Jong, gierende hormonen, onverzadigbaar. Ik word zelf een dagje ouder. Etcetera.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Want?
Hoe ouder, hoe ervarener en meer inzicht in hun verlangens + wensen toch?
Ja, als er een heel homotopicgroepje daar Jodocussen gaat staan meten iddquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij was bang voor kletsende buren
Op t hoofd of rond het kruis?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hou je van tapijt of laminaat?
en daar kom je nu pas achter?quote:
Onverzadigbaar is niet waar. Uithoudingsvermogen..mwjah.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:04 schreef Dave het volgende:
[..]
Jong, gierende hormonen, onverzadigbaar. Ik word zelf een dagje ouder. Etcetera.
Haha ja had je dat niet door?quote:
dat wist je toch al wel??!!!quote:
quote:Vlarp zegt (22:07):
dan zou je eens met mijn telefoon moeten spelen
5.8 heb ik denk ik gezien.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee, 5 was het laatste seizoen
Ja, maar jonkies zijn na 10 minuten al klaar. Dan begin ik net.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Onverzadigbaar is niet waar. Uithoudingsvermogen..mwjah.
maar die kunnen nog 3x of vaker daar achteraanquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, maar jonkies zijn na 10 minuten al klaar. Dan begin ik net.
Ho hoquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Vluggertjes zijn overrated. Tijd nemenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Was jij niet kalend?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ho ho
Nou ja, ik ben ook niet jong meer
10 minuten.. sjees..
Dan ben ik op een kwart.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:10 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar die kunnen nog 3x of vaker daar achteraan
Ik wou even laten weten dat je me helpt met mn zoektocht naar een nieuwe telefoon.quote:
Ga eens fietsen stelen ofzo..quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:10 schreef Dave het volgende:
[..]
Zo noemt Vlarp z'n Ding. Wist je dat niet?
Ok.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik!? Nee.. behalve een stom kruin plekje achterop waar nooit haar heeft gezeten
Mn MSN zegt anders.quote:
ik op school ook mee bezig.. krijg ik nou ook 150 euro?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:10 schreef Weemz het volgende:
Zo. De cursus conflictbeheersing was uiteindelijk nog best interessant. En we hebben er ook meer dan 150 euro mee verdiend voor het project!
Age aint nothing but a number.quote:
Ik heb gewoon flinterdun haar.. dus dat gebeurt altijd..quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ok.. Ik vind het altijd zo vies als mensen heel veel gel in hun haar doen en dat je dan de hoofdhuid tussen hun haar ziet.
Nergens en dat gaat ook niet gebeurenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:13 schreef petre86 het volgende:
Waxx, waar staat jouw naam in dat rijtje van organisatoren?
en @ Yost.. ik ga aan de zaanse kermis beginnen
Oke.....quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Age aint nothing but a number.
Vind je dat ik lang ballerig haar heb?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb gewoon flinterdun haar.. dus dat gebeurt altijd..
Ik vind van dat lange ballerige haar vies..
Vlarp maakt wel vaker beoordelingsfoutjes.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:16 schreef Dave het volgende:
Maar ik begrijp dat Vlarp CDP nog een kind vindt..
en hoe pakte je dat conflict aan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:15 schreef Sunjammer het volgende:
Ik had ooit ook eens zo'n cursus conflictbeheersing. Kreeg ik zo'n evaluatie-formulier. Dus ik opgeschreven dat ik de cursus kut vond. Ruzie met de docent.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:16 schreef petre86 het volgende:
[..]
en hoe pakte je dat conflict aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |