quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:23 schreef S-Two het volgende:
Damn, ik kan niet wachten tot dat ik hem heb
Ja ik ook nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:23 schreef S-Two het volgende:
Damn, ik kan niet wachten tot dat ik hem heb
Je ziet er niet echt uit als een rapper, meer als een brainpower. Maar lijpe shit son.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:57 schreef MadMarine het volgende:
ik luister het nu al een tijdje naar opgezwolle
ik heb nog met fricorico gerapt, je weet toch
maar die muziek kan me eigenlijk niet meer zoveel boeien. het wordt saai als je het te vaak hoort denk ik. en eigenlijk vind ik dat toch wel een beetje jammer.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:03 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Je ziet er niet echt uit als een rapper, meer als een brainpower. Maar lijpe shit son..
Is geen album, Generation Now was een TV programma op de Box of TMF ofzo. Daarvoor hebben Ty en Nav een aantal nummers gemaakt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:39 schreef jimjim1983 het volgende:
wat is trouwens Generation Now voor album? van Typhoon en Nav?
oh ok thanksquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:03 schreef SpadeAce het volgende:
[..]
Is geen album, Generation Now was een TV programma op de Box of TMF ofzo. Daarvoor hebben Ty en Nav een aantal nummers gemaakt.
Nog gast MC's aanwezig tijdens de show? Wie deed het voorprogramma?quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:07 schreef Catch22- het volgende:
Ik vind het een supergoed album, heel professionele beats en catchy beats wat toch voor het commerciele succes moet gaan zorgen (niets dan begrip, die jongens moeten ook eten)
Rico rapt misschien wel minder, maar wel beter idd. Maar het is een zeer dope album. De lyrics zijn ook heel sterk.
Ik vind hem dan ook zeker beter dan vloeistof en spuugdingen. Moet er alleen nog ff wat vaker naar luisteren.
De show was ook vet, ze zette een vette show neer, als vanouds
mag hopen van wel. duurt al lang genoeg.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:43 schreef DubzOne het volgende:
Ik wil em ook!! Dikke shizzle dan maar.... ik ga em morgen alvast ff downen
Maar om even op de vraag van jimjim terug te komen: Typhoon komt dit jaar toch wel met een album?!
Sorry hé ik was hype en stonedquote:[b]Op donderdag 19 januari 2006 13:09
zou er in de TT trouwens geen 'emigreren' moeten staan?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:14 schreef cultheld het volgende:
M'n neefje woont in Zwolle en die is naar de release party gegaan (gisteren). Ik heb het album al. Als iemand 'm wil hebben, wil ik de rapidshare hier wel neer zetten.![]()
Volgens mij is dat niet de bedoelingquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:14 schreef cultheld het volgende:
M'n neefje woont in Zwolle en die is naar de release party gegaan (gisteren). Ik heb het album al. Als iemand 'm wil hebben, wil ik de rapidshare hier wel neer zetten.![]()
Boeit die gasten van Opgezwolle niks hoor, volgens m'n neefje zeiden ze gisteren zelf nog: Of je 'm nou downloadt of niet, dat maakt niks uit, deden wij vroeger ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet de bedoeling
Weet ik welquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Boeit die gasten van Opgezwolle niks hoor, volgens m'n neefje zeiden ze gisteren zelf nog: Of je 'm nou downloadt of niet, dat maakt niks uit, deden wij vroeger ook![]()
quote:Bedankt voor je bestelling voor Opgezwolle Ltd. edition.
Vandaag heb ik je order verwerkt en er staat dus 1 Eigen Wereld Limited Edition van Opgezwolle voor je klaar.
dit mailtje kreeg ik ook toenstraks. wordt zsm opgestuurdquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:36 schreef rotskibo het volgende:
Ik vind deze cd beter dan sppugdingen en vloeistof samen, op vorige albums stonden ook dope tracks maar ik vond het een beetje als los zand aan elkaar zitten. Op dit album zit achter elke track een verhaal, ze geven hun visie en je blijft geboeid van de eerste tot de laatste seconde. Delic zn beats zijn echt te gruww gewoon.
btw: bij Plato.nl kan je hem niet meer bestellen, kreeg net dit mailtje:
[..]
![]()
De kerel van Plato die ik sprak zei dat het officieel morgen verkocht mag worden.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:15 schreef Devlinsect het volgende:
Ik zie geen schimmel op de hoes in vergelijking met het plaatje uit andere pagina / vorig deel.
Moet die schimmel nog worden gekweekt? Wanneer mag Plato de CD officieel verkopen?
Ik was woensdag bij Plato in Groningen, en vroeg of ik hem kon bestellen voor maandag. Toen zei die verkoper dat ze hem misschien vrijdag al zouden hebben. TOen ik vanmiddag in dit topic keek zag ik echter iemand die hem vandaag al had gekocht. Gelukkig kon ik vanmiddag ook nog ff heen want ze gingen erg snel weg.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:04 schreef Henkmanz het volgende:
Ik heb net Plato Enschede gebeld (aangezien ik hier zag dat hij al verkrijgbaar was) en ook hij zei dat Plato alle limited editions heeft opgekocht. Ook vertelde hij me dat Plato heel duidelijk verteld was dat ze hem níet mochten verkopen voor vrijdag, dus best apart dat S-Two hem al heeft kunnen kopen bij Plato (oftewel, relaxed voor je)
Anyway, er ligt één limited klaar voor me morgen, mooi ophalen dus, lijkt me duidelijk
Een vriend van me heeft hem in Utrecht gekocht voor me man, ik ben te blij! Ik had hem gisteravond al, maar de limited is gewoon te vet, te mooie hoes!quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:04 schreef Henkmanz het volgende:
Ik heb net Plato Enschede gebeld (aangezien ik hier zag dat hij al verkrijgbaar was) en ook hij zei dat Plato alle limited editions heeft opgekocht. Ook vertelde hij me dat Plato heel duidelijk verteld was dat ze hem níet mochten verkopen voor vrijdag, dus best apart dat S-Two hem al heeft kunnen kopen bij Plato (oftewel, relaxed voor je)
Anyway, er ligt één limited klaar voor me morgen, mooi ophalen dus, lijkt me duidelijk
Ik bedoel daarna.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:56 schreef kokos het volgende:
Hoedenplank wordt de singel
Gast, dat kán je niet missen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:33 schreef kokos het volgende:
Kwakman moet wel draaien dat vind ik wel bruut man. Mag je eigenlijk niet missen he
Ik ga morgenquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:54 schreef Ludacriss het volgende:
Wie zit er op 28 januari in Paradiso? ( net zoals ik)
lekker nummer hequote:
Ja, die heb ik dr nu ook op. Chill nummer.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:04 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ga morgen![]()
Atak, Enschede.
Maat van me gaat draaien
heb je m strax 3 x?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:16 schreef Chahid het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft hem in Utrecht gekocht voor me man, ik ben te blij! Ik had hem gisteravond al, maar de limited is gewoon te vet, te mooie hoes!
Ohw ik ben daar ook, zie je ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:04 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Check ik je daar wel, gast. Alsof je elkaar níet kan zien in Atak; die tent is even groot als mijn slaapkamer
Nee bol kon hem niet leveren..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:03 schreef blaaatkipje het volgende:
album staat online op www.3voor12.nl ---> luisterpaal
[..]
heb je m strax 3 x?![]()
Chrishop en Henkmanz, tot vanavond.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:12 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ohw ik ben daar ook, zie je ook. Jij unibrow ik 15 cm joint?
.
Hamvraagquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:36 schreef MMaRsu het volgende:
Hey welk opgezwolle nummer is dat ook alweer aan het eind van Werk Aan de Winkel?
ik vind die James wel tofquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:18 schreef Plots het volgende:
Raymzter had ik wel ff beter verwacht. Shyrock komt dope. En Winne heeft mij nog niet overtuigd
Jawat op gekkenhuis vind ik ook erg sterkquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:18 schreef Plots het volgende:
erg dope album.
Ik vind dat mensen te snel een oordeel vellen over het album.
Deze lauwe skeit moet je vaker luisteren om de dikke dingen te achterhalen.
Raymzter had ik wel ff beter verwacht. Shyrock komt dope. En Winne heeft mij nog niet overtuigd
Bij een vriend zat er geen cd inquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:23 schreef Henkmanz het volgende:
Heb hem vandaag maar ff gescoord, wat een supermooie hoes heeft dit album, niet te zuinig:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wel jammer dat er niks op de CD zelf staat, dat geintje hebben al meer acts/bands uitgehaald.. Maar alsnog retefijne hoes hoor![]()
Dat meen je niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:12 schreef OldJeller het volgende:
Waren allemaal mensen bij die releaseparty gekomen uit de randstad met bussen.. zonder kaarten.. in de hoop toch binnen te komen.
Maar het was te vol.
tja, daar is het de releaseparty voor he.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:19 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dat meen je niet.![]()
Kheb één bus zien staan. Volgens mij was die voor Topnotch en consorten. Ook overdreven. Een bus als die kan ongeveer 40 personen bevatten. Dus gelijk al 40 kaarten minder...![]()
Twintig eurie. Moet je wel aanmaken, volgens mij heeft Plato enschede er maar een paar.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:39 schreef Skv het volgende:
Quanta costa?
Ik kreeg die van mij geseald.. dan zit er meestal wel een cd in tochquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:39 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Bij een vriend zat er geen cd in
Op zich is 't nummer wel in balans.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:44 schreef jimjim1983 het volgende:
overigens zou de beat waarmee Balans begint langer moeten duren, dat zou de rustug van dit album moeten zijn
ja dat is idd ook wel een lekker rustig nummer, maar helaas niet zo jazzy als rustugquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:59 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Op zich is 't nummer wel in balans.Eerst rustig, dan zonder beat, en dan wat harder met beat. Ik zie Regendans als de Rustug van deze cd eigenlijk, heerlijk nummer.
True, ik vind het ook wel jammer dat dat jazzy d'r een beetje uit is, maar dat weerhoudt me er niet van 't album te luisteren.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja dat is idd ook wel een lekker rustig nummer, maar helaas niet zo jazzy als rustug![]()
Heb het album nu 1 keer volledig gedraaid, ik oordeel nog niet, maar zoals het er nu voor staat vind ik dit de mindere van de 3... Sommige nummers konden me niet echt boeien.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:18 schreef Plots het volgende:
Ik vind dat mensen te snel een oordeel vellen over het album.
Deze lauwe skeit moet je vaker luisteren om de dikke dingen te achterhalen.
Dat heb ik op dit moment ook nog, vind hem nu minder dan de vorige 2. Maar goed, ik denk dat als ik hem nog een paar keer draai ik hem wel weer helemaal dope vindquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:59 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Heb het album nu 1 keer volledig gedraaid, ik oordeel nog niet, maar zoals het er nu voor staat vind ik dit de mindere van de 3... Sommige nummers konden me niet echt boeien.
Denk ook dat de verwachtingen hoog waren, maar ook sommige beats vind ik tot dusver niet helemaal overtuigend!
weer die delay, maar niet slecht...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:09 schreef HAL9000S het volgende:
De beat van Open ogen is echt geniaal, dat valt niet te ontkennenVet ook, die NAS sample in het begin; 'because sleep is the cause of the death'.
Er schenen bij die Limited's gesealde exemplaren te zijn waar dus geen cd in zat. Dat werd me bij Concerto verteld. Foutje bij de drukker ofzo.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:06 schreef Henkmanz het volgende:
Ik kreeg die van mij geseald.. dan zit er meestal wel een cd in toch
Album heeft qua lyrics idd meer diepgang, maar tot dusver vind ik de beats nog niet echt naar een hoger level gebracht... wat uiteraard niet wegneemt dat er wel degelijk vette bietz tussen zitten!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:02 schreef HAL9000S het volgende:
Ik vind dat ie een stuk meer diepgang heeft dan de vorige 2 albums, qua productie is dit toch wel een niveau hoger IMHO.
Klopt, bij de Plato in Groningen vertelden ze mij dat ook. Ze maakten nu elke keer daar de cd's open om te chekken of er daadwerkelijk wel een cd in zat.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:29 schreef keeper het volgende:
[..]
Er schenen bij die Limited's gesealde exemplaren te zijn waar dus geen cd in zat. Dat werd me bij Concerto verteld. Foutje bij de drukker ofzo.
Op het laatst bij NL door wordt het echt gruwelijkquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:39 schreef Hellrazor het volgende:
ik vind erg dope hoe sommige beats veranderen maar soms ook niet
bij werk aan de winkel is het wel dope![]()
We zijn ook heeeel erg verwend door Kubus de laatste tijd... erg moeilijk om dat te evenaren.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:30 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Album heeft qua lyrics idd meer diepgang, maar tot dusver vind ik de beats nog niet echt naar een hoger level gebracht... wat uiteraard niet wegneemt dat er wel degelijk vette bietz tussen zitten!
Ik denk dat een aantal Delic-beats op Vloeistof ook moeilijk te evenaren zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:20 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
We zijn ook heeeel erg verwend door Kubus de laatste tijd... erg moeilijk om dat te evenaren.
ja hij heeft idd nog steeds vette beats, maar soms lijk hij zoals ook Keeper al zei, een beetje op Kubus. dat vind ik wel een beetje jammer.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:23 schreef HAL9000S het volgende:
Ik vind 'm ook allesbehalve zwak op eigen wereld... Hoedenplank, werk aan de winkel, balans, passievrucht, ogen open, regendans zijn allemaal top producties IMHO.
Ligt eraan, spuugdingen was gewoon Low-Budget. Een goede master kan in mijn ogen zeker wel een positieve bijdrage leveren aan een album!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:19 schreef Plots het volgende:
ik vind het jammer dat ze hem hebben gemasterd.
gewoon puur natuur style net als Spuugdingen zou hem nog meer glorie geven.
hmmm, op spuugdingen waren sommige dingen wel moelijk te verstaan. dan tochquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:25 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ligt eraan, spuugdingen was gewoon Low-Budget. Een goede master kan in mijn ogen zeker wel een positieve bijdrage leveren aan een album!
quote:
volgens mij was die voor journalisten. Zoiets las ik in een review iigquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:19 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dat meen je niet.![]()
Kheb één bus zien staan. Volgens mij was die voor Topnotch en consorten. Ook overdreven. Een bus als die kan ongeveer 40 personen bevatten. Dus gelijk al 40 kaarten minder...![]()
Ja, gek die joint was echt dik. Ik stond rechts van het midden vooraan. Mooi plekjequote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:45 schreef Henkmanz het volgende:
dúúde, die shit ging hárd. Ik stond vooraan met een lading maten van me, waaronder Chrishop (de gast met de big-ass joint) hengelo's trots Al-J: hard gaan man, echt vet.
Gekke Gerda stond trouwens nog voor me, ral wijf man, tegen elke kerel op te rijden, je had sticks moeten kijken af en toe.
Maar gewoon vette show hoor: idd veel nieuwe tracks, die goed ontvangen werden trouwens, en de vloeistof/spuugdingen/mic. colossus/buiten westen tracks gingen alleen maar harder. En zwarte koffie zonder jawat was ook rete-vet, Rico die Jawat nadoet en sticks die mensen in het publiek maar gewoon een paar zinnen van jawat laat rappen, geniaal!
Dikke freestyle van sticks, ontzettend debiele (maar onwijs grappige) freestyle van rico erachteraan (wat overigens een primeur was, rico freestyle nóóit); en natuurlijk weer een roffe skit a la Buitenbad genaamd Suske en Wiske. Vet
.
Verder nog op de foto gegaan voor Delic met de crowd, en Rico maakte nog een pic van de big-ass joint die Chrishop mee gebracht had, ben ik ook maar ff bij op gegaan. Wachten op de pics dus
Heb ik je dus toch niet gezienquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:55 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, gek die joint was echt dik. Ik stond rechts van het midden vooraan. Mooi plekje
Daar waren wij het ook over eens.. als je een show gaat doen neem je toch genoeg materiaal mee? Hij had ook maar één klein plastic tasje oid mee met platen, dat was wel raar. Maar goed, geen kwaad woord over de show, maar dat was wel een klein minpuntje.quote:Ik vond het wel minder dat ze op een gegeven moment door de beats heen waren, en we een stukje a capella buitenbad kregen.
Ze zijn allebij dope, en passen precies bij elkaarquote:
Volgens mij had ik gelezen op de site dat er idd nieuwe shirts komenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:37 schreef Plots het volgende:
zijn er nog limiteds te halen omgeveing Amserdam ?
en komen er nieuwe Opgezwolle shirtjes ?:D
No way, Rico schrijft zijn eigen, Sticks schrijft zijn eigen. Check anders die documantaire uit de OP. Dan zie je Rico druk met zijn schrijftje in de weer onder het schoonmakenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:00 schreef Skv het volgende:
Sticks schrijft de teksten, dus zowiezo meer props voor hem.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:00 schreef Skv het volgende:
Sticks schrijft de teksten, dus zowiezo meer props voor hem.
niksssssss en die van plato ook niet....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:43 schreef Martuh het volgende:
Zijn heir trouwens nog andere mensen die die LE ook hebben besteld bij Bol.com? En hebben jullie em al thuis liggen of maandag of helemaal niet?
Ik bedoelde 'de betere teksten'.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:44 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
No way, Rico schrijft zijn eigen, Sticks schrijft zijn eigen. Check anders die documantaire uit de OP. Dan zie je Rico druk met zijn schrijftje in de weer onder het schoonmaken![]()
quote:
That's for sure!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:43 schreef Evil_Koekje het volgende:
Rico en Sticks zijn allebei vet, en ze vullen elkaar goed aan.
Donderdag 2 Februari, Jawat!, Duvel, Sticks en Kubus, Off_Corso, 5 Euro.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:48 schreef Hellrazor het volgende:
waanneer komen die gasten weer is in rotterdam ?
Inderdaad, het is echt zo'n album dat je een paar keer moet horen. De eerste keer dacht ik ook hm ik had ietsje meer verwacht, maar hoe meer ik 'm luister hoe vetter 'ie wordt.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:26 schreef Chrishop het volgende:
Iedereen die lult dat Eigen Wereld de minste van de 3 is moet he album maar eens een tijdje gaan luisteren heb hem nu ongeveer 6 keer gehoord plus live veel nummers maar die shit klapt, Delic is de man.
Gooi anders effe online, weten we gelijk welke.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:04 schreef MMaRsu het volgende:
In het nummer Hamvraag zegt Sticks
Klap je buitenwesten met een flow die overkoepelt
Deze sample wordt gebruikt in een nummer van een andere Topnotch artiest ( volgens mij duvel ).
Welke song is dat?
Zeker wetenquote:Op zondag 22 januari 2006 00:36 schreef Skv het volgende:
Die beat van Hamvraag is superdik btw.
'Zoals wat? jimmy champs ken ik, de meeste wijken ken ik (kamperpoort, ofzo, holterbroek), de blauwe bengel ken ik..quote:Op zondag 22 januari 2006 02:37 schreef Catch22- het volgende:
Ennuh, hebben de niet-Zwollenaren bij sommige dingen niet zoiets van.. Kan me voorstellen dat je sommige dingen niet helemaal vat
Geen idee, ik heb te veel opgezwolle / opgeduveld / duvelduvel / jawat shit dr op staan.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:04 schreef MMaRsu het volgende:
In het nummer Hamvraag zegt Sticks
Klap je buitenwesten met een flow die overkoepelt
Deze sample wordt gebruikt in een nummer van een andere Topnotch artiest ( volgens mij duvel ).
Welke song is dat?
Joey Champsquote:Op zondag 22 januari 2006 02:51 schreef Skv het volgende:
[..]
'Zoals wat? jimmy champs ken ik, de meeste wijken ken ik (kamperpoort, ofzo, holterbroek), de blauwe bengel ken ik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |