Next!quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
borsthaar blijft godzndank nog uit.
Aanwijzingen zijn soms ok, maar niet dat constante geregisseerquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:34 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, en helemaal als het niet seksgerelateerd is. "Ja, wat m'n collegaatje vanmiddag toch weer had. Was ie aan het typen, breekt spontaan z'n nagel. Toen zei ik nog, had dat verrassingspakket van TheaterMama dan aangepakt, dan had je tenminste nagelverharder gehad."
Nou, dan stroomt het bloed wel weg ja.
Is het jaar voorbij.quote:
Don't get me wrong: meestal staat t goed..maar op mijn kippenborstje zal t echt niet passenquote:
En... kút!quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Aanwijzingen zijn soms ok, maar niet dat constante geregisseer![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:37 schreef Dave het volgende:
Of: "Was het voor jou ook lekker?"
Ik doe niet aan omkopen. Zelfs niet voor zo'n geniaal bandje. Zullen we ruilen? Ik heb vast wel iets leuks in mijn Trekpleisterpakket zittenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
hmmmm niemand wil op mij stemmen...
iemand die constant "viola holt, andré van duin, willibrod frequin"etc. roept.. wat doe je daarmee?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:34 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, en helemaal als het niet seksgerelateerd is. "Ja, wat m'n collegaatje vanmiddag toch weer had. Was ie aan het typen, breekt spontaan z'n nagel. Toen zei ik nog, had dat verrassingspakket van TheaterMama dan aangepakt, dan had je tenminste nagelverharder gehad."
Nou, dan stroomt het bloed wel weg ja.
Zorgen dat ze de mond vol hebben.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:44 schreef petre86 het volgende:
[..]
iemand die constant "viola holt, andré van duin, willibrod frequin"etc. roept.. wat doe je daarmee?
ow stroekie jij mag ook nog stemmenquote:
Z'n nagels breken.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:44 schreef petre86 het volgende:
[..]
iemand die constant "viola holt, andré van duin, willibrod frequin"etc. roept.. wat doe je daarmee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |