quote:
Jij bent het levende bewijs?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Voel je nix van.
Rekt t niet, dan scheurt t wel..en wat scheurt moet genaaid worden.
Ik ben redelijk stil in bed..quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:29 schreef Dave het volgende:
Ach ja, in bed praat je toch niet, jongen. Daar zorg ik wel voor.
Alleen een spalkje achter mn ondertanden nogquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]!
Dat durf ik niet...
Heb je een beugel?
Understatement van t jaar..en we moeten nog 11.5 maand.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:30 schreef LuQas het volgende:
Jullie zijn echt vrienden voor het leven he? CDP en Rockstar?
Da's dan weer jammer.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik lig redelijk stil in bed..
Je bent al wel van je melktandjes af?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Alleen een spalkje achter mn ondertanden nog
Goed lezenquote:
been there, done that.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:32 schreef Dave het volgende:
[..]
Je bent al wel van je melktandjes af?
En dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Understatement van t jaar..en we moeten nog 11.5 maand.
Ik mag nooit klagen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Goed lezen
Je buren zullen niet klagen..en jij ook niet.![]()
Ja, en helemaal als het niet seksgerelateerd is. "Ja, wat m'n collegaatje vanmiddag toch weer had. Was ie aan het typen, breekt spontaan z'n nagel. Toen zei ik nog, had dat verrassingspakket van TheaterMama dan aangepakt, dan had je tenminste nagelverharder gehad."quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:32 schreef LuQas het volgende:
Als ik aan iets een hekel heb zijn het wel jongens die constant blijven praten tijdens de seks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |