Nee, dat is niet waar. De eerste alarmmelding ontving ik hier al om 21:26 uur en al om 21:37 werd de GRIP2 status gemeld. Ofwel; er is vrijwel direct groot alarm geslagen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:55 schreef PLAE@ het volgende:
Eerste meldingen waren er al om 21.30 en dan nu pas gaat men echt grof tot actie over. vaag.
Aantal gewonden valt dus gelukkig nog wel meequote:Op woensdag 18 januari 2006 22:57 schreef Mutant01 het volgende:
15 auto's in brand volgens NOS teletekst.
15 lichtgewonden volgens NOS teletekst.
Tot nu toe.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:00 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Aantal gewonden valt dus gelukkig nog wel mee.
Stelletje ramptoeristen hier eigenlijk, maar het kan erger, heb eens een gezin lekker zien kijken bij een dodelijk ongeval terwijl ze fijn een ijsje stonden te eten (Bij de film heb je immers ook altijd popcorn en een halve liter suiker cola.)quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:01 schreef qu63 het volgende:
ik neem het RTL4 nieuws straks op en daarna meteen uploaden..
Zo ben ik ook, ik vind ongevallen fascinerend. Ik zal er alleen niet bovenop gaan staan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:04 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Stelletje ramptoeristen hier eigenlijk, maar het kan erger, heb eens een gezin lekker zien kijken bij een dodelijk ongeval terwijl ze fijn een ijsje stonden te eten (Bij de film heb je immers ook altijd popcorn en een halve liter suiker cola.
Om die reden heb ik liever enkele cameramensen die verslag doen, zodat dat soort figuren thuis kunnen kijken met hun popcorn en ijsjes.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:04 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Stelletje ramptoeristen hier eigenlijk, maar het kan erger, heb eens een gezin lekker zien kijken bij een dodelijk ongeval terwijl ze fijn een ijsje stonden te eten (Bij de film heb je immers ook altijd popcorn en een halve liter suiker cola.
moet je dan je ijsje wegfilkkeren?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:04 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Stelletje ramptoeristen hier eigenlijk, maar het kan erger, heb eens een gezin lekker zien kijken bij een dodelijk ongeval terwijl ze fijn een ijsje stonden te eten (Bij de film heb je immers ook altijd popcorn en een halve liter suiker cola.)
Pff, hij mag van geluk spreken. Is er iets bekend van andere slachtoffers, is er brand?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:10 schreef lzandman het volgende:
Mijn vader zit er middenin! Gelukkig kon hij nog net uitwijken en z'n auto veilig in de berm parkeren. Hij heeft gelukkig helemaal niks. Terwijl hij heftig geschrokken met mij belde (hij was net bij mij op bezoek geweest), knalden er nog auto's (op beide weghelften) op elkaar. Volgens hem zijn er zo ongeveer honderd auto's bij betrokken. Hij mag z'n auto nog niet verplaatsen en ze worden nu met bussen naar het Van Der Valk hotel gebracht, waar ze opgevangen zullen worden.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:10 schreef lzandman het volgende:
Mijn vader zit er middenin! Gelukkig kon hij nog net uitwijken en z'n auto veilig in de berm parkeren. Hij heeft gelukkig helemaal niks. Terwijl hij heftig geschrokken met mij belde (hij was net bij mij op bezoek geweest), knalden er nog auto's (op beide weghelften) op elkaar. Volgens hem zijn er zo ongeveer honderd auto's bij betrokken. Hij mag z'n auto nog niet verplaatsen en ze worden nu met bussen naar het Van Der Valk hotel gebracht, waar ze opgevangen zullen worden.
ik heb nu ook een bak nootjes en een liter cola gepaktquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:04 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Stelletje ramptoeristen hier eigenlijk, maar het kan erger, heb eens een gezin lekker zien kijken bij een dodelijk ongeval terwijl ze fijn een ijsje stonden te eten (Bij de film heb je immers ook altijd popcorn en een halve liter suiker cola.)
Op nu.nl hebben ze hetr ook over beiede rijrichtingen:quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:14 schreef Mutant01 het volgende:
Dus het is een ongeval in beide richtingen? Ik meende het al te zien in een van die foto's waar je aan de andere kant van de weghelft een auto geparkeerd ziet staan in de vangrail.
quote:Kettingbotsing op A28 bij Assen
Uitgegeven: 18 januari 2006 22:28
Laatst gewijzigd: 18 januari 2006 23:09
ASSEN - Op de snelweg A28 ter hoogte van Assen zijn woensdagavond rond half tien tientallen voertuigen op elkaar gebotst. Volgens de politie zijn verschillende auto's na de kettingbotsing in brand gevlogen.
Op elke rijbaan zijn volgens de politie dertig tot veertig auto's op elkaar gebotst. Minimaal acht personen zijn gewond geraakt. Zo'n 100 automobilisten zijn in de buurt opgevangen. De politie gaat ervan uit dat mist en gladheid een rol hebben gespeeld bij de botsing.
De A28 is tussen de afslagen Assen en Assen-Zuid in beide richtingen afgesloten. Volgens de ANWB leidt dat niet tot grote problemen voor het overige verkeer.
yeah right, kan ik me niet voorstellen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:15 schreef ACT-F het volgende:
O ja, alleen maar relatief licht gewonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |