Omdat BB_Kingkong niet a la minute een nieuwe had geopend.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:01 schreef petre86 het volgende:
[..]
want? ( toch nie mijn werkgevert he?)
Oh pleez, I ain't THAT biquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zit er niet inWel "lipfinity", lipgloss met een kleurtje en nagelversterker.
Nope, sorry. Ik heb een 6230.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ah..daar zijn we weer
Iemand ervaringen met de Sony W800i of de K750i ?
Think so..quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:06 schreef DennisMoore het volgende:
Had Vlarp niet een K750i?
Wilkinson Extreme scheermesje dan? Of Adidas deo?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:03 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Oh pleez, I ain't THAT bi(nee, toch, ik snap niet waarom het altijd zwart-wit moet zijn, ik doe daar niet aan mee
. Dit stuk sloeg natuurlijk op het woordje 'bi'. )
![]()
Alsjeblieft:quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:17 schreef DennisMoore het volgende:
Zeg eens wat leuks, of ik dubbelklik een spelletje..
Geenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoeveel drink je daarvan per week?
*biertje uit koelkast pak*
Mannelijk.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wil Bier.
I can hold my liquor..maar je mag t altijd proberenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:21 schreef Dave het volgende:
Dus met 1 biertje hebben we Spunky al dronken, DM!!
Ja, dan kunnen we lachen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:21 schreef Dave het volgende:
Dus met 1 biertje hebben we Spunky al dronken, DM!!
Nou de uitspraak zou je vast hier houden dacht ikquote:
Ik scheer me nooitquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wilkinson Extreme scheermesje dan? Of Adidas deo?
Of een flesopener met ingebouwde rekenmachine? Duracel konijn sleutelhanger?
nog 13 dagenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen we lachen.
Meer niet, want hij's minderjarig.
Ik drie. Of vier. Dat ben ik vergeten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:21 schreef TehRockstar het volgende:
Gummbah.Ik heb daar twee boekjes van.
Pijpje?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nou de uitspraak zou je vast hier houden dacht ik
Hij is toch jarig binnenkort? CDP, wanneer was je ook alweer jarig?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Whatever u gotquote:
Dan mag je eindelijk seks hebben,o nee, dat mag al vanaf je 16e. Maar je mag dan wel anale sex hebben, dat mag officieel pas vanaf je 18equote:
Ik zei cola, toch? Man, hij had m'n zoon kunnen zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Been there, done that.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dan mag je eindelijk seks hebben,o nee, dat mag al vanaf je 16e. Maar je mag dan wel anale sex hebben, dat mag officieel pas vanaf je 18e![]()
Voel je nix van.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:25 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zei cola, toch? Man, hij had m'n zoon kunnen zijn..
Serieus?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dan mag je eindelijk seks hebben,o nee, dat mag al vanaf je 16e. Maar je mag dan wel anale sex hebben, dat mag officieel pas vanaf je 18e![]()
Nadeel is alleen dat ze zo belachelijk duur zijn. 9 euro terwijl je zo'n ding in principe binnen 15 minuten uit hebt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik drie. Of vier. Dat ben ik vergeten.
De eerste is moeilijk te krijgen geloof ik.
En hoewel enigszins anaal gefixeerd, is hij zeker briljant..
"Humor, ha! Alleen het woord al!"
Ik ga kijken (nu maar hopen dat je pas na Will and Grace komt). Ik heb altijd het idee gehad dat je als een nichtje praat, vandaag ga ik checken of mijn hypothese kloptquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Voor diegene met een voorliefde voor leedvermaak:
ergens tussen 22.00 en 23.00 ben ik te spotten tijdens Idols Backstage op RTL7
Wil m wel maken voor jequote:Op woensdag 18 januari 2006 21:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Eigenlijk moet ik 's een nieuwe maken, maar dan met lekker bier.
Hmmm, een zoon naar m'n hart.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Voel je nix van.
Rekt t niet, dan scheurt t wel..en wat scheurt moet genaaid worden.
Ik vind die genialiteit wel meer dan 9 euro waard eigenlijk.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:26 schreef LuQas het volgende:
Nadeel is alleen dat ze zo belachelijk duur zijn. 9 euro terwijl je zo'n ding in principe binnen 15 minuten uit hebt.
Volgens iemand uit IDO had ik juist een kakkerstem..en mn nicht vond me op een Rotterdammer lijken (nu is mn beste vriendin Rotterdams dus kan redelijk kloppen dat ik soms dat accent overneem)quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:27 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ga kijken (nu maar hopen dat je pas na Will and Grace komt). Ik heb altijd het idee gehad dat je als een nichtje praat, vandaag ga ik checken of mijn hypothese klopt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |