Die is berucht op heel fok en omstreken. Dat telt ook denk ik.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:46 schreef Geesoes het volgende:
Ik ken Maikuuul
quote:
Wie???quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:44 schreef Spideyman het volgende:
Henk Wijngaard heeft tegenover mij gewoond.
![]()
Ja, die kenne we allemaalquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:53 schreef Toeps het volgende:
Ik ken Joey van der Velden. Broertje van mijn vriend. Hij is erg aardig, alleen zo gek als een deur.
Ja, als je op mijn naam/nick gaat googlen ben ik ook beroemdquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:57 schreef Toeps het volgende:
[..]
Costa, Kinderen geen Bezwaar... Doe eens Google zou ik zeggen.
zoals?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja genoeg
De vader van...quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja genoeg
En toen kwam Elmo.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik lag vroeger altijd bij Ernie in bed ,.........
Hoe ken jij Youp van 't Hek?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:04 schreef snopprinses het volgende:
youp van 't hek alleen denk ik
Als je hem niet kentquote:
Hij zit geloof ik ook in het bestuur van de mediacommissie of weet ik veel hoe dat heet.quote:
de vader van je beste vriendin ja. jij nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:13 schreef stijgende_ster het volgende:
De vader van mijn beste vriendin kent Gordon, Ruud Gullit, Jan des Bouvrie en de heren van Bleekemolen.
Maar met Youp heb je echt in het bed gelegen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:31 schreef snopprinses het volgende:
[..]
de vader van je beste vriendin ja. jij niet
als ik moet gaan vertellen met wie mn vader allemaal omgaat ken ik er ook wel meer![]()
Ik ken Andries toevallig ook, maar als ik op ga noemen wie mijn vader kent, en wie de vrienden van mijn vader kennen, kan ik heel Bekend Nederland opnoemend enk ikquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:31 schreef snopprinses het volgende:
[..]
als ik moet gaan vertellen met wie mn vader allemaal omgaat ken ik er ook wel meer![]()
deel jij het bed met iedereen die je kent?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:34 schreef WAT het volgende:
[..]
Maar met Youp heb je echt in het bed gelegen?
Youp wel.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:35 schreef snopprinses het volgende:
[..]
deel jij het bed met iedereen die je kent?
nou ik niet.
Het gaat dr hier over wie JIJ kentquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:13 schreef stijgende_ster het volgende:
De vader van mijn beste vriendin kent Gordon, Ruud Gullit, Jan des Bouvrie en de heren van Bleekemolen.
Het was ook een beetje een "quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:31 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Andries is engquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:34 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik ken Andries toevallig ook, maar als ik op ga noemen wie mijn vader kent, en wie de vrienden van mijn vader kennen, kan ik heel Bekend Nederland opnoemend enk ik
DIe komt toch altijd overal bij iemand anders op de koffie, en ik maar denken dat ie geen senseo kon betalenquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:26 schreef L.Mo het volgende:
Mn ouders kwamen wel eens bij Gaston op de koffie dacht ik...
Oh ja, als we zo gaan beginnen: Joost van Summerbase 1zat maandag naast me op werk. Ik had geen idee wie hij was.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:56 schreef GotC het volgende:
Karin van Winterbase zat bij mij in de klas vorig jaar, goeie vriendin ook.
Was Kelly ook eerst een man..?quote:
Yvo Joordensquote:
Jammer dat PSV hem heeft laten lopen, prima voetballer en idd sympathiek. Helaas balt hij nu bij de verkeerde club, maar geef hem eens ongelijk om niet naar PSV te gaan....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:51 schreef Sigg het volgende:
Bij Klaas Jan Huntelaar (AJAX) op de Havo gezeten. Regelmatig mee naar huis gefietst ook. Afgelopen zomer toevallig nog tegengekomen op een feest. Hij was als bekende voetballer nog niet van het paard gevallen en behoorlijk bescheiden en toonde nog belangstelling naar anderen. Prima kerel dus![]()
Je kent Joordens?!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Yvo Joordens![]()
![]()
Was samen met Roberto Lanckohr mijn held vroeger
![]()
![]()
Overigens Jos Verstappen zie ik hier nog wel eens vaker rondstruinen, maar ken hem zo niet.
Klopt.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:27 schreef Hihat het volgende:
Om dit topic niet te laten verzanden in een vaag 'ik-heb-wel-eens-een-BN-er-op-straat-zien-lopen-dus-ik-ken-hem-of-haar'-topic kunnen we de voorwaarden wellicht iets aanscherpen.
Als je de betreffende BN-er tegenkomt, zou deze je dan groeten of niet? Zo ja, dan ken je hem (en hij of zij jou). Anders is er volgens mij geen sprake van 'kennen'. Toch?
Wie is da?!quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:59 schreef WAT het volgende:
Ik ben met Sandra Roelofs getrouwd.
Opvallend dat jij juist z'n naam niet kentquote:Op zondag 22 januari 2006 17:01 schreef Meki het volgende:
Nigel de Jong
Adil Ramzi
Ali Boussaboun
Dick Boer
Politiek
Job Cohen
Rob Ouderkerk ( had met hem discussie over allochtonen )
Aboutaleb
Alleen Ouderkerk en Cohen kennen mij![]()
Hij geeft toch momententeel Wiskunde op een middelbare school ?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
Je kent Joordens?!stoer
Moet ik iets tegen em zeggen namens jou?
![]()
verkeerde topic?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:51 schreef Backhander het volgende:
Worden hier ook nog dektops gepost of hoe zit dat? :S
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:51 schreef Backhander het volgende:
Worden hier ook nog dektops gepost of hoe zit dat? :S
Dat willen we allemaal niet weten!!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:40 schreef Wesfrdam het volgende:
uhm ja.. me ouders gingen vroeger met de drummer van Postmen om...
En me opa werkte vroeger samen met de zingende kraanmachinist Lee Towers![]()
En me moeder kent Mario Been nog van heel lang geleden.
Je bedoelt toch hip-hop bandje postmen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:40 schreef Wesfrdam het volgende:
uhm ja.. me ouders gingen vroeger met de drummer van Postmen om...
Maaak ons GEEEEEKquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:56 schreef pekel het volgende:
Ken wat bekende voetballers.. Ik ga hier geen namen rondslingeren.
die ik noem ken ik dus toch ook, behalve lee towers dan.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:42 schreef Hihat het volgende:
[..]
Dat willen we allemaal niet weten!!!![]()
![]()
![]()
Welke BN-er ken jij die, die jķu ķķk kent. Zo moeilijk is de vraag toch niet?
Lekker makkelijk, ik ken ook wel een hoop BN'ners van gezicht. Maar ga ik dat rondbazuinen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:04 schreef Wesfrdam het volgende:
[..]
die ik noem ken ik dus toch ook, behalve lee towers dan.
Dan woon jij in Zoetermeer.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:09 schreef kevin85 het volgende:
Marc van Men2be ken ik en andersom ook.
Zat bij m in de klas
Voor zover je hem een bn'er kunt noemen uiteraard![]()
Hij heeft mavo gedaan op het Rietveld Lyceum. Minder Fanta drinken of zo.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:51 schreef Sigg het volgende:
Bij Klaas Jan Huntelaar (AJAX) op de Havo gezeten. Regelmatig mee naar huis gefietst ook. Afgelopen zomer toevallig nog tegengekomen op een feest. Hij was als bekende voetballer nog niet van het paard gevallen en behoorlijk bescheiden en toonde nog belangstelling naar anderen. Prima kerel dus![]()
Dat laatste heb ik ongelijk in gekregen. De rest niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:50 schreef TC03 het volgende:
Nog geen enkele reactie gelezen, maar wedden dat dit topic vol staat met mensen die het broertje van de neef van een semi-BNer kennen.En ze vragen ook nog of dat 'ook telt'. Ik ga even kijken of ik gelijk heb.
Ken je Jan ook?quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:28 schreef purmernoord het volgende:
ken een aantal leden van BZN en de Cats, een paar volendammer voetballers (Mühren, Keje Molenaar, Pier Tol, niet echt persoonlijjk maar we kennen mekaar) , maar goed, in Volendam kennen we elkaar bijna allemaal wel.
dat was de vraag niet. Kent hij jou ook? persoonlijk?quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:18 schreef joriz88 het volgende:
bryan adams is m'n neef, maarja niet echt een nederlander![]()
Beetje misplaatst, die 'quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:13 schreef YanniiCke het volgende:
Ik ben familie van Aukje en Marieke van Ginneken![]()
ja ik ken hem, en ook persoonlijk, maar hijs niet zo vaak in Nederland though, maar als k in LA ben (familie, ben er eens per jaar) issie daar wel eens.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:25 schreef P8 het volgende:
[..]
dat was de vraag niet. Kent hij jou ook? persoonlijk?
Ik ken de neef van Regilio Tuur, maar volgens mij kende Tuur zijn neef niet persoonlijk tot ie een jaar of 15 was (de neef dan, niet Tuur)
en ik ken die sidekick van jeroen van inkel, en hij mij ook wel. via mn broer, vandaar![]()
Als hier iemand hiervan iets zou moeten kennen zou het Epica zijn... maar ik denk dat de meeste hier ook geen idee hebben wie Epica is. Daarnaast weet ik toevallig ook wie Trisomy zijn omdat ik contact met een van hun heb gehad toen ze in Breda (Mezz) in het voorprogramma van Epica stonden (als ik me niet vergis), maar van die andere heb ik echt nog nooit gehoord...quote:Op zondag 5 maart 2006 13:06 schreef Death_Angel_89 het volgende:
Nou ja BN'ers....sja...ligt er een beetje aan van welke kant je het bekijkt
anyway...
mischa (annatar gitarist)
alex (annatar bassist)
wietse (annatar toetsenist)
madicken (annatar zangeres)
eric (trisomy/the saturnine gitarist)
pieter (trisomy bassist)
michiel (trisomy gitarist)
en heel epica![]()
*gaat waarschijnlijk de merch voor trisomy doen*
verder ken k ivo tim en bas van xystus, peter en arno van icaros, nico, maarten en julia van antubis, mark, de zanger van heidevolk en paul, de ex bassist van heidevolk, Frederik, de drummer van thee plague of gentlemen (belgische band...belgische kerel, maar goed), en grimbert, lainedil en wolve van elexorien
Raffish is uit elkaar dusquote:Op zondag 5 maart 2006 14:27 schreef NoRegularBoy het volgende:
OH ik ook ik ook hahaha, denk als we dan toch gaan pimpen met BN'ers hahaha
Nora ( van Raffish ) is een vriendin van me. Heb ook nog voor haar gedanst toen ze vaker in duitsland optrad, mee gedanst in een (euhm) discotheek in maastricht.
Over 2 weken gaan we amsterdam samen onveilig maken.
[afbeelding]
Ben overigens de gozer links op de foto.
Zeker is raffish uit elkaar thank god.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:27 schreef Molluck het volgende:
[..]
Raffish is uit elkaar dus![]()
Ennuh, vraag haar eens naar haar avontuurtje met die VVV-bonnen in Eindhoven![]()
Heet die serieus de Beverquote:Op maandag 6 maart 2006 22:30 schreef MarkyB het volgende:
John de Bever is mijn oom...
Die kent niemand hoor. Nutteloze vermelding dus.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:55 schreef Nosh het volgende:
Ik ben slechts een paar van de gasten van D.A.C. (amersfoortse rapgroep) op en feestje tegen het lijf gelopen.
Ga er niet vanuit dat ik een blijvende herrinering heb achtergelaten
Ik ken ze welquote:Op maandag 6 maart 2006 23:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die kent niemand hoor. Nutteloze vermelding dus.
Jij heet ook Bever van achterenquote:Op maandag 6 maart 2006 22:59 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Alsof jij een ' universele' achternaam hebt![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 23:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ken ze wel. Die gasten van Springstof
.
Kom is met een gegronde reden me uit te lachen, alle grappen zijn allemaal al ooit gemaakt dus origineel ben je zowiezo al nietquote:Op maandag 6 maart 2006 23:03 schreef narcissist het volgende:
[..]
Jij heet ook Bever van achteren![]()
Is het nou nooit moeilijk om jezelf voor te stellen, ik lach niet vaak mensen uit maar ik zou toch in de lach moeten schieten.
Hang niet zo de huilie uit zeg.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:04 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Kom is met een gegronde reden me uit te lachen, alle grappen zijn allemaal al ooit gemaakt dus origineel ben je zowiezo al niet![]()
Over wanneer iemand een BN-er is valt te twisten, inderdaad. Lijkt mij dat een substantieel van alle Nederlanders deze persoon dient te kennen, waarbij de bekendheid niet uitsluitend branche-, regio- of interessegebiedafhankelijk is. Zoiets?quote:Op maandag 6 maart 2006 22:55 schreef MarkyB het volgende:
Wanneer is iemand dan een bekende nederlander volgens jou? Het kan toch zo zijn dat iemand nog nooit van iemand gehoord heeft omdat hij/zij die serie of tv-programma nooit gekeken heeft? Ik noem maar een voorbeeld maar waar trek jij de grens van bekend/onbekend?
Op een forum moet je mensen nou eenmaal niet persoonlijk aanvallenquote:
Oh het zit aardig diep. Bekijk het van de zonnige kant je maakt mensen aan het lachen.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:04 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Kom is met een gegronde reden me uit te lachen, alle grappen zijn allemaal al ooit gemaakt dus origineel ben je zowiezo al niet![]()
Éen van de grotere Nederlandse hiphop acts, dus zegt genoeg mensen iets.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die kent niemand hoor. Nutteloze vermelding dus.
Heel goedquote:
Hčhč, dat zijn tenminste namen van mensen die, met recht, BN-er genoemd kunnen worden...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:30 schreef illusions het volgende:
marco borsato
Unplugged, wereldcd.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:18 schreef joriz88 het volgende:
bryan adams is m'n neef, maarja niet echt een nederlander![]()
Volgens mij is ze wel aardig, ik zat een tijdje geleden bij haar in de bus nadat ik had gefigureerd voor gtst.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:46 schreef Toeps het volgende:
Mijn zwager Joey van der Velden heeft Marly van der Velden (Nina GTST) aan de haak geslagen (nee, dat is geen familie), dus die kan ik binnenkort ook eens op verjaardagen of zo ontmoeten. En ik ben nu niet meer de enige vega bij het kerstdiner.
Ze is iig vega.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:19 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Volgens mij is ze wel aardig, ik zat een tijdje geleden bij haar in de bus nadat ik had gefigureerd voor gtst.
In ieder geval echt toevallig dat ze ook van der Velde heet!quote:
Vriendin van mij is vriendin van ireenquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:37 schreef gfo het volgende:
Irene wust zat bij mij bij sommige vakken op school
ben gister nog naar hem toe geweest. Hij draaide op Mambo Beach @ Curaįaoquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:39 schreef Rubbadubba het volgende:
dj jean
Ik ken ze wel hoor!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:34 schreef Nosh het volgende:
[..]
Éen van de grotere Nederlandse hiphop acts, dus zegt genoeg mensen iets.
wat is vega dat is toch die man van street fighter?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:46 schreef Toeps het volgende:
Mijn zwager Joey van der Velden heeft Marly van der Velden (Nina GTST) aan de haak geslagen (nee, dat is geen familie), dus die kan ik binnenkort ook eens op verjaardagen of zo ontmoeten. En ik ben nu niet meer de enige vega bij het kerstdiner.
Vegetariër.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:28 schreef 2609 het volgende:
[..]
wat is vega dat is toch die man van street fighter?
Nu ga ik weer aan je onkloonheid twijfelenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:28 schreef 2609 het volgende:
[..]
wat is vega dat is toch die man van street fighter?
hoe bedoel je? ik ben geen kloon hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 22:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nu ga ik weer aan je onkloonheid twijfelen
Die zat ook bij mij op school..quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:17 schreef Brunette het volgende:
Rianne Ten Haken
Ik denk dat we die allemaal wel kennenquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:13 schreef stijgende_ster het volgende:
Gek he met zo'n avatar!quote:Op maandag 27 maart 2006 17:01 schreef marleenhoofd- het volgende:
Yvonne Jaspers is een achternicht van mij, maar ik heb de rnog nooit echt gezien:')
Zeg niks meer, ik troost je wel...t komt allemaal goedquote:Op maandag 27 maart 2006 19:50 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
ik weet even niet meer wat ik moet zeggen![]()
Christian Dior is al dood sinds 1957quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:13 schreef DR878 het volgende:
Ik zelf ken Christian Dior niet , maar mijn tante wel. Ze heeft een eigen cosmetica bedrijf ergens in Kuwait en in al die oliestaatjes ( escada) , en ze maakt vaak deals met christian dior en alle andere merkoprichters. En nee tis geen grap.. Heb ook dan mijn hele kamer vol met parfum liggen , dior , creed, van alles en nogwat![]()
Deze reactie rechtvaardigt de belachelijke topickickquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:07 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Christian Dior is al dood sinds 1957![]()
.
Oh dat komt wel als ik hem een keer raakquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:53 schreef MaJo het volgende:
Er is toch wel een verschil tussen kennen en een keer tegengekomen zijnhet minimum is toch wel dat ze je naam kennen
Jy leevd die leventjoeh.quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:17 schreef Sport_Life het volgende:
Die presentratrice van campinglife oa woont boven ons. Ken haar dus vrij persoonlijk en zij mij![]()
. Heeft ook gespeeld in gtst, onderweg naar morgen enz. Hoor haar nu zelfs lopen hierboven
(oude haagse huizen)
En ben paar weken geleden op een afterparty van het NL filmfestival geweest en daar oa katja schuurman + zusje gezien, Sophie Hilbrand enz. Maargoed ik viel qua kleding een beetje in het niets in mn spijkerbroekdus viel niet echt te netwerken daaro haha. Nog wel leuke actrice aan de bar gesproken , maar durfde niet te vragen waar ze bekend van was
![]()
(kijk nooit nederlandse soaps of films)
zeg ik ook niet maar gezien de inhoud van dit topic is dat wel noemenswaardigquote:Op maandag 13 oktober 2008 01:39 schreef MaJo het volgende:
Ik snap echt niet dat jullie deze mensen noemen als dat je ze kentIk was ook op het gala van het Nederlands Filmfestival en daar genoeg BN'ers gesproken maar dat maakt toch niet dat ik ze dan ken
1 keer met iemand praten is niet kennen vind ik...
Ik ken genoeg bekende Nederlanders maar ga niet met namen strooien.
zit weer in amsterdam hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:19 schreef GPC. het volgende:
Mijn neef is Hans Vonk(weet je wel, ex keeper van Ajax en Heerenveen), zit nu in Afrika...
Dus zeg je dit omdat..?quote:Op maandag 13 oktober 2008 01:39 schreef MaJo het volgende:
Ik ken genoeg bekende Nederlanders maar ga niet met namen strooien.
redelijkquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Sidney Samson
Is wel een beetje bekend?
Omdat ik het eigenlijk een beetje kansloos vind. Voor mij zijn 'bn'ers' niet anders dan anderen en weet niet waarom je daarmee zou moeten pochen.quote:
Waarom kom je dan ueberhaupt hier melden dat je genoeg bekende nederlanders kent.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat ik het eigenlijk een beetje kansloos vind. Voor mij zijn 'bn'ers' niet anders dan anderen en weet niet waarom je daarmee zou moeten pochen.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:23 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Waarom kom je dan ueberhaupt hier melden dat je genoeg bekende nederlanders kent.![]()
Als je d'r niet mee wilt pochen reageer je toch gewoon niet in dit topic, ouwe opperpocher.
Omdat het anders offtopic is natuurlijkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:23 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Waarom kom je dan ueberhaupt hier melden dat je genoeg bekende nederlanders kent.![]()
Als je d'r niet mee wilt pochen reageer je toch gewoon niet in dit topic, ouwe opperpocher.
cooooolquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:09 schreef Tjedemich het volgende:
Ik heb eens op een terrasje gezeten & gepraat met Kenneth Monkou!![]()
[ afbeelding ]
Wim Zomer dus.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:36 schreef liiszle het volgende:
mn oom speelde in GTST en heeft nu zijn eigen winter circus
die inderdaadquote:
Ga je weer naar m'n werk bellen Ruben?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:49 schreef spy08 het volgende:
Ik ken 'swetseneggert' en 'static' erg goed. Nog beter dan ze zelf denken. Matties bijna.
maar ondertussen doe je het toch wel.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat ik het eigenlijk een beetje kansloos vind. Voor mij zijn 'bn'ers' niet anders dan anderen en weet niet waarom je daarmee zou moeten pochen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |