Hmm.. daar begint het mee...quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:15 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik heb een andere definitie van kind, denk ik.
Het boeide me niet echtquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
en daar kom je nu pas achter?
Grote neus, grote cobraquote:
*giechel* Riiiight.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Age aint nothing but a number.
Buk eensquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vlarp maakt wel vaker beoordelingsfoutjes.
maar ik heb hele mooie shirtjesquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee niks! Je kan me niet dwingen!
Doe mij de lipgloss maar.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar ik heb hele mooie shirtjes
Als ik buk dan zie k mn scherm niet meer.quote:
Da's mijn probleem nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als ik buk dan zie k mn scherm niet meer.
We zijn nog niet eens begonnen en je moet al rusten?quote:
Mooi.quote:
Mijn probleem wel..want jij bent niet hier dus heeft bukken weinig nut.quote:
Lipgloss, met I love dick er op, dat gaat mij zelfs te verquote:
Misschien moet je net iets oprapen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mijn probleem wel..want jij bent niet hier dus heeft bukken weinig nut.
Nee.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Lipgloss, met I love dick er op, dat gaat mij zelfs te ver
Laat je nou expres je telefoon vallen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Misschien moet je net iets oprapen?
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:22 schreef Weemz het volgende:
Nee, die 150 euro is voor het project Oeganda-Masaka...
De nieuwe buurt-turk?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:22 schreef Weemz het volgende:
Nee, die 150 euro is voor het project Oeganda-Masaka...
Mijn telefoon valt nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Laat je nou expres je telefoon vallen?
Zeg..woa bleibst doe?quote:
Je liet m niet net op mn kussentje vallen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mijn telefoon valt niet
WEET JE WAT DAT KOST!?!?!?
Gatver.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:25 schreef Weemz het volgende:
Met de vereniging van de kerk gaan we in de zomervakantie 3 weken naar Masaka (in Oeganda) om daar projectwerk te doen bij een pastoor die aidswezen verzorgt. Waterputten graven, lesgeven, dat soort dingen.
Nee, alleen een Dingwebschieter.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:25 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Zou G_E ook van die polswebschieters hebben, vraag ik me dan af.
Ik denk ik krijg ondertussen wel via msn je contactgegevens voor na 31 januariquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:25 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Zou G_E ook van die polswebschieters hebben, vraag ik me dan af.
Nou geloof me, ik kén wouter, en als ik zeg dat ik hem ken dan meen ik datquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hij heeft wel iets van Wouter Bos, maar dan jonger. Veel jonger.
Zou ie daar ook zo Eng naar kijken?quote:
Is ie nou homo?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
Nou geloof me, ik kén wouter, en als ik zeg dat ik hem ken dan meen ik dat
maar die lijkt in de verste verte nog niet op deze godenzoon
Zou ik wel doen als er spinrag uitkwam.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zou ie daar ook zo Eng naar kijken?
precies, daarom doet hij hetquote:
Ben ik bij jou dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je liet m niet net op mn kussentje vallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |