Welke band?quote:De drummer van,
, heeft een documentaire gemaakt over de historie van zijn vroegere band.
presenteert [titel] volgende maand op het Sundance Film Festival in het Amerikaanse Utah. De film bevat filmmateriaal dat de drummer schoot van de begindagen van de band in de midden jaren 70 tot aan het begin van de jaren 80.
Ook hebben een aantal andere bandleden, zoalsen
, de film gezien en zij hebben de film goedgekeurd.
Dan snap ik de zinquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:11 schreef schaap001 het volgende:
Stewart Copeland van the Police: er zit waarschijnlijk ook materiaal van Pinkpop, hoorde ik...
Goedemorgen trouwens...
niet helemaalquote:Ook hebben een aantal andere bandleden, zoalsen
, de film gezien en zij hebben de film goedgekeurd.
Nee, die laatste zin snap ik ook niet helemaal, maar het is wel juistquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:11 schreef schaap001 het volgende:
Stewart Copeland van the Police: er zit waarschijnlijk ook materiaal van Pinkpop, hoorde ik...
Goedemorgen trouwens...
Ja, dat zal dan welquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:22 schreef schaap001 het volgende:
Je bedoelt dat het sugereert dat er meer andere bandleden dan 2 zijn? Misschien rekenen ze Henri Padovani voor het gemak ook mee (omdat ie in de film zit, bijvoorbeeld??)... kweenie...
Nee, zijn initialen zijn J.H.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:27 schreef schaap001 het volgende:
Die foto van Peaceman; is dat misschien Gary Louris (van the Jayhawks vroeger)?
Nee, dat bericht komt van de site van Radio rebecca, al die berichten lezen alsof ze zijn geschreven door een stagiare die niet gehinderd wordt door enige kennis van popmuziek.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:22 schreef schaap001 het volgende:
Je bedoelt dat het sugereert dat er meer andere bandleden dan 2 zijn? Misschien rekenen ze Henri Padovani voor het gemak ook mee (omdat ie in de film zit, bijvoorbeeld??)... kweenie...
Nee, wel uit Engeland.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:09 schreef cafca het volgende:
Een reïncarnatie van the Cult?
Wel van dezelfde generatie. Ze waren het voorprogramma van the Darkness tijdens hun europese tour van 2004 en stonden als zodanig dus ook in de Melkweg. Maar ze bestaan al vanaf ± 1992.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:16 schreef Berkery het volgende:
Terrorvision?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:52 schreef bukgeit het volgende:
Triestheid heeft een naam: The Wildhearts.
ranja +1quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:15 schreef ranja het volgende:
Dogs Die In Hot Cars
Clap Your Hands Say Yeah
The Je Ne Sais Quoi
The Sins Of Thy Beloved
Elvis Costello and the Attractions
Als je 'The' weglaat zit je wel op vijfquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:16 schreef dolle_hond het volgende:
the men they couldn't hang
zo'n samenvoeging is altijd moeilijk tellenquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:18 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Als je 'The' weglaat zit je wel op vijf
Jouw lijstje is helemaal een zootje, eigenlijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:20 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zo'n samenvoeging is altijd moeilijk tellen
dank jequote:Op donderdag 19 januari 2006 12:21 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Jouw lijstje is helemaal een zootje, eigenlijk
Hier nog een gokje op Joe Henry, al lijkt ie er niet echt op.quote:Op donderdag 19 januari 2006 08:20 schreef cafca het volgende:
Deze vraag van peacman stond nog open:
[afbeelding]
nee helaas....quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:56 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Hier nog een gokje op Joe Henry, al lijkt ie er niet echt op.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:08 schreef bukgeit het volgende:
Jesse Harris, is ook zo.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:58 schreef schaap001 het volgende:
Begin jaren 60 vocaal groepje en ik meen me te herinneren dat the Beach Boys een nummer van ze gejat hadden ofzoiets dergelijks. Is dat waar je op doelt?
TSE kopt m inquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
David Gates?
Inderdaad, DAAU. SCHAAP001 + 1quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:59 schreef schaap001 het volgende:
Die Anarchistische Abendunterhaltung
quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:21 schreef bukgeit het volgende:
A Day In The Life dacht ik.
Klopt, 14, 15 en 16 april, Rotterdam. Ben d'r nog nooit geweest, maar wil wel graag een keertje.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:28 schreef DaisyDuke het volgende:
Motel Mozaique
Klopt. Ik wil alleen ook nog de link tussen Madlib en MF Doom horen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:41 schreef schaap001 het volgende:
Madlib = Qouasimoto en MF Doom = Viktor Vaughn.
Het gaat inderdaad om de naam van een gemeenschappelijk project. Een plaat die in veel 2004 jaarlijsten was te vinden.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:45 schreef schaap001 het volgende:
Dan vermoed ik dat ze samen een project doen... maar vraag me de er naam niet van, haha!![]()
Die alter ego´s wist ik toevallig....
quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:27 schreef bukgeit het volgende:
Ik heb al mijn schoolschriftjes nog. Bonhams, New York?
Emiliana Torrini
Waar gaan we dit rijtje namen zien?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:58 schreef timbob het volgende:
dit word een "ohja"
Ik ben wel ff scheids:quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:56 schreef methodmich het volgende:
CC Peniston?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:30 schreef dolle_hond het volgende:
arno?
pessimistquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:55 schreef Gambolputty het volgende:
Radiohead?
quote:will be the first single from the band’s fifth as-yet-untitled album. It’s an urgent, impassioned plea to unrequited love; three-and-a-half minutes of joyous pop, reminiscent of the band’s early work and a strong indication of what to expect from the new album.
jij wel natuurlijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:32 schreef placebeau het volgende:
because I want you (placebo)?
Hehe, tot nu toe al elk jaar minstens een punt gehaald. Deze was dus nodigquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:33 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
jij wel natuurlijk
placebeau +1
Wees gerust. Toch ben je het warmst.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik ben bang dat dat iets uit de categorie Destiny's Child ofzo is
Dat geeft niet, ik duik namelijk toch nu m'n bed inquote:
In dat geval: Flying Burrito Brothers?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat geeft niet, ik duik namelijk toch nu m'n bed in
Charmian +1quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:07 schreef Charmian het volgende:
pink floyd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je hebt de clip toch wel eens gezien?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:21 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ik heb The Wall niet eens gezien![]()
maar ik ga nu weg
Die waren altijd met 4, tot 1988 ofzo.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:27 schreef Charmian het volgende:
Die waren (of zijn) met 3.
ja,ik heb de video Another Brick In The Wall ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
je hebt de clip toch wel eens gezien?
Ik heb helaas daar geen tijd voor....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:34 schreef MadMaster het volgende:
Peaceman, wat mij betreft mag je een nieuwe vraag stellen, je antwoord is juist.
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:54 schreef bukgeit het volgende:
Je klinkt zo zeker. Is dat inderdaad zo?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:15 schreef ranja het volgende:
Jose - I will follow him?
klopt niet echt met zelfde niveau als vanessa, maar wie weet
Vanavond in Waterfrontquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:47 schreef search64 het volgende:
The Ex.
Ah, al geraden.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:51 schreef ranja het volgende:
Shirley Bassey?
snel zeg... klopt het dan toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:29 schreef Berkery het volgende:
David Bowie?
En toch..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:39 schreef schaap001 het volgende:
Ik heb iets over een film over Iggy Pop gehoord, maar ik hoop niet dat HIJ Iggy gaat spelen....
Schaap001 + 1quote:Elijah Wood is tired of being called “Frodo” everywhere he goes and tried to pick up parts that could change his LOTR image.
The 24-year-old actor, who can be seen in “Sin City”, has landed the role of a young Iggy
Pop in a new movie but he's terrified about portraying the outrageous punk icon.
Elijah Wood, who has also signed up to voice Mumble in the new animated movie “Happy Feet”, will start shooting the top-secret film in 2006. The actor admits he's getting more nervous as the start date approaches.
"I'm scared to death of doing it, because I love him (Iggy Pop) so much and I respect the music so much. I don't want to be the person responsible for screwing that up”, said Wood.
"Now I wanna be your dog"
Die speel ik ook alquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:39 schreef schaap001 het volgende:
Ik heb iets over een film over Iggy Pop gehoord, maar ik hoop niet dat HIJ Iggy gaat spelen....
Sorry, had tentamen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:08 schreef Mark het volgende:
Namens search64:
die nieuwe clip van katie melua gaat zeker zo ver...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:50 schreef lubje25 het volgende:
net zo als die vent vorig jaar net voor carnaval. Die vermoorde zijn moeder, vilde haar en ging toen in haar huid het verkeer regelen. Bedoel je zo iets Captain?
Nu je het zegt, ja: hij lijkt wel wat op... maar Lars heeft nog net een paar plukken haar meer.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:56 schreef Mark het volgende:
Lars Ulrich?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:09 schreef Mark het volgende:
Jason Bonham?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:23 schreef Captain_Redbeard het volgende:
willie nelson ?
Gregg Allman is het niet. Of zo zou kunnenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:07 schreef Charmian het volgende:
gregg allman of zo?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Gregg Allman is het niet. Of zo zou kunnen
AMG zegt:quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:22 schreef Prep2Fight het volgende:
Zeker een bekende kop, maar schiet me niet te binnen..Kris Kristofferson misschien?
Shakira is liefquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zal ik maar een nieuwe doen dan?
[afbeelding]
Mocht mijn huwelijk met Shakira onverwachts afgeblazen worden dan ga ik met haar trouwen. Wie is zij?
Deze dame is gewoon stoer en coolquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik vind deze dame echt lelijk. En vriendlief vindt dat ze een grote neus heeft.
Waarschijnlijk zegt 'ie dat alleen om mij een plezier te doen...
![]()
Rrrrrrrrrright!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Deze dame is gewoon stoer en cool![]()
Sjit, dat had ik even moeten weg photoshoppenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Aan haar halsband te zien begint haar naam met McT....
Had je meteen wat aan die gok van een neus kunnen doen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Sjit, dat had ik even moeten weg photoshoppen![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:09 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Had je meteen wat aan die gok van een neus kunnen doen.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:09 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Had je meteen wat aan die gok van een neus kunnen doen.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |