Ah, al geraden.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:51 schreef ranja het volgende:
Shirley Bassey?
snel zeg... klopt het dan toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:29 schreef Berkery het volgende:
David Bowie?
En toch..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:39 schreef schaap001 het volgende:
Ik heb iets over een film over Iggy Pop gehoord, maar ik hoop niet dat HIJ Iggy gaat spelen....
Schaap001 + 1quote:Elijah Wood is tired of being called “Frodo” everywhere he goes and tried to pick up parts that could change his LOTR image.
The 24-year-old actor, who can be seen in “Sin City”, has landed the role of a young Iggy
Pop in a new movie but he's terrified about portraying the outrageous punk icon.
Elijah Wood, who has also signed up to voice Mumble in the new animated movie “Happy Feet”, will start shooting the top-secret film in 2006. The actor admits he's getting more nervous as the start date approaches.
"I'm scared to death of doing it, because I love him (Iggy Pop) so much and I respect the music so much. I don't want to be the person responsible for screwing that up”, said Wood.
"Now I wanna be your dog"
Die speel ik ook alquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:39 schreef schaap001 het volgende:
Ik heb iets over een film over Iggy Pop gehoord, maar ik hoop niet dat HIJ Iggy gaat spelen....
Sorry, had tentamen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:08 schreef Mark het volgende:
Namens search64:
die nieuwe clip van katie melua gaat zeker zo ver...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:50 schreef lubje25 het volgende:
net zo als die vent vorig jaar net voor carnaval. Die vermoorde zijn moeder, vilde haar en ging toen in haar huid het verkeer regelen. Bedoel je zo iets Captain?
Nu je het zegt, ja: hij lijkt wel wat op... maar Lars heeft nog net een paar plukken haar meer.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:56 schreef Mark het volgende:
Lars Ulrich?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:09 schreef Mark het volgende:
Jason Bonham?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |