Lijkt mij ook erg stug. Vooral gezien die foto waar een vrachtwage over een hatchback heen is gereden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:16 schreef Verpest het volgende:
[..]
yeah right, kan ik me niet voorstellen.
Kreukelzones babyquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:16 schreef Verpest het volgende:
[..]
Tja, volgens de verslaggever ter plekke wel. We zien wel wat de nieuwe ontwikkelingen zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:16 schreef Verpest het volgende:
[..]
Er werd heel veel geschreeuwd. Hij dacht dat er zeker wel slachtoffers moesten zijn, want het was zo'n chaos. Er stonden ook een aantal auto's in de fik.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:12 schreef Marsepein het volgende:
Is er iets bekend van andere slachtoffers, is er brand?
het kan zijn dat er een ongeval was om 21:30 en dat dat ongeval geleidelijkaan tot aan 70 auto's is gekomen. Het zal toch niet dat er inééns binnen de minuut 70 auto's op elkaar tieven?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:55 schreef PLAE@ het volgende:
Eerste meldingen waren er al om 21.30 en dan nu pas gaat men echt grof tot actie over. vaag.
Ga eens 1 minuut langs de snelweg tellen hoeveel auto's er langs komenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:21 schreef Kinz het volgende:
[..]
het kan zijn dat er een ongeval was om 21:30 en dat dat ongeval geleidelijkaan tot aan 70 auto's is gekomen. Het zal toch niet dat er inééns binnen de minuut 70 auto's op elkaar tieven?
Ooit rond die tijd in Drente op de snelweg gezeten?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:22 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ga eens 1 minuut langs de snelweg tellen hoeveel auto's er langs komen.
Die weg is wel vrij druk.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:27 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ooit rond die tijd in Drente op de snelweg gezeten?
Het zal niet in een minuut gebeurd zijn![]()
Neuh, ik kom niet in zulke uithoekenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:27 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ooit rond die tijd in Drente op de snelweg gezeten?
Het zal niet in een minuut gebeurd zijn![]()
Nou ja, voor hetzelfde geld waren ze wel nodig geweest.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:30 schreef PLAE@ het volgende:
De hele hal stond vol met personeel. Maar uiteindelijk voor jan lul dus.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:26 schreef SjonLok het volgende:
Cool zelfs ontploffingen!
Echt stoer als je gewoon auto's meters de lucht in ziet vliegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |