkloten de boel, eik horen jullie het op te lossen.
Wat betekend eik?
  donderdag 19 januari 2006 @ 13:52:45 #93
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_34239358
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:52 schreef twisteddlogic het volgende:

[..]

Wat betekend eik?
Spreek de zin eens hardop uit?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_34239429
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:52 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Spreek de zin eens hardop uit?
Ik heb echt geen idee.
  donderdag 19 januari 2006 @ 13:55:46 #95
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_34239464
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:54 schreef twisteddlogic het volgende:

[..]

Ik heb echt geen idee.
eigenlijk.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_34239466
betekend eigenlijk. Als je beetje woorden inzou slikken, spreek je eigenlijk uit als eik.
pi_34240069
Meiden == puisten

dit topic werd eigenlijk ook door 1 zin vakkundig om zeep geholpen, maar dat ging toch ook een flinke tijd door.
Voor de rest vind ik KLB wel ok, enige wat misschien wat minder kan is de KLB topics die aangemaakt worden om maar iets aan te maken.

Bijv: Negerts (insert kotssmiley)

en dat de OP dan niets zegt behalve hetzelfde zinnetje als de TT. Een beetje onderbouwing is wel handig, bijv naar aanleiding van een tv-programma oid.
pi_34240411
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:21 schreef Vipers het volgende:

[..]

Daar heb ik geen tijd voor. Maar als zo'n iemand nou zijn leven wil verbeteren (hypothethisch gesproken) dan moet dat tcoh kunnen zonder dat hij dit soort dingen meteen over zich heen krijgt. Of als je hem niet gelooft post dan niet
Gebruik van plaatjes ..........rest my case
pi_34240525
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:44 schreef Litpho het volgende:

[..]

Komt neer op "vrachtwagen staat voor mijn huis en daar stoor ik me aan" en door de titel gaat het al direct een andere kant op. Niet onmogelijk om er wat van te brouwen, maar om nou te zeggen dat de TS geheel zonder schuld is?
dat is dus niet waar... het topic ging over het feit dat de ts goedkoop bier niet te zuipen vind..
wat verwacht je dan? natuurlijk gaan mensen dan lopen roepen van dit bier is rioolwater en dat bier is goddelijk enz..
Jeff Buckley - All Flowers in Time bend Towards the Sun
http://youtube.com/watch?v=chZbxlbGkMU&mode=user&search=
Jeff Buckley - I Woke up in a Strange Place
http://youtube.com/watch?v=jfy_vnWWN0s
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:26:12 #100
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_34240526
Maar ik heb nou eenmaal altijd veel te klagen

Wat kan ik daar aan doen ? Ik wil mijn problemen gewoon delen
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program