Lijkt mij ook erg stug. Vooral gezien die foto waar een vrachtwage over een hatchback heen is gereden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:16 schreef Verpest het volgende:
[..]
yeah right, kan ik me niet voorstellen.
Kreukelzones babyquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:16 schreef Verpest het volgende:
[..]
Tja, volgens de verslaggever ter plekke wel. We zien wel wat de nieuwe ontwikkelingen zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:16 schreef Verpest het volgende:
[..]
Er werd heel veel geschreeuwd. Hij dacht dat er zeker wel slachtoffers moesten zijn, want het was zo'n chaos. Er stonden ook een aantal auto's in de fik.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:12 schreef Marsepein het volgende:
Is er iets bekend van andere slachtoffers, is er brand?
het kan zijn dat er een ongeval was om 21:30 en dat dat ongeval geleidelijkaan tot aan 70 auto's is gekomen. Het zal toch niet dat er inééns binnen de minuut 70 auto's op elkaar tieven?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:55 schreef PLAE@ het volgende:
Eerste meldingen waren er al om 21.30 en dan nu pas gaat men echt grof tot actie over. vaag.
Ga eens 1 minuut langs de snelweg tellen hoeveel auto's er langs komenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:21 schreef Kinz het volgende:
[..]
het kan zijn dat er een ongeval was om 21:30 en dat dat ongeval geleidelijkaan tot aan 70 auto's is gekomen. Het zal toch niet dat er inééns binnen de minuut 70 auto's op elkaar tieven?
Ooit rond die tijd in Drente op de snelweg gezeten?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:22 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ga eens 1 minuut langs de snelweg tellen hoeveel auto's er langs komen.
Die weg is wel vrij druk.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:27 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ooit rond die tijd in Drente op de snelweg gezeten?
Het zal niet in een minuut gebeurd zijn![]()
Neuh, ik kom niet in zulke uithoekenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:27 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ooit rond die tijd in Drente op de snelweg gezeten?
Het zal niet in een minuut gebeurd zijn![]()
Nou ja, voor hetzelfde geld waren ze wel nodig geweest.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:30 schreef PLAE@ het volgende:
De hele hal stond vol met personeel. Maar uiteindelijk voor jan lul dus.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:26 schreef SjonLok het volgende:
Cool zelfs ontploffingen!
Echt stoer als je gewoon auto's meters de lucht in ziet vliegen.
Ik moet slapen, maar door dit geneuzel sta ik alweer stijf van de liter cola die ik net heb verorberd.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:40 schreef qu63 het volgende:
3,5 minuut opgenomen, nu ff uploaden
Vertellen lijkt me voldoende, als dat als iets toevoegt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:40 schreef qu63 het volgende:
3,5 minuut opgenomen, nu ff uploaden
Wat best wel uniek is bij dit soort aanrijdingenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:15 schreef ACT-F het volgende:
O ja, alleen maar relatief licht gewonden.
Drink dan ook cafeinevrije colaquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:40 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Ik moet slapen, maar door dit geneuzel sta ik alweer stijf van de liter cola die ik net heb verorberd.![]()
Welles.quote:
Ik heb ook zo'n 112site maar alles wat wij plaatsen komt van de voorlichting dus bron is hetzelfde als die van kranten en dergelijke. Van 112Groningen weet ik dat ze ook die persberichten ontvangen. En mocht je geen persbericht krijgen dan bel je de voorlichting.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:52 schreef detulp050 het volgende:
[..]
De mensen van 112Groningen en 112Drenthe zijn vaak enthousiast, maar niet erg feitelijk. Je weet snel dat er iets is en dat kun je dan ook aannemen, maar qua details zitten ze er wel redelijk vaak naast (een soort ramp-enthousiasme)
Klopt dat was eits met 112groningen.nl, hij werd vrijgesproken. Loopt met nu met een politie perskaart. Die krijg je niet als je zoiets geflikt hebt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:55 schreef Palomar het volgende:
[..]
hehe, volgens mij is de maker van 1 van die site sook wel es verdacht geweest van het zelf aansteken van brandjes enzo om er als eerst bij te zijn.....
Hopelijk hebben die wel beelden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:48 schreef Cassius het volgende:
Zodadelijk NOS Journaal @ Ned2
Die hebben vast wel beelden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:48 schreef Cassius het volgende:
Zodadelijk NOS Journaal @ Ned2
Alles in (de buurt van) Assen is 1 grote disco zonder gezelligheid.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:48 schreef Het_Biertje het volgende:
Als je op de parralel weg rijdt bij assen is het net een disco daar
Lekker perswaardig bericht..quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:16 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Dit berichtt www.112groningen.nl
Zeer zeer zeer groot ongeval Assen
Datum: 18-01-2006 |
Momenteel zijn er ongeveer 80 auto s op elkaar geklapt op de A28 in Assen richting Zwolle. 5 auto s in lichterlaaie , en 1 vrachtwagen ook. later meer. Trauma rijdt en veel brandweer
Bron: http://www.112groningen.nl/site/artikel.php?artikel=1Wl5AtQnX4
Kan wellicht langer duren, als er veel auto's goed in brand hebben gestaan dan kun je een behoorlijk stuk asfalt weer opnieuw gaan leggen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:49 schreef nexcro het volgende:
Ontopic:
Lees net dat het wel tot morgenochtend kan gaan duren voordat de rijbaan weer vrij is![]()
Beter een vastgelopen aankondiging dan geen beelden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:51 schreef pekel het volgende:
Discotheek? Assen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:51 schreef pekel het volgende:
[..]
Alles in (de buurt van) Assen is 1 grote disco zonder gezelligheid.
Scheelt mij weer een uurtje op school, mocht de baan voor achten nog niet vrij zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:49 schreef nexcro het volgende:
Ontopic:
Lees net dat het wel tot morgenochtend kan gaan duren voordat de rijbaan weer vrij is![]()
Waar moet jij heen dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:54 schreef pekel het volgende:
[..]
Scheelt mij weer een uurtje op school, mocht de baan voor achten nog niet vrij zijn.
Kut joh.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:55 schreef pekel het volgende:
[..]
De docenten komen hier maar heen.
O, kut, er leiden meerdere wegen naar mijn school.
Ik quotte jou niet eens.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:53 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Discotheek? Assen?
Volgens mij praten we beiden over een andere plaats.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |