Ja hier is het ook hardstikke glad (25 km boven Assen), blijkbaar zijn er verschillende auto's betrokken bij een aanrijding, waarvan er 2 auto's in de brand staan, zie mijn post hierboven!!.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:11 schreef nikky het volgende:
Volgens mij is het hier ook harstikke glad.
daar is idd iets mis.quote:actueel 18 jan 22:10 uur
Waarschuwingen:
In het hele land met uitzondering
van Zeeland komt plaatselijk dichte
tot ZEER dichte mist voor. In
Drenthe is het op lokale wegen
plaatselijk glad door bevriezing.
Afsluiting/Omleiding:
- A28 Zwolle->Assen Assen-Zuid door een
ongeluk. Omleiding ingesteld. Verkeer
richting Groningen kan uitwijken via
de rondweg van Assen. Dat is de
Europaweg.
- A28 Zwolle->Groningen tussen
Assen-Zuid en Assen dicht over een
lengte van 4 km, door een ongeluk.
A28 Groningen->Zwolle tussen Assen en
Assen-Zuid dicht over een lengte van
4 km, door een ongeluk.
- A28 Groningen->Assen Assen door een
ongeluk. Omleiding ingesteld. Verkeer
richting Hoogeveen via de rondweg
Assen.
Klopt, een uur geleden kwamen er hier stroowagens door de straat.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:11 schreef nikky het volgende:
Volgens mij is het hier ook harstikke glad.
Bron ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:13 schreef Omaha het volgende:
Ruim 70 auto zijn bij het ongeval betrokken en een tiental staan in brand, waarvan enkele vrachtwagens.
Het was vanmorgen al spiegelglad. Ik woon in Roden en werk in Assen. De achterkant van mijn auto wilde me voorbij. Gelukkig had ik hem net op tijd weer onder controle.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:13 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
[..]
Ja hier is het ook hardstikke glad (25 km boven Assen), blijkbaar zijn er verschillende auto's betrokken bij een aanrijding, waarvan er 2 auto's in de brand staan, zie mijn post hierboven!!.
Zijn ze hem nou aan het updaten? Ik zie geen tekst meer staan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:11 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Assen - Op dit moment zijn tientallen auto's betrokken bij een ongeval op de A28 bij Assen, 2 auto's staan in brand.
Volgens onze verslaggevers terplaatse is het één grote puinhoop.
bron: http://www.112drenthe.com/?p=home&lees=1915
Moet je even op "Home" klikken.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:16 schreef nikky het volgende:
[..]
Zijn ze hem nou aan het updaten? Ik zie geen tekst meer staan.
moet inderdaad de rijbaan in zuidelijke richting zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:09 schreef Klonk het volgende:
lijkt me een ongeluk
A28 = snelweg
L = is de rijbaanaanduiding, volgens mij is L de baan naar het zuiden
Slimpie. Je hoort het natuurlijk ook alleen als het mis gaat, het gaat meestal gewoon GOED dus.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
T is glad en weer boem,
waarom nou niet eens oppassen
volgens bronnen van 112 drenthe zijn erook al diverse ontploft!!quote:
Ehhmm ... moderator?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:23 schreef SjonLok het volgende:
Gezien
Tja... gekken hou je altijd. Mooi laten lullen joh.quote:
Ik weet niet in hoeverre die bron betrouwbaar is.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:25 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
[..]
volgens bronnen van 112 drenthe zijn erook al diverse ontploft!!![]()
Hou jij je eens een beetje in zeg.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:26 schreef SjonLok het volgende:
Cool zelfs ontploffingen!
Echt stoer als je gewoon auto's meters de lucht in ziet vliegen.
Sorry, ik liet me een beetje gaan.quote:
o.a. hieer:quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:29 schreef T1andonly het volgende:
Op wat voor site kun je die meldingen uit de politiescanner zien?
http://www.pd5hw.nl/p2000/index.phpquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:29 schreef T1andonly het volgende:
http://www.pd5hw.nl/p2000/index.phpquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:29 schreef T1andonly het volgende:
Zou je 'm niet een beetje editten en bannen ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hou jij je eens een beetje in zeg.![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:31 schreef SjonLok het volgende:
Ja idd.. knap irritantquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zou je 'm niet een beetje ditten en bannen ?
Ik heb mijn leven al gebeterd!quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Zou je 'm niet een beetje editten en bannen ?
Of denk je dat 'foei' gaat helpen?
Even voor tien uur? Even voor half 10 ja ...quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:28 schreef IkWilbert het volgende:
http://www.verkeersinform(...)icle/VID.2006.018.04
Ongeval op A28 bij Assen
18 januari 2006, 22:10
Woensdagavond om even voor tien uur gebeurden er twee ketingbotsingen op de A28 bij Assen. De weg is tussen Assen-Zuid en Assen afgesloten in beide richtingen. Bij het ongeval zou één voertuig in brand zijn gevolgen. Er zou sprake zijn van slachtoffers, maar het aantal en het aantal betrokken voertuigen zijn nog onbekend.
Verkeer richting Groningen en Zwolle kan via de rondweg Assen rijden.
Of de mist en de gladheid een rol hebben gespeeld is nog onbekend.
Laatst gewijzigd: 18 januari 2006, 22:18
Dit heeft er waarschijnlijk ook mee te maken lijkt mij...quote:320592 22:29:20 18-01-06 I AMBU B paraatstelling MARUM CPA Friesland ( Ambu 21-25 Drachten )
Hier in Twente is het al wel redelijk mistig.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Even voor tien uur? Even voor half 10 ja ...
Verder idd weinig info bij SBS. Hopen dat 't aantal slachtoffers meevalt.
Is 't erg mistig daar?
Jaquote:
Wat een hoop lolbroeken vanavondquote:
En een bron met zulk knullig taalgebruik durf jij betrouwbaar te noemen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:35 schreef IkWilbert het volgende:
een zeer zwaar ketting botsing
paar seconde
tientale slachtoffer
Bronquote:50 voertuigen betrokken bij kettingbotsingen op A28 bij Assen
18 januari 2006, 22:10
Woensdagavond om even voor half tien uur gebeurden er twee ketingbotsingen op de A28 bij Assen. Volgens de eerste berichten zijn er in totaal vijftig voertuigen betrokken bij die kettingbotsingen. De weg is tussen Assen-Zuid en Assen afgesloten in beide richtingen. Bij het ongeval zou één voertuig in brand zijn gevolgen.
Er zou sprake zijn van slachtoffers. Er zijn een groot aantal brandweervoertuigen naar de plaats van het ongeval gedirigeerd, ook een container met daarin hulpverleningsgereedschap opgeborgen in rolcontainers.
Mensen die bij het ongeval betrokken zijn en geen of nauwelijks letsel hebben opgelopen worden opgevangen in een dichtbijzijnde vestiging van een Van de Valk restaurant.
Verkeer richting Groningen en Zwolle kan via de rondweg Assen rijden.
Of de mist en de gladheid een rol hebben gespeeld is nog onbekend.
Officiële nieuwsbronnen zijn in het begin altijd wat terughoudender met de ernst van de situatie...quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:40 schreef E.T. het volgende:
[..]
En een bron met zulk knullig taalgebruik durf jij betrouwbaar te noemen?
Dan ga ik toch liever af op nu.nl of teletekst oid.
En dat alleen omdat hij niet perfect kan typen? Die lui zitten meestal bovenop het nieuws (niet letterlijk nemen in dit geval).quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:40 schreef E.T. het volgende:
[..]
En een bron met zulk knullig taalgebruik durf jij betrouwbaar te noemen?
Dan ga ik toch liever af op nu.nl of teletekst oid.
Eikel, ben je zo'n vieze ramptoerist ofzo?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:43 schreef Jaytonism het volgende:
Klinkt ernstig allemaal.
Als ik niet zo moe en het een graad of 10 warmer was geweest, zou ik even een kijkje gaan nemen.
Niet bepaald, eerder nieuwsgierig.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:44 schreef Richard_Zutphen het volgende:
[..]
Eikel, ben je zo'n vieze ramptoerist ofzo?
dat is altijd het risico als je hier zo'n link plaatstquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die P2000-site trekt 't ff niet, geloof ik.
idd, ik hoorde hier in Groningen net ook al meer sirenes dan normaal en de traumaheli vloog over... Zullen er ook wel heen gaan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:42 schreef PLAE@ het volgende:
Het is best ernstig. Mijn moeder wordt 2 seconde geleden opgebeld dat ze naar het ziekenhuis moet (rontgenafdeling) in Hoogeveen.
Dus er zijn wel erg veel gewonden. Normaal zou alles gewoon naar Assen en eventueel Groningen gaan lijkt mij![]()
quote:assen
Laatste nieuws (update 22.42)
Alle branden zijn geblust 7 auto en 1 vrachtwagen in de brandgestaan. De situatie is op dit moment onder controlle.
Trauma teams zijn ter plaatse.
Brandweer Assen, smilde, rolde, zuidlaren, emmen verlenen ondersteuning.
Berichten over slachtoffer worden niet gegeven inzake priveci.....meer nieuws volgt
Komt op mij meer over als een of andere ramptoerist die zulke berichtjes op z'n site zetquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:42 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
En dat alleen omdat hij niet perfect kan typen? Die lui zitten meestal bovenop het nieuws (niet letterlijk nemen in dit geval).
Zelf opgevangenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is altijd het risico als je hier zo'n link plaatst
ik moet die berichten maar eens zelf gaan opvangen...
Minder als het je nieuwe 407 Coupe isquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:26 schreef SjonLok het volgende:
De mensen van 112Groningen en 112Drenthe zijn vaak enthousiast, maar niet erg feitelijk. Je weet snel dat er iets is en dat kun je dan ook aannemen, maar qua details zitten ze er wel redelijk vaak naast (een soort ramp-enthousiasme)quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:49 schreef E.T. het volgende:
[..]
Komt op mij meer over als een of andere ramptoerist die zulke berichtjes op z'n site zet
Sorryquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:50 schreef Jalu het volgende:
[..]
Zelf opgevangen
Niet allemaal tegelijk graag...
Beetje overdreven inderdaad:quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:52 schreef detulp050 het volgende:
[..]
De mensen van 112Groningen en 112Drenthe zijn vaak enthousiast, maar niet erg feitelijk. Je weet snel dat er iets is en dat kun je dan ook aannemen, maar qua details zitten ze er wel redelijk vaak naast (een soort ramp-enthousiasme)
Dan zijn de auto's nu al op.quote:Om de paar seconde ontploft er een auto en er zijn helaas tientale slachtoffer.
hehe, volgens mij is de maker van 1 van die site sook wel es verdacht geweest van het zelf aansteken van brandjes enzo om er als eerst bij te zijn.....quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:52 schreef detulp050 het volgende:
[..]
De mensen van 112Groningen en 112Drenthe zijn vaak enthousiast, maar niet erg feitelijk. Je weet snel dat er iets is en dat kun je dan ook aannemen, maar qua details zitten ze er wel redelijk vaak naast (een soort ramp-enthousiasme)
Nu je het zegt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:55 schreef PLAE@ het volgende:
Eerste meldingen waren er al om 21.30 en dan nu pas gaat men echt grof tot actie over. vaag.
quote:assen (update 22.15) in een zeer zwaar ketting botsing tussen Assen centrum en Assen zuid op de A28 is op dit moment een zeer zwaar ongeval gebeurd.
Ruim 70 auto zijn bij het ongeval betrokken en een tiental staan in brand, waarvan enkele vrachtwagens.
De Brandweer heeft grip 2 gegevens en hulpverleners uit heel drenthe en Groningen zijn onderweg naar plaats van ongeval.
Onze verslaggever praat over een noodsituatie en spiegelgladde wegen in combinatie met dichte mist.
Om de paar seconde ontploft er een auto en er zijn helaas tientale slachtoffer.
hulpverleners verzoeken kijkers niet te komen naar plaats van ongeval om hulpdiensten niet in de weg te lopen
Meer nieuws (foto en Film)volgt later via deze site.
quote:assen
Laatste nieuws (update 22.42)
Alle branden zijn geblust 7 auto en 1 vrachtwagen in de brandgestaan. De situatie is op dit moment onder controle.
Trauma teams zijn ter plaatse.
Brandweer Assen, smilde, rolde, zuidlaren, emmen verlenen ondersteuning.
Berichten over slachtoffers worden niet gegeven inzake privaci.....meer nieuws volgt:
Nee, dat is niet waar. De eerste alarmmelding ontving ik hier al om 21:26 uur en al om 21:37 werd de GRIP2 status gemeld. Ofwel; er is vrijwel direct groot alarm geslagen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:55 schreef PLAE@ het volgende:
Eerste meldingen waren er al om 21.30 en dan nu pas gaat men echt grof tot actie over. vaag.
Aantal gewonden valt dus gelukkig nog wel meequote:Op woensdag 18 januari 2006 22:57 schreef Mutant01 het volgende:
15 auto's in brand volgens NOS teletekst.
15 lichtgewonden volgens NOS teletekst.
Tot nu toe.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:00 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Aantal gewonden valt dus gelukkig nog wel mee.
Stelletje ramptoeristen hier eigenlijk, maar het kan erger, heb eens een gezin lekker zien kijken bij een dodelijk ongeval terwijl ze fijn een ijsje stonden te eten (Bij de film heb je immers ook altijd popcorn en een halve liter suiker cola.)quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:01 schreef qu63 het volgende:
ik neem het RTL4 nieuws straks op en daarna meteen uploaden..
Zo ben ik ook, ik vind ongevallen fascinerend. Ik zal er alleen niet bovenop gaan staan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:04 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Stelletje ramptoeristen hier eigenlijk, maar het kan erger, heb eens een gezin lekker zien kijken bij een dodelijk ongeval terwijl ze fijn een ijsje stonden te eten (Bij de film heb je immers ook altijd popcorn en een halve liter suiker cola.
Om die reden heb ik liever enkele cameramensen die verslag doen, zodat dat soort figuren thuis kunnen kijken met hun popcorn en ijsjes.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:04 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Stelletje ramptoeristen hier eigenlijk, maar het kan erger, heb eens een gezin lekker zien kijken bij een dodelijk ongeval terwijl ze fijn een ijsje stonden te eten (Bij de film heb je immers ook altijd popcorn en een halve liter suiker cola.
moet je dan je ijsje wegfilkkeren?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:04 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Stelletje ramptoeristen hier eigenlijk, maar het kan erger, heb eens een gezin lekker zien kijken bij een dodelijk ongeval terwijl ze fijn een ijsje stonden te eten (Bij de film heb je immers ook altijd popcorn en een halve liter suiker cola.)
Pff, hij mag van geluk spreken. Is er iets bekend van andere slachtoffers, is er brand?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:10 schreef lzandman het volgende:
Mijn vader zit er middenin! Gelukkig kon hij nog net uitwijken en z'n auto veilig in de berm parkeren. Hij heeft gelukkig helemaal niks. Terwijl hij heftig geschrokken met mij belde (hij was net bij mij op bezoek geweest), knalden er nog auto's (op beide weghelften) op elkaar. Volgens hem zijn er zo ongeveer honderd auto's bij betrokken. Hij mag z'n auto nog niet verplaatsen en ze worden nu met bussen naar het Van Der Valk hotel gebracht, waar ze opgevangen zullen worden.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:10 schreef lzandman het volgende:
Mijn vader zit er middenin! Gelukkig kon hij nog net uitwijken en z'n auto veilig in de berm parkeren. Hij heeft gelukkig helemaal niks. Terwijl hij heftig geschrokken met mij belde (hij was net bij mij op bezoek geweest), knalden er nog auto's (op beide weghelften) op elkaar. Volgens hem zijn er zo ongeveer honderd auto's bij betrokken. Hij mag z'n auto nog niet verplaatsen en ze worden nu met bussen naar het Van Der Valk hotel gebracht, waar ze opgevangen zullen worden.
ik heb nu ook een bak nootjes en een liter cola gepaktquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:04 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Stelletje ramptoeristen hier eigenlijk, maar het kan erger, heb eens een gezin lekker zien kijken bij een dodelijk ongeval terwijl ze fijn een ijsje stonden te eten (Bij de film heb je immers ook altijd popcorn en een halve liter suiker cola.)
Op nu.nl hebben ze hetr ook over beiede rijrichtingen:quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:14 schreef Mutant01 het volgende:
Dus het is een ongeval in beide richtingen? Ik meende het al te zien in een van die foto's waar je aan de andere kant van de weghelft een auto geparkeerd ziet staan in de vangrail.
quote:Kettingbotsing op A28 bij Assen
Uitgegeven: 18 januari 2006 22:28
Laatst gewijzigd: 18 januari 2006 23:09
ASSEN - Op de snelweg A28 ter hoogte van Assen zijn woensdagavond rond half tien tientallen voertuigen op elkaar gebotst. Volgens de politie zijn verschillende auto's na de kettingbotsing in brand gevlogen.
Op elke rijbaan zijn volgens de politie dertig tot veertig auto's op elkaar gebotst. Minimaal acht personen zijn gewond geraakt. Zo'n 100 automobilisten zijn in de buurt opgevangen. De politie gaat ervan uit dat mist en gladheid een rol hebben gespeeld bij de botsing.
De A28 is tussen de afslagen Assen en Assen-Zuid in beide richtingen afgesloten. Volgens de ANWB leidt dat niet tot grote problemen voor het overige verkeer.
yeah right, kan ik me niet voorstellen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:15 schreef ACT-F het volgende:
O ja, alleen maar relatief licht gewonden.
Lijkt mij ook erg stug. Vooral gezien die foto waar een vrachtwage over een hatchback heen is gereden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:16 schreef Verpest het volgende:
[..]
yeah right, kan ik me niet voorstellen.
Kreukelzones babyquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:16 schreef Verpest het volgende:
[..]
Tja, volgens de verslaggever ter plekke wel. We zien wel wat de nieuwe ontwikkelingen zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:16 schreef Verpest het volgende:
[..]
Er werd heel veel geschreeuwd. Hij dacht dat er zeker wel slachtoffers moesten zijn, want het was zo'n chaos. Er stonden ook een aantal auto's in de fik.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:12 schreef Marsepein het volgende:
Is er iets bekend van andere slachtoffers, is er brand?
het kan zijn dat er een ongeval was om 21:30 en dat dat ongeval geleidelijkaan tot aan 70 auto's is gekomen. Het zal toch niet dat er inééns binnen de minuut 70 auto's op elkaar tieven?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:55 schreef PLAE@ het volgende:
Ga eens 1 minuut langs de snelweg tellen hoeveel auto's er langs komenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:21 schreef Kinz het volgende:
[..]
het kan zijn dat er een ongeval was om 21:30 en dat dat ongeval geleidelijkaan tot aan 70 auto's is gekomen. Het zal toch niet dat er inééns binnen de minuut 70 auto's op elkaar tieven?
Ooit rond die tijd in Drente op de snelweg gezeten?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:22 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ga eens 1 minuut langs de snelweg tellen hoeveel auto's er langs komen.
Die weg is wel vrij druk.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:27 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ooit rond die tijd in Drente op de snelweg gezeten?
Het zal niet in een minuut gebeurd zijn![]()
Neuh, ik kom niet in zulke uithoekenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:27 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ooit rond die tijd in Drente op de snelweg gezeten?
Het zal niet in een minuut gebeurd zijn![]()
Nou ja, voor hetzelfde geld waren ze wel nodig geweest.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:30 schreef PLAE@ het volgende:
De hele hal stond vol met personeel. Maar uiteindelijk voor jan lul dus.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:26 schreef SjonLok het volgende:
Ik moet slapen, maar door dit geneuzel sta ik alweer stijf van de liter cola die ik net heb verorberd.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:40 schreef qu63 het volgende:
3,5 minuut opgenomen, nu ff uploaden
Vertellen lijkt me voldoende, als dat als iets toevoegt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:40 schreef qu63 het volgende:
3,5 minuut opgenomen, nu ff uploaden
Wat best wel uniek is bij dit soort aanrijdingenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:15 schreef ACT-F het volgende:
O ja, alleen maar relatief licht gewonden.
Drink dan ook cafeinevrije colaquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:40 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Ik moet slapen, maar door dit geneuzel sta ik alweer stijf van de liter cola die ik net heb verorberd.![]()
Welles.quote:
Ik heb ook zo'n 112site maar alles wat wij plaatsen komt van de voorlichting dus bron is hetzelfde als die van kranten en dergelijke. Van 112Groningen weet ik dat ze ook die persberichten ontvangen. En mocht je geen persbericht krijgen dan bel je de voorlichting.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:52 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Klopt dat was eits met 112groningen.nl, hij werd vrijgesproken. Loopt met nu met een politie perskaart. Die krijg je niet als je zoiets geflikt hebt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:55 schreef Palomar het volgende:
[..]
hehe, volgens mij is de maker van 1 van die site sook wel es verdacht geweest van het zelf aansteken van brandjes enzo om er als eerst bij te zijn.....
Hopelijk hebben die wel beelden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:48 schreef Cassius het volgende:
Zodadelijk NOS Journaal @ Ned2
Die hebben vast wel beelden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:48 schreef Cassius het volgende:
Zodadelijk NOS Journaal @ Ned2
Alles in (de buurt van) Assen is 1 grote disco zonder gezelligheid.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:48 schreef Het_Biertje het volgende:
Als je op de parralel weg rijdt bij assen is het net een disco daar
Lekker perswaardig bericht..quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:16 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Dit berichtt www.112groningen.nl
Zeer zeer zeer groot ongeval Assen
Datum: 18-01-2006 |
Momenteel zijn er ongeveer 80 auto s op elkaar geklapt op de A28 in Assen richting Zwolle. 5 auto s in lichterlaaie , en 1 vrachtwagen ook. later meer. Trauma rijdt en veel brandweer
Bron: http://www.112groningen.nl/site/artikel.php?artikel=1Wl5AtQnX4
Kan wellicht langer duren, als er veel auto's goed in brand hebben gestaan dan kun je een behoorlijk stuk asfalt weer opnieuw gaan leggen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:49 schreef nexcro het volgende:
Ontopic:
Lees net dat het wel tot morgenochtend kan gaan duren voordat de rijbaan weer vrij is![]()
Beter een vastgelopen aankondiging dan geen beelden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:51 schreef pekel het volgende:
Discotheek? Assen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:51 schreef pekel het volgende:
[..]
Alles in (de buurt van) Assen is 1 grote disco zonder gezelligheid.
Scheelt mij weer een uurtje op school, mocht de baan voor achten nog niet vrij zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:49 schreef nexcro het volgende:
Ontopic:
Lees net dat het wel tot morgenochtend kan gaan duren voordat de rijbaan weer vrij is![]()
Waar moet jij heen dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:54 schreef pekel het volgende:
[..]
Scheelt mij weer een uurtje op school, mocht de baan voor achten nog niet vrij zijn.
Kut joh.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:55 schreef pekel het volgende:
[..]
De docenten komen hier maar heen.
O, kut, er leiden meerdere wegen naar mijn school.
Ik quotte jou niet eens.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:53 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Discotheek? Assen?
Volgens mij praten we beiden over een andere plaats.
Ah vandaar!quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:55 schreef pekel het volgende:
[..]
De docenten komen hier maar heen.
O, kut, er leiden meerdere wegen naar mijn school.
Ga je niet met de bus?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ah vandaar!
Ik moet morgen naar groningen..... wee ik in ieder geval waar in niet langs ga!![]()
Ze hebben hier bier.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:57 schreef Jesuz het volgende:
[..]
Maar je hebt het wel leuk in Emmen?
Oke.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Bus?
Ik werk in groningen, ik ga nooit met de bus!
Ja en de beste snackbar van Nederland, een dierentuin en....ehh....naja dat was het wel zo'n beetje...quote:
ik wel, q-liner zet me zo voor de de deur af vanaf Assenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Bus?
Ik werk in groningen, ik ga nooit met de bus!
Bikbar!quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:59 schreef Jesuz het volgende:
[..]
Ja en de beste snackbar van Nederland, een dierentuin en....ehh....naja dat was het wel zo'n beetje...
En de finale van een van neerlands grootste zaalvoetbaltournooien!quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:59 schreef Jesuz het volgende:
[..]
Ja en de beste snackbar van Nederland, een dierentuin en....ehh....naja dat was het wel zo'n beetje...
Achjee was ik er 1 vergeten...quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En de finale van een van neerlands grootste zaalvoetbaltournooien!
Randstadwaailap. Goa moar mooi met die computergie speulen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:02 schreef Jesuz het volgende:
[..]
Achjee was ik er 1 vergeten...
Wat is die politiemuts een kenau...
Officieel had 'dat wijf' gelijk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:03 schreef Mr-Fluffy het volgende:
hmm, beelden gemist omdat dat wijf om half 12 zei dat er morgen pas beelden zouden zijn
ja eeh detailsquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Officieel had 'dat wijf' gelijk.
Alle mooie vrouwen uit drenthe komen naar de randstad ja..quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:04 schreef pekel het volgende:
[..]
Randstadwaailap. Goa moar mooi met die computergie speulen.
Omdat ze het zo zielig voor jullie vindenquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:07 schreef Jesuz het volgende:
[..]
Alle mooie vrouwen uit drenthe komen naar de randstad ja..
Ga jij maar bloemkes plukken...
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Omdat ze het zo zielig voor jullie vinden
En dat zijn zelfs de minsten die vertrekken
Realquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:03 schreef Mr-Fluffy het volgende:
hmm, beelden gemist omdat dat wijf om half 12 zei dat er morgen pas beelden zouden zijn
tering wat een puinhoopquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:33 schreef dahei het volgende:
Nieuwe foto's
http://www.112groningen.nl/site/artikel.php?artikel=qXw3wCQotg
quote:Rookpotten mogelijk medeoorzaak kettingbotsing
Uitgegeven: 19 januari 2006 11:45
Laatst gewijzigd: 19 januari 2006 12:02
ASSEN - Op het moment dat woensdagavond twee kettingbotsingen plaatsvonden op de A28 bij Assen was vlakbij een militaire oefening aan de gang. Tijdens die oefening werden zogenoemde rookpotten gebruikt. Dat heeft burgemeester D. van As-Kleijwegt van Assen donderdag laten weten.
De oefening vond plaats op het militair oefenterrein bij de Baggelhuizerplas. Aanvankelijk ging de politie ervan uit dat de kettingbotsingen veroorzaakt waren door een combinatie van mist en gladheid, maar nu wordt onderzocht in hoeverre rook de boosdoener kan zijn geweest.
Zwaargewond
Woensdag botsten rond 21.30 uur zeventig voertuigen op elkaar op de A28 tussen Assen en Assen-Zuid. Twee mensen raakten zwaargewond en vijftien anderen werden met lichtere verwondingen overgebracht naar ziekenhuizen. "Politie en brandweer waren snel ter plaatse. De slachtoffers zijn naar vier ziekenhuizen gebracht in Assen, Hoogeveen en Groningen", aldus de burgemeester.
Volgens de politie vlogen drie auto's in brand. De brandweer kon het vuur snel blussen. Op de rijbaan richting Assen reden 22 auto's op elkaar. In de rijrichting Utrecht raakten volgens de politie 44 auto's betrokken bij de kettingbotsing. Een hotel in de omgeving werd ingericht als opvangcentrum.
Strafbaar feit
Volgens officier van justitie M. van den Broek wordt bij zwaar letsel op de weg altijd onderzocht of sprake is van een strafbaar feit. Dat kan bijvoorbeeld zijn bij mist of gladheid, maar als rookpotten de oorzaak zijn kan er sprake zijn van grove schuld. De gemeente heeft een informatielijn geopend waar mensen terechtkunnen met vragen over het ongeluk en het onderzoek naar de oorzaak. Het nummer is 0592-366666.
Die snap ik niet!quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:05 schreef ForumGek het volgende:
Zal de verzekering leuk vinden zoiets!! Gaan al die premie's volgend jaar omhoog van de auto verzekering hier in Assen.
Neej joh, Groen Links die een pre-order voor defensie aan het testen was.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:48 schreef dyna18 het volgende:
Leger is alvast aan het oefenen voor Afganistan?
aantal schadegevallen in de regio is nu plots stevig toegenomen, en daar wordt de premie aan gerelateerd volgens mij.quote:
Klopt, maar voor zover ik weet zijn zulke calamiteiten bijzondere gevallen en komen uit een appart potje...quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
aantal schadegevallen in de regio is nu plots stevig toegenomen, en daar wordt de premie aan gerelateerd volgens mij.
Nou je grap zal denk ik wel een belangrijk onderwerp van discussie kunnen worden in assen & omstrekenquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:28 schreef ForumGek het volgende:
Ik zal de volgende keer wel eensmiley doen als ik een grap probeer te maken...
![]()
Dat ligt eraan. De premie wordt bepaald aan de hand van de woonplaats van verzekerde. Dus als alle betrokkenen uit Assen komen en bij dezelde maatschappij verzekerd zijn, dan kan dat wel gevolgen hebben voor de premie. Maar die kans is vrij klein.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
aantal schadegevallen in de regio is nu plots stevig toegenomen, en daar wordt de premie aan gerelateerd volgens mij.
Leve het legerquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:49 schreef qu63 het volgende:
Militaire oefening mogelijk oorzaak botsingen
Ja man.. gelijk maar afschaffen die bende...quote:
Hadden ze allang moeten doen ipv zinloos geld pompen in een paar kutspeelgoedvliegtuigjes die niet eens geleverd gaan wordenquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:35 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja man.. gelijk maar afschaffen die bende...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |