Webruimte eigen provider.... Een server zoeken die wel werkt. Of gewoon geen plaatje posten.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:46 schreef clowncloon het volgende:
Nou ik zou zeggen....geef maar aan hoe het makkelijk kan.
lekker kort door de bocht....de gemiddelde digibeet kan hier niks mee....daarom gaat het fout.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:46 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Webruimte eigen provider.... Een server zoeken die wel werkt. Of gewoon geen plaatje posten.
maar kunnen wel imageshack gebruikenquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:48 schreef clowncloon het volgende:
[..]
lekker kort door de bocht....de gemiddelde digibeet kan hier niks mee....daarom gaat het fout.
Nou als iemand iets niet snapt, kan die dat beter niet doen of uitvinden hoe het moet. Als je niet kan zwemmen, spring je toch ook niet in een zwembad?quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:48 schreef clowncloon het volgende:
[..]
lekker kort door de bocht....de gemiddelde digibeet kan hier niks mee....daarom gaat het fout.
?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:09 schreef Wenzo het volgende:
Je heb tegenwoordig toch een FOK!plaatjesuploader?
http://uploader.phserver.net/quote:
Ik zou maar eens dit Zo KLB-verkloters, dan maar zo, 2 gaan lezenquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:17 schreef Maikuuul het volgende:
Tjah het is me idd kutje
Doet het inderdaad niet, maar dat komt doordat ik binnenkort een andere server neem. Ik heb nu maar een bepaald aantal gig wat ik aan dataverkeer mag verzetten. Als ik op die andere server over ga dan wordt dat vrijwel onbeperktquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:15 schreef Wenzo het volgende:
[..]
http://uploader.phserver.net/
Maar ik zie dat die het niet meer doet. Jammer zou wel lekker zijn om die gele kikkers niet meer te zien.
Als je host PHP ondersteund dan kan dat. Op het internet zijn wel upload scripts te vindenquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:28 schreef SterkStaaltje het volgende:
Kan ik op m'n eigen webruimte geen prive plaatjesserver runnen? Dus met uploadschermpje, overzicht etc etc?
Ik heb chello, weet niet of dat PHP ondersteund, sterker nog, ik weet niet eens wat PHP is. Ha! Het moet dus echt noobproof zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als je host PHP ondersteund dan kan dat. Op het internet zijn wel upload scripts te vinden
Webruimte die je van een provider krijgt heeft vaak geen ondersteuning voor PHP. Er zijn uitzonderingen, maar bij de meeste is het geblokkeerd. En PHP is een scripttaal die het mogelijk maakt bepaalde bewerkingen op de server uit te voeren.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:33 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Ik heb chello, weet niet of dat PHP ondersteund, sterker nog, ik weet niet eens wat PHP is. Ha! Het moet dus echt noobproof zijn.
Dan ondersteund je host geen php, je zou dus gewoon FTP moeten gebruiken om plaatjes te uploaden...quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:01 schreef Forcefuzz het volgende:
Als ik dat doe dan vraagt ie of ik het bestand wil open/opslaan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |