Omdat BB_Kingkong niet a la minute een nieuwe had geopend.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:01 schreef petre86 het volgende:
[..]
want? ( toch nie mijn werkgevert he?)
Oh pleez, I ain't THAT biquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zit er niet inWel "lipfinity", lipgloss met een kleurtje en nagelversterker.
Nope, sorry. Ik heb een 6230.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ah..daar zijn we weer
Iemand ervaringen met de Sony W800i of de K750i ?
Think so..quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:06 schreef DennisMoore het volgende:
Had Vlarp niet een K750i?
Wilkinson Extreme scheermesje dan? Of Adidas deo?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:03 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Oh pleez, I ain't THAT bi(nee, toch, ik snap niet waarom het altijd zwart-wit moet zijn, ik doe daar niet aan mee
. Dit stuk sloeg natuurlijk op het woordje 'bi'. )
![]()
Alsjeblieft:quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:17 schreef DennisMoore het volgende:
Zeg eens wat leuks, of ik dubbelklik een spelletje..
Geenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoeveel drink je daarvan per week?
*biertje uit koelkast pak*
Mannelijk.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wil Bier.
I can hold my liquor..maar je mag t altijd proberenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:21 schreef Dave het volgende:
Dus met 1 biertje hebben we Spunky al dronken, DM!!
Ja, dan kunnen we lachen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:21 schreef Dave het volgende:
Dus met 1 biertje hebben we Spunky al dronken, DM!!
Nou de uitspraak zou je vast hier houden dacht ikquote:
Ik scheer me nooitquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wilkinson Extreme scheermesje dan? Of Adidas deo?
Of een flesopener met ingebouwde rekenmachine? Duracel konijn sleutelhanger?
nog 13 dagenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen we lachen.
Meer niet, want hij's minderjarig.
Ik drie. Of vier. Dat ben ik vergeten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:21 schreef TehRockstar het volgende:
Gummbah.Ik heb daar twee boekjes van.
Pijpje?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nou de uitspraak zou je vast hier houden dacht ik
Hij is toch jarig binnenkort? CDP, wanneer was je ook alweer jarig?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Whatever u gotquote:
Dan mag je eindelijk seks hebben,o nee, dat mag al vanaf je 16e. Maar je mag dan wel anale sex hebben, dat mag officieel pas vanaf je 18equote:
Ik zei cola, toch? Man, hij had m'n zoon kunnen zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Been there, done that.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dan mag je eindelijk seks hebben,o nee, dat mag al vanaf je 16e. Maar je mag dan wel anale sex hebben, dat mag officieel pas vanaf je 18e![]()
Voel je nix van.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:25 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zei cola, toch? Man, hij had m'n zoon kunnen zijn..
Serieus?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dan mag je eindelijk seks hebben,o nee, dat mag al vanaf je 16e. Maar je mag dan wel anale sex hebben, dat mag officieel pas vanaf je 18e![]()
Nadeel is alleen dat ze zo belachelijk duur zijn. 9 euro terwijl je zo'n ding in principe binnen 15 minuten uit hebt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik drie. Of vier. Dat ben ik vergeten.
De eerste is moeilijk te krijgen geloof ik.
En hoewel enigszins anaal gefixeerd, is hij zeker briljant..
"Humor, ha! Alleen het woord al!"
Ik ga kijken (nu maar hopen dat je pas na Will and Grace komt). Ik heb altijd het idee gehad dat je als een nichtje praat, vandaag ga ik checken of mijn hypothese kloptquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Voor diegene met een voorliefde voor leedvermaak:
ergens tussen 22.00 en 23.00 ben ik te spotten tijdens Idols Backstage op RTL7
Wil m wel maken voor jequote:Op woensdag 18 januari 2006 21:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Eigenlijk moet ik 's een nieuwe maken, maar dan met lekker bier.
Hmmm, een zoon naar m'n hart.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Voel je nix van.
Rekt t niet, dan scheurt t wel..en wat scheurt moet genaaid worden.
Ik vind die genialiteit wel meer dan 9 euro waard eigenlijk.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:26 schreef LuQas het volgende:
Nadeel is alleen dat ze zo belachelijk duur zijn. 9 euro terwijl je zo'n ding in principe binnen 15 minuten uit hebt.
Volgens iemand uit IDO had ik juist een kakkerstem..en mn nicht vond me op een Rotterdammer lijken (nu is mn beste vriendin Rotterdams dus kan redelijk kloppen dat ik soms dat accent overneem)quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:27 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ga kijken (nu maar hopen dat je pas na Will and Grace komt). Ik heb altijd het idee gehad dat je als een nichtje praat, vandaag ga ik checken of mijn hypothese klopt![]()
quote:
Jij bent het levende bewijs?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Voel je nix van.
Rekt t niet, dan scheurt t wel..en wat scheurt moet genaaid worden.
Ik ben redelijk stil in bed..quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:29 schreef Dave het volgende:
Ach ja, in bed praat je toch niet, jongen. Daar zorg ik wel voor.
Alleen een spalkje achter mn ondertanden nogquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]!
Dat durf ik niet...
Heb je een beugel?
Understatement van t jaar..en we moeten nog 11.5 maand.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:30 schreef LuQas het volgende:
Jullie zijn echt vrienden voor het leven he? CDP en Rockstar?
Da's dan weer jammer.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik lig redelijk stil in bed..
Je bent al wel van je melktandjes af?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Alleen een spalkje achter mn ondertanden nog
Goed lezenquote:
been there, done that.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:32 schreef Dave het volgende:
[..]
Je bent al wel van je melktandjes af?
En dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Understatement van t jaar..en we moeten nog 11.5 maand.
Ik mag nooit klagen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Goed lezen
Je buren zullen niet klagen..en jij ook niet.![]()
Ja, en helemaal als het niet seksgerelateerd is. "Ja, wat m'n collegaatje vanmiddag toch weer had. Was ie aan het typen, breekt spontaan z'n nagel. Toen zei ik nog, had dat verrassingspakket van TheaterMama dan aangepakt, dan had je tenminste nagelverharder gehad."quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:32 schreef LuQas het volgende:
Als ik aan iets een hekel heb zijn het wel jongens die constant blijven praten tijdens de seks.
Next!quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
borsthaar blijft godzndank nog uit.
Aanwijzingen zijn soms ok, maar niet dat constante geregisseerquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:34 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, en helemaal als het niet seksgerelateerd is. "Ja, wat m'n collegaatje vanmiddag toch weer had. Was ie aan het typen, breekt spontaan z'n nagel. Toen zei ik nog, had dat verrassingspakket van TheaterMama dan aangepakt, dan had je tenminste nagelverharder gehad."
Nou, dan stroomt het bloed wel weg ja.
Is het jaar voorbij.quote:
Don't get me wrong: meestal staat t goed..maar op mijn kippenborstje zal t echt niet passenquote:
En... kút!quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Aanwijzingen zijn soms ok, maar niet dat constante geregisseer![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:37 schreef Dave het volgende:
Of: "Was het voor jou ook lekker?"
Ik doe niet aan omkopen. Zelfs niet voor zo'n geniaal bandje. Zullen we ruilen? Ik heb vast wel iets leuks in mijn Trekpleisterpakket zittenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
hmmmm niemand wil op mij stemmen...
iemand die constant "viola holt, andré van duin, willibrod frequin"etc. roept.. wat doe je daarmee?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:34 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, en helemaal als het niet seksgerelateerd is. "Ja, wat m'n collegaatje vanmiddag toch weer had. Was ie aan het typen, breekt spontaan z'n nagel. Toen zei ik nog, had dat verrassingspakket van TheaterMama dan aangepakt, dan had je tenminste nagelverharder gehad."
Nou, dan stroomt het bloed wel weg ja.
Zorgen dat ze de mond vol hebben.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:44 schreef petre86 het volgende:
[..]
iemand die constant "viola holt, andré van duin, willibrod frequin"etc. roept.. wat doe je daarmee?
ow stroekie jij mag ook nog stemmenquote:
Z'n nagels breken.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:44 schreef petre86 het volgende:
[..]
iemand die constant "viola holt, andré van duin, willibrod frequin"etc. roept.. wat doe je daarmee?
Ik had Celine als Belle zondag. Volgens mij kreeg ze pas halverwege de show door dat ze geen Abba aan het zingen wasquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:45 schreef Ryan_R het volgende:
boe
Heb ik je nr?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
smsje:
Zeg gaan wij nog neuken voor je 18 word?
Geen idee.quote:
Ik ga ook weer voor kort..tenminste de zijkanten en boven op behalve een hanekammetje..quote:
Warez mogen nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
weet er iemand waar ik de QAF US dvd rip torrents kan vinden?
seizoen 1 is gelukt
Heb je weer euro's?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga ook weer voor kort..tenminste de zijkanten en boven op behalve een hanekammetje..
Godzijndank zijn er uitgaven die mn moeder wel dekt.quote:
Ik heb deel 1 van seizoen X in Australië gezien. Ontploffing in pub of zo?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
weet er iemand waar ik de QAF US dvd rip torrents kan vinden?
seizoen 1 is gelukt
Wie wil er idd een hippie in huis.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Godzijndank zijn er uitgaven die mn moeder wel dekt.
Ja, of een geile zoon.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wie wil er idd een hippie in huis.
Geil ben ik vaak genoeg.. helaas weinig afreageermateriaalquote:
Nou, mocht je es in Zwolle zijn en afreageermateriaal nodig hebben....quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Geil ben ik vaak genoeg.. helaas weinig afreageermateriaal![]()
Mwjah Waxxer wou niet.. dus dan zal ik het je laten weten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:57 schreef Dave het volgende:
[..]
Nou, mocht je es in Zwolle zijn en afreageermateriaal nodig hebben....
dat was de op een na laatste aflevering van seizoen 5, laatste seizoenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:52 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik heb deel 1 van seizoen X in Australië gezien. Ontploffing in pub of zo?
Dan heb ik de eerste aflevering van seizoen 6 denk ik gezien. Of kan dat niet?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat was de op een na laatste aflevering van seizoen 5, laatste seizoen
Ben je zo goed als je reputatie zegt dat je bentquote:
waarom dave wel en ik niet???quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mwjah Waxxer wou niet.. dus dan zal ik het je laten weten.
Denk het. Al heb ik vaak faalangst bij jongens van 17.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ben je zo goed als je reputatie zegt dat je bent?
mama , je bent erg liefquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
a
[..]
waarom dave wel en ik niet???
Want?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:00 schreef Dave het volgende:
[..]
Denk het. Al heb ik vaak faalangst bij jongens van 17.
Hou je van tapijt of laminaat?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
mama , je bent erg liefMaar niet mn smaak
![]()
Ja, kom maar bij papa.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
mama , je bent erg liefMaar niet mn smaak
![]()
Jij was bang voor kletsende burenquote:
Roze Zaterdag hequote:Op woensdag 18 januari 2006 22:01 schreef petre86 het volgende:
Zwolle?
Dave in Zwolle?
zo helemaal in Zwolle?
jeej
next meet eindhoven Zwolle!!
Yeehaw!quote:
nee, 5 was het laatste seizoenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Dan heb ik de eerste aflevering van seizoen 6 denk ik gezien. Of kan dat niet?
Jong, gierende hormonen, onverzadigbaar. Ik word zelf een dagje ouder. Etcetera.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Want?
Hoe ouder, hoe ervarener en meer inzicht in hun verlangens + wensen toch?
Ja, als er een heel homotopicgroepje daar Jodocussen gaat staan meten iddquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij was bang voor kletsende buren
Op t hoofd of rond het kruis?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hou je van tapijt of laminaat?
en daar kom je nu pas achter?quote:
Onverzadigbaar is niet waar. Uithoudingsvermogen..mwjah.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:04 schreef Dave het volgende:
[..]
Jong, gierende hormonen, onverzadigbaar. Ik word zelf een dagje ouder. Etcetera.
Haha ja had je dat niet door?quote:
dat wist je toch al wel??!!!quote:
quote:Vlarp zegt (22:07):
dan zou je eens met mijn telefoon moeten spelen
5.8 heb ik denk ik gezien.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee, 5 was het laatste seizoen
Ja, maar jonkies zijn na 10 minuten al klaar. Dan begin ik net.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Onverzadigbaar is niet waar. Uithoudingsvermogen..mwjah.
maar die kunnen nog 3x of vaker daar achteraanquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, maar jonkies zijn na 10 minuten al klaar. Dan begin ik net.
Ho hoquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Vluggertjes zijn overrated. Tijd nemenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Was jij niet kalend?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ho ho
Nou ja, ik ben ook niet jong meer
10 minuten.. sjees..
Dan ben ik op een kwart.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:10 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar die kunnen nog 3x of vaker daar achteraan
Ik wou even laten weten dat je me helpt met mn zoektocht naar een nieuwe telefoon.quote:
Ga eens fietsen stelen ofzo..quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:10 schreef Dave het volgende:
[..]
Zo noemt Vlarp z'n Ding. Wist je dat niet?
Ok.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik!? Nee.. behalve een stom kruin plekje achterop waar nooit haar heeft gezeten
Mn MSN zegt anders.quote:
ik op school ook mee bezig.. krijg ik nou ook 150 euro?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:10 schreef Weemz het volgende:
Zo. De cursus conflictbeheersing was uiteindelijk nog best interessant. En we hebben er ook meer dan 150 euro mee verdiend voor het project!
Age aint nothing but a number.quote:
Ik heb gewoon flinterdun haar.. dus dat gebeurt altijd..quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ok.. Ik vind het altijd zo vies als mensen heel veel gel in hun haar doen en dat je dan de hoofdhuid tussen hun haar ziet.
Nergens en dat gaat ook niet gebeurenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:13 schreef petre86 het volgende:
Waxx, waar staat jouw naam in dat rijtje van organisatoren?
en @ Yost.. ik ga aan de zaanse kermis beginnen
Oke.....quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Age aint nothing but a number.
Vind je dat ik lang ballerig haar heb?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb gewoon flinterdun haar.. dus dat gebeurt altijd..
Ik vind van dat lange ballerige haar vies..
Vlarp maakt wel vaker beoordelingsfoutjes.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:16 schreef Dave het volgende:
Maar ik begrijp dat Vlarp CDP nog een kind vindt..
en hoe pakte je dat conflict aan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:15 schreef Sunjammer het volgende:
Ik had ooit ook eens zo'n cursus conflictbeheersing. Kreeg ik zo'n evaluatie-formulier. Dus ik opgeschreven dat ik de cursus kut vond. Ruzie met de docent.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:16 schreef petre86 het volgende:
[..]
en hoe pakte je dat conflict aan?
Hmm.. daar begint het mee...quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:15 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik heb een andere definitie van kind, denk ik.
Het boeide me niet echtquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
en daar kom je nu pas achter?
Grote neus, grote cobraquote:
*giechel* Riiiight.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Age aint nothing but a number.
Buk eensquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vlarp maakt wel vaker beoordelingsfoutjes.
maar ik heb hele mooie shirtjesquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee niks! Je kan me niet dwingen!
Doe mij de lipgloss maar.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar ik heb hele mooie shirtjes
Als ik buk dan zie k mn scherm niet meer.quote:
Da's mijn probleem nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als ik buk dan zie k mn scherm niet meer.
We zijn nog niet eens begonnen en je moet al rusten?quote:
Mooi.quote:
Mijn probleem wel..want jij bent niet hier dus heeft bukken weinig nut.quote:
Lipgloss, met I love dick er op, dat gaat mij zelfs te verquote:
Misschien moet je net iets oprapen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mijn probleem wel..want jij bent niet hier dus heeft bukken weinig nut.
Nee.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Lipgloss, met I love dick er op, dat gaat mij zelfs te ver
Laat je nou expres je telefoon vallen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Misschien moet je net iets oprapen?
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:22 schreef Weemz het volgende:
Nee, die 150 euro is voor het project Oeganda-Masaka...
De nieuwe buurt-turk?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:22 schreef Weemz het volgende:
Nee, die 150 euro is voor het project Oeganda-Masaka...
Mijn telefoon valt nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Laat je nou expres je telefoon vallen?
Zeg..woa bleibst doe?quote:
Je liet m niet net op mn kussentje vallen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mijn telefoon valt niet
WEET JE WAT DAT KOST!?!?!?
Gatver.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:25 schreef Weemz het volgende:
Met de vereniging van de kerk gaan we in de zomervakantie 3 weken naar Masaka (in Oeganda) om daar projectwerk te doen bij een pastoor die aidswezen verzorgt. Waterputten graven, lesgeven, dat soort dingen.
Nee, alleen een Dingwebschieter.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:25 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Zou G_E ook van die polswebschieters hebben, vraag ik me dan af.
Ik denk ik krijg ondertussen wel via msn je contactgegevens voor na 31 januariquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:25 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Zou G_E ook van die polswebschieters hebben, vraag ik me dan af.
Nou geloof me, ik kén wouter, en als ik zeg dat ik hem ken dan meen ik datquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hij heeft wel iets van Wouter Bos, maar dan jonger. Veel jonger.
Zou ie daar ook zo Eng naar kijken?quote:
Is ie nou homo?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
Nou geloof me, ik kén wouter, en als ik zeg dat ik hem ken dan meen ik dat
maar die lijkt in de verste verte nog niet op deze godenzoon
Zou ik wel doen als er spinrag uitkwam.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zou ie daar ook zo Eng naar kijken?
precies, daarom doet hij hetquote:
Ben ik bij jou dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je liet m niet net op mn kussentje vallen?
spinrag?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:27 schreef Dave het volgende:
[..]
Zou ik wel doen als er spinrag uitkwam.
nee sorry, absoluut nietquote:
Dingdingdingdingdingquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:28 schreef Weemz het volgende:
[..]
Oh ja, daar was jij te zelfzinnig voor.
Ga jij ook in je pyjama op het dak zitten, G_E?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
Striptekenhelden verenigt u!
Dan is de lol er af toch? 't Moet er juist voor.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik denk ik krijg ondertussen wel via msn je contactgegevens voor na 31 januari
Nee maar "als "quote:
Ik heb geen pyjama.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ga jij ook in je pyjama op het dak zitten, G_E?
Niet?!quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb geen pyjama..
Je hebt nog tot maandag 30 januari 23.59..quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:30 schreef Dave het volgende:
[..]
Dan is de lol er af toch? 't Moet er juist voor.
Thank God for PI's.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:30 schreef Dave het volgende:
[..]
Dan is de lol er af toch? 't Moet er juist voor.
Sloggiquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Niet?!.
Maar wat is dan je superheldenpak?
wiebelwabbelwobbelding!quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Sloggi
Of nikswiebelwabbelwobbel onder de wol
Dus dan sta ik nu gebukt..en krijg k last van mn rug als k nog langer stilsta.quote:
Z'n gele Aussiebum natuurlijk.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Niet?!.
Maar wat is dan je superheldenpak?
Sta dan opquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dus dan sta ik nu gebukt..en krijg k last van mn rug als k nog langer stilsta.
Toen ik dat 3 keer achter elkaar zei giechelde ik.quote:
Mag m'n vriend meedoen? Die had nog meer je vader kunnen zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je hebt nog tot maandag 30 januari 23.59..
Ja en dan?quote:
Ik ben niet in de buurt..quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja en dan?
Ik wacht op actie van jou![]()
Hóp, broek uit!quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja en dan?
Ik wacht op actie van jou![]()
Ach als we dan nog wild gaan doen op t randje van 18.. why not?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:37 schreef Dave het volgende:
[..]
Mag m'n vriend meedoen? Die had nog meer je vader kunnen zijn.
Zeg jij wou niet.quote:
Jij bent weer niet hier.quote:
Gebruik es posticons man, dan weet ik tenminste wat je bedoelt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach als we dan nog wild gaan doen op t randje van 18.. why not?
Alsof ik met PI's mn bedoelingen kan weergeven..quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:43 schreef Dave het volgende:
[..]
Gebruik es posticons man, dan weet ik tenminste wat je bedoelt.
Oh alleen mag ik wel langskomen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik hoef geen meetlat-party in mijn huis nee
Als dat met die journalistiek nou onverwachts toch nog afketst, kun je zo de reclame in!quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
NU IN DE WINKEL:
wiebelwabbelwobbel
wel een harde
maar géén bobbel!
Just-Dennis.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:46 schreef Dave het volgende:
J-D?
Excuzes-moi, Monsieur Dutroux, ik ga maintenant le kelder in.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En nu heeeeeell snel terug je kooi in!!!
Wat gaan we er aan doen?quote:
Ik wil nog wat aan m'n avond hebbenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:43 schreef Weemz het volgende:
Wat gaan we nou beleven? Wilde nachten met CDP en Vlarp? En waarom is Vlarp nog niet naar bed?
Wild is my middle name.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Alsof ik met PI's mn bedoelingen kan weergeven..
En houd je niet van wild dan?
quote:[22:48] JP: als jij nou manager wordt bij ons...?
[22:48] JP: dan doe je effe een cultuuromslag realiseren bij ons
[22:48] JP: en kan ik me bij jou omhoog pijpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |