Ik had Celine als Belle zondag. Volgens mij kreeg ze pas halverwege de show door dat ze geen Abba aan het zingen wasquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:45 schreef Ryan_R het volgende:
boe
Heb ik je nr?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
smsje:
Zeg gaan wij nog neuken voor je 18 word?
Geen idee.quote:
Ik ga ook weer voor kort..tenminste de zijkanten en boven op behalve een hanekammetje..quote:
Warez mogen nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
weet er iemand waar ik de QAF US dvd rip torrents kan vinden?
seizoen 1 is gelukt
Heb je weer euro's?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga ook weer voor kort..tenminste de zijkanten en boven op behalve een hanekammetje..
Godzijndank zijn er uitgaven die mn moeder wel dekt.quote:
Ik heb deel 1 van seizoen X in Australië gezien. Ontploffing in pub of zo?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
weet er iemand waar ik de QAF US dvd rip torrents kan vinden?
seizoen 1 is gelukt
Wie wil er idd een hippie in huis.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Godzijndank zijn er uitgaven die mn moeder wel dekt.
Ja, of een geile zoon.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wie wil er idd een hippie in huis.
Geil ben ik vaak genoeg.. helaas weinig afreageermateriaalquote:
Nou, mocht je es in Zwolle zijn en afreageermateriaal nodig hebben....quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Geil ben ik vaak genoeg.. helaas weinig afreageermateriaal![]()
Mwjah Waxxer wou niet.. dus dan zal ik het je laten weten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:57 schreef Dave het volgende:
[..]
Nou, mocht je es in Zwolle zijn en afreageermateriaal nodig hebben....
dat was de op een na laatste aflevering van seizoen 5, laatste seizoenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:52 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik heb deel 1 van seizoen X in Australië gezien. Ontploffing in pub of zo?
Dan heb ik de eerste aflevering van seizoen 6 denk ik gezien. Of kan dat niet?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat was de op een na laatste aflevering van seizoen 5, laatste seizoen
Ben je zo goed als je reputatie zegt dat je bentquote:
waarom dave wel en ik niet???quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mwjah Waxxer wou niet.. dus dan zal ik het je laten weten.
Denk het. Al heb ik vaak faalangst bij jongens van 17.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ben je zo goed als je reputatie zegt dat je bent?
mama , je bent erg liefquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
a
[..]
waarom dave wel en ik niet???
Want?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:00 schreef Dave het volgende:
[..]
Denk het. Al heb ik vaak faalangst bij jongens van 17.
Hou je van tapijt of laminaat?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
mama , je bent erg liefMaar niet mn smaak
![]()
Ja, kom maar bij papa.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
mama , je bent erg liefMaar niet mn smaak
![]()
Jij was bang voor kletsende burenquote:
Roze Zaterdag hequote:Op woensdag 18 januari 2006 22:01 schreef petre86 het volgende:
Zwolle?
Dave in Zwolle?
zo helemaal in Zwolle?
jeej
next meet eindhoven Zwolle!!
Yeehaw!quote:
nee, 5 was het laatste seizoenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Dan heb ik de eerste aflevering van seizoen 6 denk ik gezien. Of kan dat niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |