Ik weet niet in hoeverre die bron betrouwbaar is.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:25 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
[..]
volgens bronnen van 112 drenthe zijn erook al diverse ontploft!!![]()
Hou jij je eens een beetje in zeg.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:26 schreef SjonLok het volgende:
Cool zelfs ontploffingen!
Echt stoer als je gewoon auto's meters de lucht in ziet vliegen.
Sorry, ik liet me een beetje gaan.quote:
o.a. hieer:quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:29 schreef T1andonly het volgende:
Op wat voor site kun je die meldingen uit de politiescanner zien?
http://www.pd5hw.nl/p2000/index.phpquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:29 schreef T1andonly het volgende:
http://www.pd5hw.nl/p2000/index.phpquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:29 schreef T1andonly het volgende:
Zou je 'm niet een beetje editten en bannen ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hou jij je eens een beetje in zeg.![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:31 schreef SjonLok het volgende:
Ja idd.. knap irritantquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zou je 'm niet een beetje ditten en bannen ?
Ik heb mijn leven al gebeterd!quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Zou je 'm niet een beetje editten en bannen ?
Of denk je dat 'foei' gaat helpen?
Even voor tien uur? Even voor half 10 ja ...quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:28 schreef IkWilbert het volgende:
http://www.verkeersinform(...)icle/VID.2006.018.04
Ongeval op A28 bij Assen
18 januari 2006, 22:10
Woensdagavond om even voor tien uur gebeurden er twee ketingbotsingen op de A28 bij Assen. De weg is tussen Assen-Zuid en Assen afgesloten in beide richtingen. Bij het ongeval zou één voertuig in brand zijn gevolgen. Er zou sprake zijn van slachtoffers, maar het aantal en het aantal betrokken voertuigen zijn nog onbekend.
Verkeer richting Groningen en Zwolle kan via de rondweg Assen rijden.
Of de mist en de gladheid een rol hebben gespeeld is nog onbekend.
Laatst gewijzigd: 18 januari 2006, 22:18
Dit heeft er waarschijnlijk ook mee te maken lijkt mij...quote:320592 22:29:20 18-01-06 I AMBU B paraatstelling MARUM CPA Friesland ( Ambu 21-25 Drachten )
Hier in Twente is het al wel redelijk mistig.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Even voor tien uur? Even voor half 10 ja ...
Verder idd weinig info bij SBS. Hopen dat 't aantal slachtoffers meevalt.
Is 't erg mistig daar?
Jaquote:
Wat een hoop lolbroeken vanavondquote:
En een bron met zulk knullig taalgebruik durf jij betrouwbaar te noemen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:35 schreef IkWilbert het volgende:
een zeer zwaar ketting botsing
paar seconde
tientale slachtoffer
Bronquote:50 voertuigen betrokken bij kettingbotsingen op A28 bij Assen
18 januari 2006, 22:10
Woensdagavond om even voor half tien uur gebeurden er twee ketingbotsingen op de A28 bij Assen. Volgens de eerste berichten zijn er in totaal vijftig voertuigen betrokken bij die kettingbotsingen. De weg is tussen Assen-Zuid en Assen afgesloten in beide richtingen. Bij het ongeval zou één voertuig in brand zijn gevolgen.
Er zou sprake zijn van slachtoffers. Er zijn een groot aantal brandweervoertuigen naar de plaats van het ongeval gedirigeerd, ook een container met daarin hulpverleningsgereedschap opgeborgen in rolcontainers.
Mensen die bij het ongeval betrokken zijn en geen of nauwelijks letsel hebben opgelopen worden opgevangen in een dichtbijzijnde vestiging van een Van de Valk restaurant.
Verkeer richting Groningen en Zwolle kan via de rondweg Assen rijden.
Of de mist en de gladheid een rol hebben gespeeld is nog onbekend.
Officiële nieuwsbronnen zijn in het begin altijd wat terughoudender met de ernst van de situatie...quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:40 schreef E.T. het volgende:
[..]
En een bron met zulk knullig taalgebruik durf jij betrouwbaar te noemen?
Dan ga ik toch liever af op nu.nl of teletekst oid.
En dat alleen omdat hij niet perfect kan typen? Die lui zitten meestal bovenop het nieuws (niet letterlijk nemen in dit geval).quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:40 schreef E.T. het volgende:
[..]
En een bron met zulk knullig taalgebruik durf jij betrouwbaar te noemen?
Dan ga ik toch liever af op nu.nl of teletekst oid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |